Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmänympärysvoiteesta ryppyjä

Vierailija
25.06.2013 |

Kun olin päässyt keski-iän kynnykselle päätin alkaa käyttämään silmänympärysvoidetta. Ostin sellaisen ihan perusvoiteen, halvan, jonka teho perustui turvotukseen. Käytin sitä muutaman kuukauden ja huomasin, että minulle on ilmestynyt naururypyt silmäkulmiin. Ajattelin, että nyt se alamäki on sitten alkanut, onneksi minulla silmänympärysvoide! Sitten voide loppui enkä saanut hankituksi uutta. Ja katso! Rypyt ovat kadonneet.

Epäilen rypyt johtuivat silmänympärysvoiteesta. En luota näihin kosmetiikkajuttuihin enää yhtään. En varmana osta enää koskaan mitään ihmenaamarasvoja. Aurinkovoidetta voin käyttää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihonhoidon asiantuntija joskus varoitti lehdessä noista, että ainakin ne välittömästi vaikuttavat ryppyvoiteet toimivat hieman turvottamalla ihoa, jolloin rypyt näyttää hetken sileämmältä, mutta että tällainen ihon tahallaan päivittäin turpoamaan ärsyttäminen voiteella voi ajan kanssa johtaa ryppyjen lisääntymiseen...

Itsellä sama kokemus noin 35 vuoden iässä. Päätin ostaa hyvää silmänympärysvoidetta ikäisilleni naisille. Kas kummaa, pari viikkoa käyttöä ja silmieni alle alkoi ilmestyä vaakasuorat juonteet. Ajattelin, että se on täyttä sattumaa, että kyllähän niitä ryppyjä tässä iässä alkaa tulla ja rypistymisen alkaminen vaan sattui samaan aikaan kun ostin voidetta. Pari vuotta jaksoin uskoa voiteisiin ja ostin yhtä tehokkaammaksi sanottuja tuotteita. Sitten tuli taloudellinen vastoinkäyminen enkä halunnut laittaa rahaa ryppyrasvaan - ja rypyt on huomattavasti madaltuneet sen jälkeen kun lopetin käytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi