Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naaman iho nuoremman näköiseksi?

Vierailija
27.07.2020 |

Harmaa ja roikkuva naama. Neuvokaa oikeat rasvat ja aineet jolla saisi hehkua naamariin?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lääkäriltä resepti avitcid-voiteeseen.

Vierailija
2/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä, paljon vettä. Pähkinät. Avokado. Tuli ekana mieleen. Jätä sokeri pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjoja.

Vierailija
4/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio kuntoon, lopeta tupakka ja viina

Vierailija
5/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinolia, hyaluronihappoa, C-vitamiinia, lisäksi aurinkovoidetta (SPF 50) joka päivä vuoden ympäri.

Roikkuvaan naamaan ei kyllä auta pelkät voiteet ja seerumit.

Vierailija
6/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo 2l vettä päivässä. Ota kevyt päivetys auringosta. Avokado, marjat ja pähkinät ruokavalioon. 2krt/vko kosteuttava naamio. Aamuin illoin hyaulorinihapposeerumi ennen voiteita. Yöksi Filorgan sleep&lift yövoide on loistotuote.

Vierailija
7/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Minä huomasin tänä kesänä, että ihoni ei tarvitse mitään muuta kuin kosteutta. Olen työntänyt vaikka mitä antiagea ihooni, mutta koskaan se ei ole voinut niin hyvin kuin suomi-lomalla: joka toinen ilta puusauna, kerran viikossa kosteuttava maski, ja rasvana pelkkä kosteuttava seerumi.

Ei mitään ryppyjä, ei, vaikka kuinka kurtistaisin otsaani tai vääntelisin poskiani.

N52

Vierailija
8/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joka päivä vahvaa kalaöljyä, älä syö sokeria, älä käytä alkoholia, älä polta. Ulkoile paljon( mutta suojaudu auringolta)

Vierailija
9/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naama todella roikkuu, mene kauneuskirugian ammattilaisten puheille. Muuten auttaa oikea ruokavalio, marjat, hyvät rasvat, kala, pähkinät. Ei alkoholia, tupakkaa, sokeria tai muita nopeita hiilihydraatteja.

Painon pudotus on paikallaan, jos olet ylipainoinen. Liikunta kohentaa myös kasvojen ulkonäköä. Suojaa iho auringolta lisävahinkojen välttämiseksi.

Omaan epätasaiseen ja hilseilevään ihoon auttoivat The ordinaryn kemialliset kuorinnat ja buffet-seerumi.

Vierailija
10/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos iholla on epäpuhtauksia, kuten tummia näppyjä, sekä kivuliaita finnin kaltaisia paukamia? Iän mukanaan tuomia :(

- ei aloittaja -

Vierailija
11/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos iholla on epäpuhtauksia, kuten tummia näppyjä, sekä kivuliaita finnin kaltaisia paukamia? Iän mukanaan tuomia :(

- ei aloittaja -

Kemiallinen kuorinta pari kertaa. Kaikki omituiset paukamat voi lääkäri poistaa.

Vierailija
12/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naama todella roikkuu, mene kauneuskirugian ammattilaisten puheille. Muuten auttaa oikea ruokavalio, marjat, hyvät rasvat, kala, pähkinät. Ei alkoholia, tupakkaa, sokeria tai muita nopeita hiilihydraatteja.

Painon pudotus on paikallaan, jos olet ylipainoinen. Liikunta kohentaa myös kasvojen ulkonäköä. Suojaa iho auringolta lisävahinkojen välttämiseksi.

Omaan epätasaiseen ja hilseilevään ihoon auttoivat The ordinaryn kemialliset kuorinnat ja buffet-seerumi.

Täällä ihmiset raivostuu jos sanot että teet himassa kemiallisen kuorinnan itse. 

Vierailija
13/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IPL laser ja thread lift.

Vierailija
14/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorinta vähintään kerran viikossa (Madaran kuorinta esim. on huippu) ja sitten kasvohieronta jollain mieleisellä öljyllä. Mä olen näin kesällä sekottanut kämmenellä vähän kookos- ja porkkanaöljyä ja levittänyt sitä naamaan, antanut vaikuttaa jotain puolisen tuntia ja lopuksi hieronut (öljyistä) naamaa noin viisi minuuttia. Sitten olen mennyt suihkuun ja öljy huuhtoutuu pois sopivasti vedellä, mutta ei kokonaan. Ja vau! Mun iho on nyt tosi hyvännäköinen.

Vierailija
15/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama kuin naama on kaunis jos hymyilee eikä kulje naama nutturalla kuten savolaiset.

Vierailija
16/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ei aloittaja -

Kokeile vaikka The Ordinaryn Salicylic Acid Solutionia ja Niacinamide + Zinciä (vähintään parin kuukauden ajan), maksavat alle 10 e kappale. Lisäksi kosteuttava, ei-komedogeeninen voide, kunnon putsari ja aurinkovoide kasvoille.

Ihotautilääkärillekin voi tietysti mennä. Älä hipelöi näppyjä turhaan.

Vierailija
17/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just hurahtanut mikroneulaukseen. Tilasin jonkun setin (Swiss jotain) mutta vaataavia saa apteekistakin. Se on auttanut tosi paljon mun vähän epätasaisen väriseen, pikkaisen epäpuhtaaseen ihoon. Kuukausi käyttöä takana. Suosittelen edellä mainittujen muiden vinkkien lisäksi!

Vierailija
18/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällä hetkellä hoidat ihoasi?

Vierailija
19/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huxleyn puhditustuotteet ja BioEffect seerumi

Vierailija
20/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ihmiset raivostuu jos sanot että teet himassa kemiallisen kuorinnan itse. 

Oletus on tietysti, että kaikki kävisivät kerran kuussa (vähintään) kosmetologilla parin sadan euron kasvohoidoissa, vaan tässäpä teille totuus elävästä elämästä: valtaosalla naisista ei ole moiseen varaa. Näinpä esim. Madaran kuorinta sekä Ordinaryn tuotteet ovat olleet käytössä minullakin ja tykkään kovasti. Kosmetologit saavat palvella taivasta hipovine hintoineen rikkaampia asiakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan