Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies kokea kemiaa sellaista naista kohtaan, jota hän pitää fyysisesti epäviehättävänä?

Vierailija
27.07.2020 |

Täällä oli aiemmin keskustelua kemiasta ja kyseisessä ketjussa jotkut naiset kertoivat siitä, kuinka he ovat kokeneet kemiaa fyysisesti epäviehättäviä miehiä kohtaan. Jäin miettimään, onnistuuko sama miehiltä. Miehille ulkonäön rooli naisesta viehättymisessä on kuitenkin hyvin merkittävä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi! Moni mies on esimerkiksi mummonsa kanssa ihan samalla aaltopituudella, mutta ei todellakaan tunne minkäänlaista fyysistä vetoa. Vai mitä tarkoitit?

Vierailija
2/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa, kun pidän aika lailla kaikkia itseni ikäisiä naisia ulkoisesti viehättävinä. Kuitenkin jos nainen on saanut muutettua itsensä ulkoisesti epäviehättäväksi, eivät kemiat varmasti muutenkaan kohtaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat epäviehättävällä?

Jotain viehättävää toisessa täytyy ulkoisestikin olla, että kiinnostun seksuaalisessa tai romanttisessa mielessä, mutta ei tietenkään tarvitse olla kaikin puolin täydellinen ulkonäkö. Ja jos ihminen on muuten miellyttävä, niin kyllä hän alkaa minun silmissäni näyttämään kauniimmalta, kun tutustun hänen.

Vierailija
4/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse mies? Sitten varmasti osaat vastata kysymykseen omalta kohdaltasi.

Vierailija
5/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Habitus eli olemus on muutakin kuin ulkonäkö. Ääni, ryhti, elekieli, temperamentti.

(Miehen) luonnehan se lopulta ratkaisee ja vuorovaikutustaidot.

Vierailija
6/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. ja ei. - Kaksi esimerkkiä olen itse huomannut, että monta kertaa alkuaan ulkoisesti vähemmän viehättävä nainen on muuttunut sitä viehättävämmksi myös ulkosiesti, mitä enemmän häneen on tutustunut. 

Toinen esimerkki olen ihastunut omaan mielikuvaani naisesta. En ole siis nähnyt naista vaan olemme molemmat kirjoitelleet melko pitkäänkin, ennen kuin vaihdoimme kuvia. - Ja vielä tämänkin jälkeen kirjoittelimme melko pitkään ennen kuin tapasimme ns. live:nä. - Elävänä ihmisenä hän näytti vieläkin paremmalta kuin kuvassa mutta ei aivan siltä, kuin, mitä olin mielessäni kuvitellut.     

Vierailija
7/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joss ett y,,ärrä kenelle puhut niin et ymmärrä myöskäään omaa puhettasikaaan.

Vierailija
8/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hal ja iso rakkaus tuttu elokuva? Kun olosuhteet ja feromonit osuvat kohdalleen, ihminen saattaa rakastua. Kun ihminen rakastuu, hän näkee rakastettunsa viehättävämpänä kuin tämä on muiden mielestä. Proverbiaalisten vaaleanpunaisten silmälasien läpi.

Vierailija
9/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Yksi mies sanoi, että oli ihastunut minuun vaikka en ulkoisesti täytä hänen kriteerejään. Mutta kun olin niin mukava, niin hän rakastui luonteeseen.

Tuo oli kyllä aika tökerösti sanottu minun mielestäni, koska yleensä miehet ovat pitäneet minua ihan viehättävänä.

Vierailija
10/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Jokaisella on jotain viehättävää.

Vierailija
11/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa ihmisissä on sielussa haava ja sitä voi yrittää paikata monenlaisilla laastareilla.

Vierailija
12/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Yksi mies sanoi, että oli ihastunut minuun vaikka en ulkoisesti täytä hänen kriteerejään. Mutta kun olin niin mukava, niin hän rakastui luonteeseen.

Tuo oli kyllä aika tökerösti sanottu minun mielestäni, koska yleensä miehet ovat pitäneet minua ihan viehättävänä.

Mitähän mies on tuolla sanomisellaan mahtanut hakea... Ai että mikä juntti, olisin kyllä osoittanut välittömästi ulko-ovea.

Vierailija
13/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ei ole maailman kaunein. Mutta kaikki se muu hänessä, niin rakastettava. Paras puoliso ikinä.

Vierailija
14/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso ei ole maailman kaunein. Mutta kaikki se muu hänessä, niin rakastettava. Paras puoliso ikinä.

Varmasti, koska sinäkään et ole erityisen komea. Et edes hyvännäköinen.  Et ansaitse ulkonäkösi puolesta maailman kauneinta. Sellaiset ihmiset on muiden kauniiden kanssa. 

Vierailija
15/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti, koska sinäkään et ole erityisen komea. Et edes hyvännäköinen.  Et ansaitse ulkonäkösi puolesta maailman kauneinta. Sellaiset ihmiset on muiden kauniiden kanssa. 

Mitä helvettiä sinä hourailet?

-eri

Vierailija
16/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kokea kemiaa"... kemia on kahden ihmisen _välillä_ oleva asia, ei jotain mitä toinen kokee toista _kohtaan_. Puhut nyt siis jostain muusta kuin kemiasta.

Vierailija
17/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kemiasta, mutta aivan taatusti mies voi haluta panna naista, jota pitää rumana ja epämiellyttävänä. Juuri tähän perustuu se näiden tasokeskustelujen ikuisuusaihe, että 2/5 tosi vaatimattoman näköiset naiset saa jostain mukaansa jonkun tosi komean miehen, ja tosi komea mies panee muutaman kerran salaa tätä 2/5 naista ja hylkää 2/5 naisen kun joku kiinnostavampi nainen ilmestyy kuvaan. 2/5 nainen jää ihmettelemään miksei huippumies halunnut hänestä vaimoa, kun kerran halusi pannakin!!

Vierailija
18/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ainakin humalassa. Selvinpäin onkin sitten toinen juttu.

Vierailija
19/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mies on tuolla sanomisellaan mahtanut hakea... Ai että mikä juntti, olisin kyllä osoittanut välittömästi ulko-ovea.

Saattoi tarkoittaa, että ei ole hänen tyyppiään. Siis jotain tumma-vaalea, pitkä-lyhyt tms...

Sanavalinta oli kyllä huono.

Vierailija
20/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen ihastunut useammankin kerran naiseen jota en pidä millään tasolla ulkoisesti viehättävänä. Seksikin on sujunut hyvin, jos on kerennyt tunteita muodostua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme