Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiedän onko minut estetty whatsapissa?

Vierailija
27.07.2020 |

Näkyykö profiilikuva? Entä tietoja minusta -kohta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näe profiilikuvaa, en tiedä muista tiedoista. Ja kun lähetät viestin, se lähtee, mutta siihen ei koskaan tule toista väkästä eli ei mene perille.

Vierailija
2/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi et näe paikallaolotietoja etkä paikalla-tekstiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mä viestittelen kyllä yhden kaverini kanssa toisinaan mutta en kyllä ole koskaan nähnyt hänen paikalla olo tietoaan. - Tarkoitin vain sanoa, että  pelkkä "paikallaolo tieto" ei  automaattisesti tarkoita sitä, että olisi jotain toista käyttäjää kohtaan esto. 

Vierailija
4/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mä viestittelen kyllä yhden kaverini kanssa toisinaan mutta en kyllä ole koskaan nähnyt hänen paikalla olo tietoaan. - Tarkoitin vain sanoa, että  pelkkä "paikallaolo tieto" ei  automaattisesti tarkoita sitä, että olisi jotain toista käyttäjää kohtaan esto. 

Just noin, mä oon estänyt näkymästä paikalla oloni, joten en myöskään näe sitä tietoa kavereiltani.

Vierailija
5/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottiin, lisäksi. Miksi ihmiset ei osaa ajatella kokonaisuuksia ja sitten alkaa inttää vastaan. Jos on estetty ei näe profiilikuvaa, ei mene viesti perille eikä näe paikallaolotietoja. 

Vierailija
6/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just noin, mä oon estänyt näkymästä paikalla oloni, joten en myöskään näe sitä tietoa kavereiltani.

Ette siis näe toisiltanne, milloin viimeksi olette olleet paikalla, mutta näette kyllä, jos olette just samalla hetkellä paikalla. Jos on estetty, ei näe ollenkaan vaikka hlö olis just paikalla.

Vierailija
7/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi varmuudella tietää. Profiilikuvan ja tiedot minusta voi piilottaa kaikilta tai esim niiltä jotka ei yhteystiedoissa.

Voi myös olla että siirtynyt käyttämään muuta viestintä, silloin se  toinen väkänen ei tule eikä viesti mene perille.

Vierailija
8/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottiin, lisäksi. Miksi ihmiset ei osaa ajatella kokonaisuuksia ja sitten alkaa inttää vastaan. Jos on estetty ei näe profiilikuvaa, ei mene viesti perille eikä näe paikallaolotietoja. 

Tarkoitin vain sanoa, että pelkän paikallaolotiedon poistaminen ei tarkoita samaa kuin, että minut (tai joku muu/ t) olisi estetty. Viesti menee perille ja saa siihen vastauksen vain kaverin paikalla olotiedot ei näy. Olisin kyllä itsekin hieman utelias tietämään, miten tuon pelkän paikallaolotiedon saa poistettua näkyvistä mutta en ole kehdannut häneltä kysyä.  

Vierailija
9/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pitänyt tarpeellisena lisätä, että jotkut ovat piilottaneet kaikilta paikallaolotiedon, mutta heilläkin ”paikalla” näkyy niille, joita ei ole estetty. Tämänhän kaikki Whatsappin käyttäjät tietävät.

Vierailija
10/12 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erikoinen juttu. Naisystävä hermostui minuun, halusi laittaa jutun poikki, esti minut Whatsappissa joten minun Whatsappissa hänen kuvansa katosi hänen Whatsapp profiilissa.  Viestini ei ole mennyt perille, sillä vain yksi väkänen näkyy edelleen , mutta nyt hänen profiilissa hänen kuva taas näkyy, mutta näyttää edelleen, että viestini ei ole mennyt perille sillä näkyy edelleen se yksi väkänen. Mistä tässä voi olla kysy ? 

Vierailija
11/12 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän erikoinen juttu. Naisystävä hermostui minuun, halusi laittaa jutun poikki, esti minut Whatsappissa joten minun Whatsappissa hänen kuvansa katosi hänen Whatsapp profiilissa.  Viestini ei ole mennyt perille, sillä vain yksi väkänen näkyy edelleen , mutta nyt hänen profiilissa hänen kuva taas näkyy, mutta näyttää edelleen, että viestini ei ole mennyt perille sillä näkyy edelleen se yksi väkänen. Mistä tässä voi olla kysy ? 

Se kiukuttelee ja ignooraa sun viestit? Puhelin kiinni?

Eikö nykyään kukaan osaa käyttää puhelinta enää siihen mihin se on keksitty, eli soittamiseen.

Vierailija
12/12 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se viesti tule koskaan menemään perille. Viestit jotka on lähetetty kun olet ollut estettynä ei tule koskaan menemään perille. Jos lähetät nyt uuden viestin, se varmaan toimitetaan.