Olen hirvittävän väsynyt ja kyrpiintynyt tähän perhe-elämään
Lapset 11v ja 10v ja olen aivan jumalattoman väsynyt kaikkeen. Mikseivät he voi olla vauvoja tai vaikka taaperoita edelleen, juoksisin mielelläni 2 järjettömän alle 2,5v:n perässä kuin sietäisin tätä päivittäistä vääntöä mm minecraft-peliajoista/videoiden katsomisesta, kaikesta vänkäämistä, kritisoimista ym ym.
Eipä muuta, ainiin tämä kuumuus tekee hulluksi varsinkin kun töissäkin pitää vielä painaa, kotona sisälämpötilakin lähes +30.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 20:46"]
Höh, jännä juttu, olen nimittäin hirvittävän väsynyt ja kyrpiintynyt tähän perhe-elämään, lapset 1,5 v ja 4 v. Tappelevat kokoajan ja saa vahtia 24/7 ja oma aika ja jaksaminen kortilla. Kokoajan odottaa että olisivat isompia että olis helpompaa, mutta taitaa sitten olla edessä taas uusia haasteita...? Minäkin rakastan lapsiani mutta olisi pitänyt jättää yhteen kun ei voimat riitä :(
[/quote]
Meillä cp-vammainen 6 v ja ylivilkas vajaa 2-vuotias. Ja miehen mielestä tärkeämpää olla töissä ja harrastaa kuin perheen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 15:45"]
Ja miehen mielestä tärkeämpää olla töissä ja harrastaa kuin perheen kanssa.
[/quote]
Olen miehesi kanssa samaa mieltä, ja siksi en ole lapsia hankkinutkaan. Perhe-elämä tylsistyttäisi ja turhauttaisi minua, kun elämällä on niin paljon muutakin annettavaa. Kaikilla on toki omat hankaluutensa, mutta en vaihtaisi nykyistä elämääni mihinkään.
Sitä saa mitä tilaa...Miksi olet antanut poikiesi jo pienesrtä asti pelata jatkuvasti Nintendoa, pleikkaa, Wiitä ym.? On aivan luonnollista, että myöhemmin siirrytään Minecraftiin ja World of Warcraftiin.
Ai niin, sehän oli niin helppoa silloin, kun olivat vielä pieniä: Pelit päälle ja suu tukkoon!
Mulla samanikäiset ja samaa vääntöä, mutta oletko unohtanut ettei taaperoiden kanssa käydä yksin kaupassa, ulkoilla on pakko niiden kanssa tai saatika saa katsella rauhassa telkkaria. Minä teen vielä läksyjä poikien kanssa ja preppaan kaikkiin kokeisiin ja kuljetan treeneihin.Tosin tota kuumuutta en kestäisi. Lisäksi tietokoneisiin saa aikalukkoja eli lapsilukkoja. Miljoona kertaa helpompaa kuin taaperoiden kanssa jotka ei osaa itse tehdä oikein mitään yksistään.
Mulla samanikäiset ja samaa vääntöä, mutta oletko unohtanut ettei taaperoiden kanssa käydä yksin kaupassa, ulkoilla on pakko niiden kanssa tai saatika saa katsella rauhassa telkkaria. Minä teen vielä läksyjä poikien kanssa ja preppaan kaikkiin kokeisiin ja kuljetan treeneihin.Tosin tota kuumuutta en kestäisi. Lisäksi tietokoneisiin saa aikalukkoja eli lapsilukkoja. Miljoona kertaa helpompaa kuin taaperoiden kanssa jotka ei osaa itse tehdä oikein mitään yksistään.
Off topic, mutta olen tosi iloinen etta meidan pojat 3 ja 6 eivat peleista tieda mitaan viela (ja ymmartavat toistaiseksi myos sen, ettei telkkaa katsota joka paiva ja jos katsotaan, vain 1 ohjelma / DVD). Kuullostaa kamalalta etta lapset pitaa "pakottaa" katsomaan pikku-kakkonen tai ulos leikkimaan :/