Nuoruus ja seksi
Olen 13-vuotias tyttö ja haluaisin rakastella yhden kolmekymppisen miehen kanssa. Mutta se mies ei uskalla, koska olen muka liian nuori lain mielestä.
Miksi me nuoret emme saa valita seksiseuraa niistä jotka osaisivat. Ei meitä kiinnosta oman ikäiset pojat.
Kommentit (11)
Seksisän on parasta pikkutyttöjen kanssa. Mikä siinä on ihmeellistä.
Tee kansalaisaloite suojaikärajan laskemisesta 13 ikävuoteen.
Allekirjoittaisitko? Laskisin samantien nollaan. Ja raiskausten tuomioita nostaisin.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 00:33"]
[/quote]
Asun Espanjassa. Täällä se on 13. Mutta täkäläisillä tytöillä alkaa kasvaa viikset 14-vuotiaana, joten ihan ymmärrettävää.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 00:33"]
[/quote]
Asun Espanjassa. Täällä se on 13. Mutta täkäläisillä tytöillä alkaa kasvaa viikset 14-vuotiaana, joten ihan ymmärrettävää.
[/quote]
Tuolla perusteella suojaikäraja pitäoisi olla Suomessa 8v. Alkavat nimittäin tytöt olla aika pulskassa kunnossa tuossa kymmenen ikäisinä. Kuka niitä enää katselee. Hyi saatana.
Pitäisköhän sun kuule mennä nukkumaan pentu.
Eikö tääl oo miehii?!?! Haluisin sormettaa jonkun kaa!
Tyttö hyvä. Tulevaisuudessa kun löydät miehen, niin voit elää lapsuutesi orkut yhdessä miehesi kanssa.
Hei, olet nuori vielä. On tavallista haluta jo noin nuorena (ja todella paljon!), mutta kehotan sinua vielä tutustumaan itseesi paremmin.
Jos rakastat häntä ja hän sinua, ja vietätte aikaanne yhdessä vielä vuosia, jaksatte kyllä odottaa.
Neitsyyden menetys on yliarvostettua.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 03:56"]
Hei, olet nuori vielä. On tavallista haluta jo noin nuorena (ja todella paljon!), mutta kehotan sinua vielä tutustumaan itseesi paremmin.
Jos rakastat häntä ja hän sinua, ja vietätte aikaanne yhdessä vielä vuosia, jaksatte kyllä odottaa.
Neitsyyden menetys on yliarvostettua.
[/quote]
Mies jaksaisi odottaa, minä en. En minä tästä valmiimmaksi muutu, ja mies on aikuinen ja vastuullinen. Ehkäisy jne. Eikä mulla sitäpaitsi ole edes menkat alkaneet vielä.