Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren aivot ovat valmiit vasta 25 -vuotiaana.

Vierailija
26.06.2013 |

Se on siis alaikäraja kyvylle ottaa vastuuta muista ihmisistä. Eli alle 25 -vuotiaana ei kannata alkaa leikkimään isää tai äitiä. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiksen aivot taas eivät ole kehittyneet normaalisti vaikka 25 on tainnut jo ylittyä.

Vierailija
2/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo 25v sinulle jokin uutinen vai?

Ei ollut ainakaan minulle, luulisi jokaisen suht sivistyneen ihmisen tietävän kys tieteen kertoman faktan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta tämä faktahan ei liity mitenkään kykyyn ottaa vastuuta itsestään tai muista, kertoo ainoastaan fysiologisesta kehityksestä. Ennen oli normaalia hankkia lapsia nuorena, kun naisilla ei ollut tapana kouluttautua.

Mutta terveisiä vaan ikikselle! ps: menisit sinäkin ulos nauttimaan kesästä...

Vierailija
4/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, mä keksin! Printtaa kaikki nämä ketjut ihan paperille ja anna eksällesi todisteena siitä että sen ei pidä naida sitä nuorta tyttöä! Olen ihan varma siitä että kun se näkee kaikki nämä todisteet tyttöä vastaan, se tulee järkiinsä ja ottaa sut takaisin! Olethan sä sentään hänen lasten äiti!

Vierailija
5/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 20:14"]

Ikis, mä keksin! Printtaa kaikki nämä ketjut ihan paperille ja anna eksällesi todisteena siitä että sen ei pidä naida sitä nuorta tyttöä! Olen ihan varma siitä että kun se näkee kaikki nämä todisteet tyttöä vastaan, se tulee järkiinsä ja ottaa sut takaisin! Olethan sä sentään hänen lasten äiti!

[/quote]Parikymppinen ei ole nuori tyttö vaan nainen. 

Vierailija
6/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, suoritin maisterin tutkinnon ja sain lapsen ennen kuin aivoni olivat kehittyneet!

Vierailija
7/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Mitenkähän älykäs musta vielä tuleekaan!

Vierailija
8/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien aivot eivät ole valmiit vielä 50-100 vuotiaanakaan, sillä siihen vaikuttaa iän lisäksi myös tyhmyys ja alkoholin nauttiminen! eli mitä tyhmempi olet eivät aivosi siitä enää kehity ja mitä enemmän juot sen vähemmän sinulla on aivosoluja, aloittaja saattaa olla molempia.

T. fiksu alle 25v

Vierailija
9/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 20:14"]

[/quote]Parikymppinen ei ole nuori tyttö vaan nainen. 

[/quote]

Mä yritin puhua tuossa Ikiksen kieltä. Siksi viittasin eksänsä nyksään tyttönä, en naisena. Ei Ikis muuten ymmärrä.

-5

Vierailija
10/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko nyt ikis kokemuksen syvällä rintaäänellä? teithän itsekin lapsen 18-vuotiaana.

Vierailija
11/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, ''ikis''.

Jokos ois jotain muitakin aiheita kuin vatkata tätä samaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan