Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattomien lapsista 90 miljoonan lasku valtiolle (Aamulehti 25.6.2103)

Vierailija
25.06.2013 |

Lisääntykää ja täyttäkää maa - te lisääntymisvimmaiset varattomat!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tuli televisiosta ohjelma, jossa toimeentulotukea saava perheellinen nainen haki apua velkakierteeseensä.

Sikäli säälitti kyseinen henkilö, koska hän oli ollut vasta  9 vuotias,  kun hänen nimelleen oli tehty ensimmäisen kerran velkaa. Tämä oli laukaissut siis velkakierteen.

Mutta! Hän oli itse aikuisiällä tehnyt lisää velkaa mm. pelaten pokeria netissä :O

Joo tietty varmaan kyseisen naisen vanhemmat olivat antaneet vähän huonoa esimerkkiä.

Mut kysyn vaan, kun kyseinen henkilö näytti saavan yli 2000e toimeentulotukea joka kuukausi!!!

Siis miksi? Mä olen työtön perheellinen ja hoitanut asiani aina ajallaan. Enkä kyllä saa tuollaista summaa rahaa tililleni.

Kysymys siis kuuluu, että miksi tätä naista ei ole jo silloin kun täytti 18 v. otettu tiukkaan kontrolliin ja tarkistettu, että saa velka-asiat hoidettua? Ja miksi hän saa niin paljon ilmaista rahaa tukien muodossa?

Vierailija
2/2 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän "perheen" jossa äiti on ottanut lastensa nimissä mm.pikavippejä niin paljon et vanhimmalla tytöllä on jo mennyt luottotiedot, poika makselee mitä pystyy kuukaisittain pienestä postin jakajan palkastaan eli luottotiedot menee ihan kohta koska yli 3000€ on nyt maksamatta ja eräpäivä meni jo.

Tämä äidin irvikuva on avoimesti kertonut odottavansa et nuorin tytöistä täyttää tänä vuonna 18. Aikoo pilata senkin ressukan elämän.

Moni ihmettelee miksi tollanen sallitaan jne. Mä luulen et tollasten vanhempien lapset on niin henkisesti alistettuja jo vauvasta asti ettei he edes osaa odottaa/vaatia parempaa itselleen.

Tää parikymppinen poikakin suree kohtaloaan mut omien sanojensa mukaan selkärankaa ei riitä kohtaamaan äitiä. Sanoo rakastavansa tätä. Kuinka moni nuori poika puhuu rakkaudesta?

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen; Tämä nainen saa rahaa noin paljon lastensuojelullisista syistä. Jos häntä ei autettaisi noin paljon kiere jatkuisi ja hänen lapsilleen periytettäisiin sama tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla