Nainen, pidätkö rintakarvoista?
Kommentit (36)
Kaikki lienee ok, ei mitään selvää mielipidettä.
Mutta: oman miehen harvat rintakarvat kutittaa aivan järkyttävästi selkää kun se halailee mua sängyssä ja ollaan molemmat kyljellään. Silloin toivoisin että niitä ei olisi.
Rintakarvaton mies muistuttaa 10 vuotiasta poikaa mikä aikamoinen turnoff.... Enkä voi tälle tunteelle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan näitä "se on nuoren pojan rinta jos ei karvoja oo" ja "kyllä naisella muotoja on oltava, pikkutyttö jos ei tissi kasva" juttuja. Ihan aikuinen ihminen voi olla karvaton/rinnaton jne
Tottakai mies voi olla karvaton. Jos omas pikkupojan testotasot ja viriiliteetin. Tuohon vielä naismainen lantio ja vauvsnpyörrät kasvot niin keissi on aika selvä.
Ihan liikaa tykkään ja tummat pitää olla.🧡
Vierailija kirjoitti:
Rintakarvaton mies muistuttaa 10 vuotiasta poikaa mikä aikamoinen turnoff.... Enkä voi tälle tunteelle mitään.
Mulle vastaava turn off on, jos miehellä ei ole jalkakarvoja, tai siis että ovat sellaiset tosi huomaamattomat. Ei vaan iske.
Hieman karvoja pitää olla, mutta ei ihan jumalatonta ryteikköä kiitos.
Mulla on niitä omastakin takaa, valitettavasti.
Kun ihminen on rakas, ei karvoituksella ole mitään väliä. Rakastan häntä ja hänen karvoitustaan.
Miehen tulee huolehtia itsestään ja ajaa karvansa.
Muuten näyttää epäsiistiltä.
Lisäksi karvat ovat epähygieenisiä, ajattele mitä kaikkea möhnää, hikeä, talia, ruokaa niihin tarttuu.
Jos mies ei aja karvojaan, tulee mieleen joku masentunut syrjäytyjä, jota ei kiinnosta miltä näyttää.
Ja kyllä, tämä kaikki oli sarkasmia, mutta noita syitä luetellaan aina naisille.
Nuorempana en tykännyt, mutta just katselin yhtä sarjaa, jossa oli miehellä rintakarvat, ja ajattelin, että tuohan vois olla ihan kivaa. Oma mieheni on rintakarvaton.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaljuuntuvaan päähän liimatut munakarvat on niin sexyjä!!
Kehotan neitiä menemään turkkiin. Siellä noita tehdään. Selkäkarvatkin piisaa.
Karva-apina kirjoitti:
En, enkä selkäkarvoista.
Lesbo
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niitä omastakin takaa, valitettavasti.
Miksi alapeukut? Ettekö tienneet, että naisillakin voi kasvaa rintakarvoja?
Ryijyt ovat usein juuri sitä teräsvillaa eli kovaa ja karkeaa ja epämiellyttävää. Ja ryijymiehillä on usein myös selkäkarvat, mikä on major turnoff.