Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset poliisiasemalta.Huoh.Olen väsynyt.

Vierailija
26.06.2013 |

Toivottavasti ruuhka hiljenee heinäkuussa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passia hakemassa vai? Mä hain tuommoisen jotain vuosi sitten. Koko aula oli täynnä porukkaa ja pari virkailijaa näytti käyttävän yhteen asiakkaaseen varmaan 1/2 h. No, piti lähteä jo pois ja tulla paremmalla ajalla, mutta huomasin sitten, että nro taululla vaihtui, mutta kukaan ei noussut, joten kävelin tylysti tiskille ja hoidin asian :-).

Vierailija
2/4 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ajanvaraus ja menet vaan passin tilaamaan varaamanasi aikana. Ja sitten noudat valmiin passin r-kioskilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, no mun piti varata aika sekä hakemukseen sellainen 45 min että noutamiseen. Pikkupaikan virasto oli tyhjää täynnä, ja eka kerralla kävinkin kysymässä josko pääsisin paria tuntia aiemmin kun olin kerran liikkeellä, ketään muuta ei ollut mutta virkailijalla oli kai muita tehtäviä ja kiire. Ja varmaan noutaessakin oli varattu se 15 min., vaikken silloinkaan nähnyt ketään muuta siellä :) Aiemmin en voinut hakea koska vaikka toiset paperit olisivat olleet valmiina viikkoa aiemmin niin virkailijalla ei ollut aikoja.

Että joo, tämä ärräsysteemi voi vähentää jonoja kun jää toi turha byrokratia pois. Tosin ei meillä ole sitä ärrää, mutta ehkä muualla sitten...

Vierailija
4/4 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten toisaalta harmitellaan "korkeaa" verotusta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän