Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se niin vaikeaa varmistaa..

Vierailija
25.06.2013 |

ettei sovituskopissa ole muita ennen kuin sinne itse ryntää?

Tänään olin bikinejä sovittelemassa stadiumilla, 2 kertaa kävi niin että ovi aukesi ammolleen kun siellä pyllistelin pikkuhoususillani bikinejä vaihdellessa. Niin, onko se niin vaikeaa??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olivat jotain pervoja jotka käyttävät erehtymistä tekosyynä päästäkseen ahdistelemaan viattomia sovittajia.

Vierailija
2/6 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset tekee tota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, eikös se ole ihan sama nähdäänkö sinut rannalla (useita ihmisiä) bikineissä vai sovituskopissa (1-2 ihmistä) pikkareissa?

Mitä eroa pikku-pikku-bikineissä ja alusvaatteissa olemisessa?

Vierailija
4/6 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 13:25"]

Ööh, eikös se ole ihan sama nähdäänkö sinut rannalla (useita ihmisiä) bikineissä vai sovituskopissa (1-2 ihmistä) pikkareissa?

Mitä eroa pikku-pikku-bikineissä ja alusvaatteissa olemisessa?

[/quote]

Kyllä varmasti jokainen ihminen haluaa itse valita tilanteen, missä näyttäytyy niissä bikineissä tai alusvaatteissa, kuten myös ne ihmiset joiden edessä vähäpukeisena esiintyy. Ja itsellä saattaa alus/uimavaatteita sovittaessa olla ihan tissit paljaana, mutta uimarannalla tai muissa julkisissa paikoissa en niin esiintyisi. Edelleen, haluan itse valita tilanteen missä ja milloin esiinnyn yläosattomissa tai muuten niukasti pukeutuneena.

Vierailija
5/6 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kyltti "sovitukoppi varattu" ja kuljetat sitä käsilaukussa; tarpeen tullen sitten kiinnität sen sovitukopin oveen, verhoon jne. Näin voit ihan itse valita tilanteen ettei sinua häiritä.

Vierailija
6/6 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kengät näkyville siihen sovituskopin verhon/oven alle. Luulisi urpojen venäläistenkin silloin ymmärtävän.