Laihis alkoi ja vatsa täynnä
Siis yritän pienentyä, mutta kitudieetille en pysty. Tänään vetäny aamulla ruisleipää ja kupin vihreää teetä niin kuin jo vuosikaudet tähän asti. Tunti sitten rouhisin 3 pientä perunaa, keitettyä kukkakaalia, paistettua kanan fileetä, salaattia iso keko, keitettyä kananmunaa, raejuustoa ja juomaksi kivennäisvettä. Illaksi grillataan porsaanpihvejä ja sen kanssa salaattia.
Tämä nyt ei niin erikoiselta kuulosta, mutta normaalisti tuossa listassa olisi lisäksi sipsipussi, karkkipussi, jäätelö ja joku hampurilainen kauppareissun yhteydessä.
Olen siis päättänyt jättää noi herkut veks. Milläköhän vauhdilla mun paino saattaa pudota? Liikun jonkin verran, mut en mikään huippu-urheilija ole.
Kommentit (4)
Kannattais rekisteröityä esim. kiloklubiin ja kirjata sinne syömiset ja oma paino sekä liikkuminen, niin tiedät paljonko kulutat päivän aikana ja jääkö syömiset sen alle vai yli.
Itse olen kalorilaskuriin rekisteröitynyt, mutta tuo kiloklubi on ilmainen toisin kuin kalorilaskuri
Ei välttämättä paljo tipu. Eikö toi iltaporsas pitäisi jättää pois ???
Mä oon ollut tämän painoinen jo viimeiset 6 vuotta, vaikka olenkin herkutellut harva se päivä. Tänään liikuntani on ollut lähinnä hyötyliikuntaa, kuten ikkunoiden, lattioiden pesu, imurointi, auton pesu ja pyöräily 20km. Iltaporsas jäi väliin ja tehtiin päivällä jääneestä ruuasta kanasalaattia. Kaipa tää herkkujen jättö jotenkin vaikuttaa??
Olen 170/80 keskivartalolihava. Hoikat koivet ja isot tissit. Vatsaa on kertynyt ja siitä haluaisin osan pois.
AP
Aika runsaalta kuulostaa. Kannattaa muistaa että aina syömisen vähentäminen ei johda laihtumiseen, vaan hidastaa lihomista..