Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät/typerimmät/hölmöimmät kommentit, minkä puolisosi on tokaissut sinulle keskellä väsyttävää lapsiperhearkea? Itse olisin halunnut tänään nauttia rauhallisesta kahvihetkestä...

Vierailija
27.07.2020 |

Ja kun mies taas kerran tuli samaan aikaan syömään ja toi lapsetkin siihen, sanoin että ”taas meni rauhallinen kahvihetki pilalle”, niin mies tokaisi vaan että ”no sitä olisi kannattanut miettiä ennen lasten tekemistä.” 😤

Kuka ei keskellä lapsiperhearkea muka halua edes hetken omaa hengähdystaukoa muista. 🙄

Onko puolisonne tokaissut teille jotain yhtä tökeröä tai ajattelematonta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainem vanhempi möläyttää tuollaista lastem kuullen?!

Vierailija
2/7 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainem vanhempi möläyttää tuollaista lastem kuullen?!

Näköjään mun mies. Onkohan muiden puolisot samanlaisia, olis kiva tietää.

Onneksi lapset eivät tajunneet kommenttia, ovat vielä niin pieniä. Mutta mua kommentti kyllä ärsytti sitäkin enemmän. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sopia aikuisten kesken milloin kummallakin on omat rauhalliset hetkensä. Ei ollut ajattelevaista sanoa noin lasten kuullen.

Vierailija
4/7 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkääs puhua vähän kauniimmin. Sinäkin olisit voinut sanoa vaikka "saisinko olla hetken ihan omassa rauhassa?"

Vierailija
5/7 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin kyllä nyt möläytti jotain lasten korville sopimatonta. Mene sen kahvisi kanssa vaikka pihalle istumaan.

Vierailija
6/7 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostaa siltä että miehesi katuu lasten tekemistä.

Vierailija
7/7 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se ajattelematon tässä olit. Toivottavasti lapset eivät ole sen ikäisiä että ymmärsivät ikävän kommenttisi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan