Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karismaattiset ihmiset ovat epäilyttäviä

Vierailija
27.07.2020 |

Varsinkin todella karismaattiset.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
2/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on meissä kilteissä miehissä jotain hyvääkin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuulemma karismaattinen. Eksäni kertoi pelkäävänsä minua. En ole koskaan tehnyt pahaa kenellekään, enkä varsinkaan seurustelukumppanille. Mikä ihmeen juttu tämäkin on? Millaista kumppania minun kannattaisi etsiä, että suhde kestäisi eikä minua pidettäisi epäilyttävänä?

Vierailija
4/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka aina pitävät muita epäilyttävinä ovat epäilyttäviä.

He epäilisivät jatkuvasti itseään joten epäilevät kaikkia muita, sieltähän se vaan tulee.

Vierailija
5/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oikeasti karismaattiset eivät ole luonnehäiriöisiä ja osa luonnehäiriöisistä kokee karsimaattisten olevan erityisiä ja kokevat alemmuutta ja pitävät näitä siksi jotenkin outoina ja arveluttavina. Oikeasti karismaattiset tekevät karismaattisuudestaa harvoin numeroa eivätkä pyri olemaan eslllä ja huomion alla muutenkaan. Heidät silti usein huomataan, ilman että heidän täyisi tarkoitushakuisesti pyrkiä esllle ja tulemaan huomatuksi. Ja en, en ole karismaattinen,, luonnehäiriöisyydestänikään ei ole varmoja takeita.

Vierailija
6/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He epäilisivät jatkuvasti itseään joten epäilevät kaikkia muita, sieltähän se vaan tulee.

En pidä aina kaikkia epäilyttävinä. Karismaattiset henkilöt on vaan paljastuneet manipuloiviksi, epärehellisiksi ja kamaliksi ihmisiksi niin usein, että olen oppinut suhtaumaan heihin epäilyksellä.

T. ap

Vierailija
7/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varas luulee, että kaikki muutkin ovat varkaita

mies52v

Vierailija
8/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä aina kaikkia epäilyttävinä. Karismaattiset henkilöt on vaan paljastuneet manipuloiviksi, epärehellisiksi ja kamaliksi ihmisiksi niin usein, että olen oppinut suhtaumaan heihin epäilyksellä.

T. ap

Tuomitsevat ihmiset eivät usko vaikka faktat olisivat edessään. Se on se illuusio.

Vierailija
9/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varas luulee, että kaikki muutkin ovat varkaita

mies52v

Hienosti kuvailtu perussuomalaisuuden ydin.

Vierailija
10/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään sekä kilteistä että karismaattisita miehistä. En osaa päättää. Kummankinlainen voipi olla epäilyttävä, jopa sarjamurhaaja. Tai kumpitahansa voi olla ok ja ihana...

Vierailija
11/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Minä tykkään sekä kilteistä että karismaattisita miehistä. En osaa päättää. Kummankinlainen voipi olla epäilyttävä, jopa sarjamurhaaja. Tai kumpitahansa voi olla ok ja ihana...

Kiltit miehet voisivat olla ihan sytyttävintä, mutta miksiköhän sytyn juuri heistä, he kun ovat niitä jotka haluavat perustaa perheen..En o koskaan halunnut lapsia, miksi tunnen vetoa eniten tälläisiin miehiin, en ymmärrä. Olisiko mitään ehdotuksia?!! Tää vaivaa minua todella. Isäni oli /on henkiseti väkivältainen, kohteli kuin saastaa minua ja siskojani. Hakuanko muka lapsia, mutten myönnä sitä edes itselleni, vai haluanko lämpimän ja kiltin miehen vain joka on eri maata kuin isäni? mikä tää juttu on? Kuitenkin tykkään varatuista, jottei olisi vaaraa suhteesta? miksi tää itkettää minua kun kirjoitan tätä?

Vierailija
12/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

Kiltit miehet voisivat olla ihan sytyttävintä, mutta miksiköhän sytyn juuri heistä, he kun ovat niitä jotka haluavat perustaa perheen..En o koskaan halunnut lapsia, miksi tunnen vetoa eniten tälläisiin miehiin, en ymmärrä. Olisiko mitään ehdotuksia?!! Tää vaivaa minua todella. Isäni oli /on henkiseti väkivältainen, kohteli kuin saastaa minua ja siskojani. Hakuanko muka lapsia, mutten myönnä sitä edes itselleni, vai haluanko lämpimän ja kiltin miehen vain joka on eri maata kuin isäni? mikä tää juttu on? Kuitenkin tykkään varatuista, jottei olisi vaaraa suhteesta? miksi tää itkettää minua kun kirjoitan tätä?

Siskot ovat valinneet kiltit miehet, mutta heitä ei sentään ahdista normi suhde. Eivät myöskään o hankkineet lapsia.