Miten naaman iho nuoremman näköiseksi?
Harmaa ja roikkuva naama. Neuvokaa oikeat rasvat ja aineet jolla saisi hehkua naamariin?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä iho, ja olen saanut huomautuksia siitä. Hyvän ihon salaisuuteni on kai se, että nukun hyvin, en tupakoi enkä juo alkoholia. En hoida kasvojeni isoa mitenkään, viileällä vedellä pesen päivittäin. Joskus rankempi käsittely kun pesen sebamedillä tai hieroin kosteusvoidetta koko kasvoille, enimmät poistan pumpulitupolla ja sitten pesen. En käytä mitään kasvovoiteita, mutta joskus talvella käytän jotakin perusvoitetta satunnaisesti jos iho tuntuu kuivalta. Ihoni on aika kuiva, ei rasvoitu helposti.
Minäkin nukun hyvin enkä polta tai juo. Silti mulla on niin huono iho että en poistu kotoa kun pakon edessä.
Päivänvalo PDT-hoito ihon harmauden poistoon + mikroneulaus elastaanin lisäämiseen. Kysy Ihosairaalasta Helsingistä.
Kaipaisin myös vinkkejä miten hoitaa punoittavaa ihoa, joissa katkenneita verisuonia. Olen 30-vuotias. Tuntuu, että kellään muulla ei ole tämmöistä ongelmaa. Tai en ole oikeassa elämässä törmännyt. Ihoni myös toikkuu hieman. Toimisiko siihen kasvojumppa tms?
Ihoni muuttui punaiseksi ja yliherkäksi keski-iässä todennäköisesti siksi, että uskoin kaikki kauneushömpät nuorena ja ylihoidin sitä. Piti kuoria, laittaa naamiota, hieroa, pestä ja rasvata koko ajan. Meikitkään ei hyvää tee ja meikkasin joka päivä.
Nyt kadun, kun olen allerginen vähän kaikelle, mitä naamaani laitan.
Jos on iho ongelmia ja kuivuutta niin suosittelen kokeilemaan tätä.
Minä käytän tätä ihan kaikkiin hiertymiin ja iho ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vettä, paljon vettä. Pähkinät. Avokado. Tuli ekana mieleen. Jätä sokeri pois.
Ja alkoholi.
Vierailija kirjoitti:
Ihoni muuttui punaiseksi ja yliherkäksi keski-iässä todennäköisesti siksi, että uskoin kaikki kauneushömpät nuorena ja ylihoidin sitä. Piti kuoria, laittaa naamiota, hieroa, pestä ja rasvata koko ajan. Meikitkään ei hyvää tee ja meikkasin joka päivä.
Nyt kadun, kun olen allerginen vähän kaikelle, mitä naamaani laitan.
Minulla sama ongelma kunnes löysin apteekin A-derma voiteet. https://www.aderma.fi/exomega-control
Tämä Exomega on kaikkein paras ja auttaa kaikkiin iho vaurioihin. Ei aiheuta mitään allergiaa.
EXOMEGA CONTROL
BALM
200 ml / 400 ml
TUOTTEEN KUVAUS
Aivan uusi ja parempi kutinaa hillitsevä rasvainen voide erityisen kuivalle ja atooppiselle iholle. Rasvaisella voiteella on pehmeä ja hyvin ravitseva koostumus, joka rauhoittaa, tekee ihosta kimmoisan ja palauttaa ihon suojakerroksen entiselleen.
UUSI JA VIELÄKIN TEHOKKAAMPI KOOSTUMUS, TUTKITTU TEHO. Hillitsee kutinaa. Rauhoittaa välittömästi ja vähentää kuivan ihon aiheuttamaa ärsytystä.
ERITYISEN TURVALLINEN JA LUONNOLLINEN:
100-prosenttisesti luomuviljelyn standardien mukaisesti viljelty Rhealba®-kauranversouute.
100-prosenttisen steriili ja säilöntäaineeton valmiste (200ml tuubi)
VAIN 1 LEVITYSKERTA PÄIVÄSSÄ RIITTÄÄ: 24 tunnin kosteuttava vaikutus.
Saatavilla myös kevyempi Lotion tai täyteläinen Cream
Kannattaa kokeilla ja kukaan ei ole ollut pettynyt kun olen suositellut.
Hyvä uni,juo vettä tarpeeksi,ulkoilu+liikunta,hyvät rasvat,pähkinät,avokado,monipuolinen ravinto,ei tupakointia!,vähennä sokerin syöntiä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vettä, paljon vettä. Pähkinät. Avokado. Tuli ekana mieleen. Jätä sokeri pois.
Ja alkoholi.
Kaikki kun jättää pois eläen liian terveellisesti niin vaarana on elää liian pitkään kituen kun kroppa toimii mutta pää ei enää toimi ja on vihanneksena, käkikellona. On varmaan hauskaa omaisille sellainen.
Kaikkein vähiten tässä yhteiskunnassa tarvitaan niitä liian pitkään eläviä jotka kuormittavat koko yhteiskuntaa liika ja tulevat järkyttävän kalliiksi ja jos ei ole alkon tuotteita ja tupakkaa ostanut niin on vähiten veroja maksanut. Joku pitkään elävä itu hippi ei ole yhteiskunnalle tuottoisa muuta kuin kamala kuluerä.
Suosittelen TCA-happokuorintaa. Huonoja puolia se, että joutuu olemaan viikon pois ihmisten ilmoilta kuorintaan jälkeen, mutta iho kyllä tulee tosi paljon freesimmän näköiseksi, pieniä arpia ja juonteita poistuu jne. Olen käynyt ko. kuorinnassa kolme kertaa viimeisen 10: vuoden aikana, suosittelen.
Ja olen hoikka, suuri rasvakudos hidastaa vaan verenkiertoa ja huonontaa ihoa.