Onko se niin vaikeaa varmistaa..
ettei sovituskopissa ole muita ennen kuin sinne itse ryntää?
Tänään olin bikinejä sovittelemassa stadiumilla, 2 kertaa kävi niin että ovi aukesi ammolleen kun siellä pyllistelin pikkuhoususillani bikinejä vaihdellessa. Niin, onko se niin vaikeaa??
Kommentit (6)
Ööh, eikös se ole ihan sama nähdäänkö sinut rannalla (useita ihmisiä) bikineissä vai sovituskopissa (1-2 ihmistä) pikkareissa?
Mitä eroa pikku-pikku-bikineissä ja alusvaatteissa olemisessa?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 13:25"]
Ööh, eikös se ole ihan sama nähdäänkö sinut rannalla (useita ihmisiä) bikineissä vai sovituskopissa (1-2 ihmistä) pikkareissa?
Mitä eroa pikku-pikku-bikineissä ja alusvaatteissa olemisessa?
[/quote]
Kyllä varmasti jokainen ihminen haluaa itse valita tilanteen, missä näyttäytyy niissä bikineissä tai alusvaatteissa, kuten myös ne ihmiset joiden edessä vähäpukeisena esiintyy. Ja itsellä saattaa alus/uimavaatteita sovittaessa olla ihan tissit paljaana, mutta uimarannalla tai muissa julkisissa paikoissa en niin esiintyisi. Edelleen, haluan itse valita tilanteen missä ja milloin esiinnyn yläosattomissa tai muuten niukasti pukeutuneena.
Tee kyltti "sovitukoppi varattu" ja kuljetat sitä käsilaukussa; tarpeen tullen sitten kiinnität sen sovitukopin oveen, verhoon jne. Näin voit ihan itse valita tilanteen ettei sinua häiritä.
Laita kengät näkyville siihen sovituskopin verhon/oven alle. Luulisi urpojen venäläistenkin silloin ymmärtävän.
Varmaan olivat jotain pervoja jotka käyttävät erehtymistä tekosyynä päästäkseen ahdistelemaan viattomia sovittajia.