Voiko mies kokea kemiaa sellaista naista kohtaan, jota hän pitää fyysisesti epäviehättävänä?
Täällä oli aiemmin keskustelua kemiasta ja kyseisessä ketjussa jotkut naiset kertoivat siitä, kuinka he ovat kokeneet kemiaa fyysisesti epäviehättäviä miehiä kohtaan. Jäin miettimään, onnistuuko sama miehiltä. Miehille ulkonäön rooli naisesta viehättymisessä on kuitenkin hyvin merkittävä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Yksi mies sanoi, että oli ihastunut minuun vaikka en ulkoisesti täytä hänen kriteerejään. Mutta kun olin niin mukava, niin hän rakastui luonteeseen.
Tuo oli kyllä aika tökerösti sanottu minun mielestäni, koska yleensä miehet ovat pitäneet minua ihan viehättävänä.
Mitähän mies on tuolla sanomisellaan mahtanut hakea... Ai että mikä juntti, olisin kyllä osoittanut välittömästi ulko-ovea.
Saattoi tarkoittaa, että ei ole hänen tyyppiään. Siis jotain tumma-vaalea, pitkä-lyhyt tms...
Sanavalinta oli kyllä huono.
No todella huono sanavalinta. Ja miksi ihmeessä tuo pitää kertoa? Ihan siksi, etta saisi naisen tuntemaan epävarmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Yksi mies sanoi, että oli ihastunut minuun vaikka en ulkoisesti täytä hänen kriteerejään. Mutta kun olin niin mukava, niin hän rakastui luonteeseen.
Tuo oli kyllä aika tökerösti sanottu minun mielestäni, koska yleensä miehet ovat pitäneet minua ihan viehättävänä.
Mitähän mies on tuolla sanomisellaan mahtanut hakea... Ai että mikä juntti, olisin kyllä osoittanut välittömästi ulko-ovea.
No, ehkä tuo ei ole niin kohteliaasti sanottu, mutta toisaalta ihanan romanttista.
Kyllä vaan voi.
Kerran oli eräs nainen joka oli monin tavoin erilainen kuin lähtökohtaisesti pitäisin viehättävänä tai ideaalina tai mulle sopivana. Hänellä oli jopa rumana/outona pitämiäni piirteitä. Siitä huolimatta kun tuli tilaisuus ja tutustuimme toisiimme, meillä oli todella vahva keskinäinen kemia. Henkinen, fyysinen, kaikki mahdollinen vetovoima oli vastustamaton.
Makuasiat on mielipidekysymyksiä, mutta kemia on paljon syvemmällä ja voimakkaampaa.
Kait sitten voi. Itsekin sitä ihmettelen, ja toiset naiset omalta kohdaltani. Olen Mielestäni aikasen ruma ja luonne on itsepäinen ja kiukkuinen, mutta tuo mies tuossa 20 vuotta ollut kiinnostunut. On paremman näköinen ja varakkaampi, olen vaan odotellut milloin mut vaihtaa. Jotain mä teen oikein tai sitten ne ovat ne kemiat.
Miten muutenkaan sen voisi sanoa?
"En yleensä pidä sinun näköisistä naisista", tai ehkäpä "En olisi katsonutkaan sinua ellet olisi niin mukava"?
Tämä pettymys ja tökeröyden tunne taitaa liittyä enemmänkin niihin naisten fantasioihin, että miehen pitää olla se itsevarma prinssi rohkea, joka heti ensi silmäyksen perusteella tietää haluavansa vain ja ainoastaan yhtä naista kaikkien mahdollisten joukosta. Mitään syvempää tutustumista tai luonteiden selvittämistä tähän ei tietenkään kuulu.