Onko Kartell laadukas merkki?
Haluaisin tietoa onko Kartell laadukas design merkki ennenkuin alan kerätä sitä enemmältikin? :)
Koska tänään taas olin shoppailemassa kyseisessä liikkeessä ja osa tavaroista maksaa "vain" alle 100e. Niin tuli vain mieleen että kannattaako tuollasieen "muovipaskaan", (ystäväni sanoi tuon) tuhlata rahojaan vai onko se oikeissa "piireissäkin" arvostettua??
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 20:03"]
Meillä on joitakin erihintaisia.
[/quote]
Minä pidän joistakin Kartellin tuotteista, ja olen ajatellut hankkia esim. eteiseen sellaisen Louis Ghost -tuolin kirkkaana.
Onko sinulla tuoleja? Minkälaisina pysyvät, sähköistyvätkö kovasti, naarmuuntuvatko helposti jne?
(en o ap)
Osta jos tykkäät. Miksi sinulle on tärkeää, mitä "piireissä" ajatellaan sisustuksestasi?
Itselläni on pienet mustat Take-valaisimet yöpöydillä. Ostin, kun sain puoleenhintaan yhdestä loppuunmyynnostä. Ja koska pidin siitä, miten valo tulee valaisimesta. Ja koska sopivat sisustukseeni.
Kartellin laadusta en osaa sanoa mitään. Ja onko se Bourgie moderni klassikko, vai muotiesine?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 19:54"]
Haluaisin tietoa onko Kartell laadukas design merkki ennenkuin alan kerätä sitä enemmältikin? :)
Koska tänään taas olin shoppailemassa kyseisessä liikkeessä ja osa tavaroista maksaa "vain" alle 100e. Niin tuli vain mieleen että kannattaako tuollasieen "muovipaskaan", (ystäväni sanoi tuon) tuhlata rahojaan vai onko se oikeissa "piireissäkin" arvostettua??
[/quote]
Bourgien omistan ja se on kyllä aivan ihana :) Tekisi mieli jatkaa keräilyä mutta jostain syystä minulle merkitsee paljonkin se mitä oikeaa designeria arvostavat ajattelevat kyseisestä merkistä. -ap
Kyllä mua ainakin kiinnostaa mitä "piireissä" ajatellaan. Ihan jälleenmyynnin kannalta, jos vaikka rupeaa kyllästyttämään. Itse en ole mikään Kartell-fani. Paljonhan noita toki näkee, varsinkin tota Bourgieta.
No onkohan Kartellilla sitten sitä jalleenmyyntiarvoa??
Onko Kartell laadukas merkki?
No, jos pitää muovia laadukkaana materiaalina niin sitten varmaan.
Ostin kirkkaat Ghost-tuolit keittiöön eikä olisi kannattanut koska niihin jää rumia naarmuja esim farkkujen takataskuissa olevista pienistä niiteistä yms. Olisin kuvitellut yli 200 euroa maksavia tuoleja paljon laadukkaammiksi.
Oletteko vaihtanet Bourgie-valaisimen sulakkeita koskaan? Kun lamppu palaa niin pelkkä lamppujen vaihto ei kuulemma riitä.
On se ihan designmerkki, erittäin tunnettuja suunnittelijoita. Meillä on joitakin erihintaisia.