Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mitään järkeä kieltää parvekkeella tupakointia!

Vierailija
25.06.2013 |

Asun 1. krs:ssa. Nyt kun tässä kaupungin omistamassa kerrostalossa on kielletty parvekkeella tupakointi, niin mitä tapahtuukaan?

Nyt kaikki polttavat tupakkansa porraskäytävän edessä, eli siinä, missä minulla on ikkunat. Kaikki savu tulee suoraan minun kotiini ja myös viereisiin 1, krs:n asuntoihin. 

Lisäksi paatuneimmat polttelijat ramppaavat eestaas rappuja pitkin yötä pihalle tupakalle. Ovia paiskotaan ja käytävässä kolistellaan tauotta.

Mikä älynväläys tämäkään lienee!!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, mutta kun ne terveysterroristit eivät vaan tajua että pienempi paha se on jos joskus sekunnin ajan haistaa että joku taisi olla parvekkeella tupakoimassa, kuin että koko ajan rampataan yhdessä paikkaa sitten savustamassa.

Vierailija
2/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen tupakkakielto on hyvästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi loppua koko tupakanmyynti! 

Vierailija
4/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainekoppi tupakoitsijoille sinne kämpän sisään, ei muita sallittuja tupakointipaikkoja. Nuuskan voisi taas sallia toivottomille nisteille.

Vierailija
5/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin mukava joutua muuttamaan sen laiskimman tupakoitsijan entiseen kämppään, kun ei ole parvekkeelle saanut mennä, eikä ulos ole vaivautunut, niin sitten on poltellut sen koko asumisensa ajan sisällä tupakkaa. Hyi helv.. ja paras on se, että se leviää parhaimmillaan se haju hänen kämpästään muihin paljon pahemmin, kuin parvekkeen kautta.

Vierailija
6/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:

Turha täällä selittää, että kielletään kaikki tupakointi ja myynti, kun niin ei kuitenkaan käy!

Eli mun ainoa mahdollisuus on muuttaa, kun en kestä tuota jatkuvaa tupakointia ikkunani alla. 

Lisäksi tyypillistä on se, että nämä polttelijat kerääntyvät siihen porraskäytävän eteen, juoruilevat, huutelevat, kännissä sekoilevat. Ihan sama meininki kuin lähibaarin pihalla.

Vierailija
7/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:27"]

Kaikenlainen tupakkakielto on hyvästä.

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:28"]

Saisi loppua koko tupakanmyynti! 

[/quote]

Heräshän ne natsitkin taas jostain kiven kolosta. Tupakoinnin täyskieltoa on täysin mahdotonta valvoa ja jos tupakan myynti kielletään niin salakuljettajat ja muut rikolliset saavat siitä yhden loistavan tulonhankintakeinon lisää.

Vierailija
8/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:24"]

Näinhän se on, mutta kun ne terveysterroristit eivät vaan tajua että pienempi paha se on jos joskus sekunnin ajan haistaa että joku taisi olla parvekkeella tupakoimassa, kuin että koko ajan rampataan yhdessä paikkaa sitten savustamassa.

[/quote]

Se kun ei ole sekunti, minkä se tupakka haisee yläkerran asunnossa alakerran tupakoijien vuoksi. Haju säöilyy kyllä pidenpään. Kävisivät edes yhdessä tupakalla, mutta kun sitäkin tehdään eri aikaan, niin aina tupakoimattoman kodissa haisee tupakka.

Ei tuo oven vieressä tupakointikaan ole mitenkään oikein eli pitäähän siinäkin olla joku metri väliä.

Vierailija
9/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat eivät ymmärrä, millainen tuska toisen tupakointi voi olla kanssaihmisille ennen kuin saavat itse jonkun tupakan aiheuttaman taudin. Mielestäni on aivan sama, missä ihmiset polttavat tupakkansa kunhan se savu ei kulkeutuisi kenenkään ulkopuolisen nenään. Tupakoitsijat voisivat mennä mieluiten jonnekin isolle aukiolle haisemaan, että se haju leviäisi laajemmalle alueelle.

Kaikki ihmiset eivät ole välttämättä yhtä herkkiä tupakansavulle ja sietävät sitä jotenkin, mutta on niitäkin, joille se aiheuttaa terveysongelmia. Minulla on itselläni sellainen ongelma, että vaikkei nenäni haistaisi tupakansavua heti, niin vähintään vatsani tunnistaa sen, jos jostain tulee tupakansavua. Minulla tulee siitä tupakansavun haistelusta pistäviä vatsakipuja ja ilmavaivoja.

