Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni vanhemmat aina jos ostamme jotain...

Vierailija
27.07.2020 |

Mieheni perhe on ollut melko köyhä, koska hänen äitinsä ei ole ollut koskaan työelämässä ja heillä on aika iso lapsikatras.

Minulla ja miehelläni, eli heidän pojallaan, on vain yksi lapsi ja olemme molemmat ihan tavallisesti/tai keskiarvoa himpun verran enemmän tienaavia. Tulemme siis hyvin toimeen ja meillä on omistusasunto, auto, mökki ja vene.

Appivamhempani osoittaa kaikella tapaa että vihaavat sitä että meillä on rahaa ostaa sitä mitä tarvitsemme. Mitään tuhlaajia emme ole, vaan enemminkin teenne hyvin harkittuja ostoja harvoin. Anoppi pyörittelee esim silmiä jos näkee että jollakin meistä on uusi paita päällä. Meidän mökillä he eivät ole suostuneet käymään, vaikka mökki on lähellä ja se on ollut meillä jo 5v. Aina saa kuulla jokaisen oston, siis ihan vaikka kinkkua leivällä-oston jälkeen mäkätystä siitä kuinka raha ajaa avioeroon. Köyhyys kuulemma pitää liiton kasassa.....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko meni näköjään pilalle. Tarkoitin että appivanhemmat suuttuvat aina jos ostamme jotain.

Vierailija
2/3 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen aina ihmetellyt kun ilmeisesti on vanhempia jotka ovat oikeasti lapsilleen kateellisia.

Jos minun lapseni olisivat aikuisina meitä rikkaampia, olisin todella onnellinen ja tuntisin valtavaa onnea lapseni puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi on katkera. Se ei ole kivaa, mutta yritä ymmärtää häntä. Minullakin on hyvin katkera anoppi, hän vihaa sitä että pärjäämme elämässä ja olemme löytäneet oman juttumme. Aluksi näin punaista aina kun hän aloitti kateellisen naljailun, mutta vuosien mittaan minua on helpottanut se, että hänen käytökselleen on selitys. Katkeruus on vähän kuin sairaus, jota monikaan ei tunnista eikä osaa hoitaa. Keskittykää anopin kanssa tekemään ja juttelemaan mukavia asioita, mitkä ei liity rahaan/materiaan.