Kuinka moni ymmärtää sulkea vessanpöntön kannen lähtiessään WC:stä?
Kommentit (129)
En ymmärrä miksi se vessanpöntön kansi jätetään ylipäätään auki?
Jotkut tykkää kai vetää sen pöntön ja jättää myös kannen auki ja saada vaikka mahataudin.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä!
Pestäänhän vessakäynnin jälkeen yleensä KÄDET! Mitä väliä jos on kanteen koskenut.Mieluummin siihen koskee kuin saa osan sonnastaan tai ku sestaan naamalle tai ympäri vessaa. Olet ehkä ennen koskenut esim. julkisilla ovenkahvoihinkin... Joutuuhan sitä vessan vetämään ja koskemaan samaan paikkaan kuin edellinenkin. Kuka nyt haluaa vetää vessan ja saada ku si suihkun naamalleen tai ympäri vessaa? Mä aina pidän kannen alhaalla kun vedän, vähemmän ääntäkin siitä tulee... Aivotonta porukkaa täällä... Ja välillä olen ottanut vessapaperipalan ja nostanut ja laskenut kannen sen kanssa... Paperi sitten heitetty suoraan pönttöönkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko aivotoiminta noin heikkoa.
Varmaan puolet suomen väestöstä jättää kannen auki
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tykkää kai vetää sen pöntön ja jättää myös kannen auki ja saada vaikka mahataudin.
Jotkut juovat alkoholia ja voivat saada siitä vatsasyövän.
Vierailija kirjoitti:
siivooja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unisex-vessoja odotellessa. Ei ole enää kannen asento päällimmäisenä mielessä, kun lattialla on puolimetriä kusta ja mällit vedelty pitkin istuinosaa.
Naisten vessat ovat aina saastaisempia kuin miesten.
Menikö väärinpäin
ei mennyt vaimoni mukaan
-eri
Vierailija kirjoitti:
Joillekin se vessanvetämisen näkeminen on niin kiehtovaa kai. Kuitenkin en ymmärrä itsekään. Joillakin on oma outo logiikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan puolet suomen väestöstä jättää kannen auki
Joo
Ohje:
1. Vedä vessa, sulje kansi ennen sitä
2. Pese kädet huolellisesti saippualla
3. Mitä vielä? Ota paperia, kuivaa kädet, ja avaa ovi sillä paperilla. Ja sitten paperi roskiin ja ulos ovesta koskematta hanaan.
Kerran tappelin tästä kaverin kanssa, jolla ei kuitenkaan ollut hygieniajutut kuitenkaan hallussa. Esim. ei pessyt käsiään käynnin jälkeen ja selityksenä oli vaan, että: "En osunut tai saanut pisua käteen". Arvatkaa, käynkö siellä usein kylässä tai pyydänkö minun luokseni? No en, koska ei minunkaan kodissa sitä tehnyt, vaikka pyysinkin. Oksettaa ajatuskin...
Vierailija kirjoitti:
Ohje:
3. Mitä vielä? Ota paperia, kuivaa kädet, ja avaa ovi sillä paperilla. Ja sitten paperi roskiin ja ulos ovesta koskematta hanaan.
Kaikki ei tätäkään tajua
Vierailija kirjoitti:
Pesen wc-pöntön joka toinen viikko. Kannen suljen aina, ja olen hygieniafriikki. Puhelimenkin pyyhin luudulla joka päivä.
Oikeinko kahdesti kuussa, ja vielä mainostat hygieniafriikkinä itseäsi?🤣
Vierailija kirjoitti:
Ohje:
Mulla käytössä sama käytäntö.
Kannattaakin tehdä tarpeensa kannen päälle.
Vierailija kirjoitti:
On todella typerää laskea kansi lähtiessä, koska silloin seuraava joutuu nostamaan sen ja siis koskemaan pöntön kanteen.
Se kansi nostetaan jalalla.
Vierailija kirjoitti:
Kerran tappelin tästä kaverin kanssa, jolla ei kuitenkaan ollut hygieniajutut kuitenkaan hallussa. Esim. ei pessyt käsiään käynnin jälkeen ja selityksenä oli vaan, että: "En osunut tai saanut pisua käteen". Arvatkaa, käynkö siellä usein kylässä tai pyydänkö minun luokseni? No en, koska ei minunkaan kodissa sitä tehnyt, vaikka pyysinkin. Oksettaa ajatuskin...
Oksettavaa kieltämättä
Miten laitat pisuaarikannen kiinni? Ai niin eihän niissä ole kansia.