Vierailija
10/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä nauran tuolle, että pienestäkin tupakansavusta tulee vatsakipuja ja ilmavaivoja.

Ei voi olla totta, lopeta tuo paskanjauhaminen.

Vierailija
11/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tämän vaikeampaa:

Alipainekoppi tupakoitsijan kylpyhuoneeseen. Tupakoitsija vastaa kopin hankinta- ja ylläpitokuluista. Vähävaraisille voitaisiin erityispäätöksellä myydä nuuskaa.

Vierailija
12/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parveketupakoinnin kieltäminen on erittäin järkevää.

Vierailija
13/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en polta mutta mielestäni näillä kielloilla mennään perse edellä puuhuun. Ihmiset alkavat varmasti tupakoida sisällä ja sieltä se löyhkä takuuvarmasti leviää ilmastoinkanavia pitkin vielä pahemmin. Jos kieltojen tielle lähdetään, seuraavanan kieltolistalla ovvat varmasti lemmikit, mausteisten ruokien laitto (valkosipuli), vessan vetäminen yms, lapsiperheet..Ei hyvä!

Vierailija
14/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 jatkaa vielä, eli kohta kielletään varmaan lapset niistä kun lähtee mölyä!

Vierailija
15/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaaan mene ulos polttelemaan. Asun 5. krs:ssa, eikä ole hissiä.

Poltan sitten sisällä, jos tulee kielto polttaa parvekkeella. Vuokrasopimuksessani ei ole sisällä tupakointikieltoa..

Vierailija
16/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 16:06"]

14 jatkaa vielä, eli kohta kielletään varmaan lapset niistä kun lähtee mölyä![/quote]

upeeta! Miksette kasvata hyväkäytöksisiä lapsia. Mölyapinoista tulee tupakoitsijoita isompana, vielä isompana keskikaljan kittaajia ja taas on desibelit huumaavia.

Vierailija
17/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parveketupakointikielto on vain osa isompaa agendaa tehdä koko maasta savuton. Ja hyvä niin. Kun parveketupakointi kielletään, tulisi osoittaa jokin järkevä tupakointialue, jotta vältetään aloittajan ongelma ja sisällä tupakointi. 

Se savu oikeasti häiritsee muita ihmisiä! Ihan oikeasti! 

Vierailija
18/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 16:05"]

Itse en polta mutta mielestäni näillä kielloilla mennään perse edellä puuhuun. Ihmiset alkavat varmasti tupakoida sisällä ja sieltä se löyhkä takuuvarmasti leviää ilmastoinkanavia pitkin vielä pahemmin. Jos kieltojen tielle lähdetään, seuraavanan kieltolistalla ovvat varmasti lemmikit, mausteisten ruokien laitto (valkosipuli), vessan vetäminen yms, lapsiperheet..Ei hyvä!

[/quote]

Et sitten taida ymmärtää mikä on alipainekaappi? No, tyhmä mikä tyhmä, todetusti tupakointi heikentää aivojen toimintaa ja kaventaa henkistä kapasiteettia.

Nyt puhuttiin tupakoinnista, ei valkosipulista, Pysy aiheessa, idiootti. Kiitos.

Jos muut eivät halua haistella syöpäkäryjäsi, niin siihen heillä pitäisi olla täysi oikeus. Se, että itse olet läskipää ei sitä asiaa muuksi muuta.

Vierailija
19/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 16:11"]

14/15 jatkaa.. lapsia ei ole enkä edes asu kerrostalossa.

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 16:06"]

14 jatkaa vielä, eli kohta kielletään varmaan lapset niistä kun lähtee mölyä![/quote]

upeeta! Miksette kasvata hyväkäytöksisiä lapsia. Mölyapinoista tulee tupakoitsijoita isompana, vielä isompana keskikaljan kittaajia ja taas on desibelit huumaavia.

[/quote]

Vierailija
20/33 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 16:05"]

[/quote]

Et sitten taida ymmärtää mikä on alipainekaappi? No, tyhmä mikä tyhmä, todetusti tupakointi heikentää aivojen toimintaa ja kaventaa henkistä kapasiteettia.

Nyt puhuttiin tupakoinnista, ei valkosipulista, Pysy aiheessa, idiootti. Kiitos.

Jos muut eivät halua haistella syöpäkäryjäsi, niin siihen heillä pitäisi olla täysi oikeus. Se, että itse olet läskipää ei sitä asiaa muuksi muuta.

[/quote]

Minäkö tyhmä?? Ehkä niin mutta itse et taida osta lukea, kirjoitin tuossa että EN POLTA..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi