Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Pohjois-Amerikka sisällissodan partaalla?

Vierailija
27.07.2020 |

Asia olikin otsikossa. Mitenhän tuolla käy?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tilanne ei ole paha. Nuo mellakat tapahtuvat hyvin rajoitetuissa paikoissa ( yleensä yöllä), joihin ei ole pakko mennä, ja muu kaupunki on ihan rauhallinen.

Olet paikan päällä?

Vierailija
42/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tilanne ei ole paha. Nuo mellakat tapahtuvat hyvin rajoitetuissa paikoissa ( yleensä yöllä), joihin ei ole pakko mennä, ja muu kaupunki on ihan rauhallinen.

Tämä pitää itse asiassa ihan paikkansa. Mellakat eivät ole vaikuttaneet mitenkään mun eikä kenenkään mun tuttavien arkielämään, vaikka mulla on ystäviä sekä Minneapoliksessa, että Portlandissa ja itse asun suuren kaupungin kupeessa Kaliforniassa.

Mielenosoituksia olen nähnyt kyllä useita, mutta ne ovat olleet ihan rauhallisia, ääntä lukuunottamatta ja mielenosoituksen jälkeen kaupunki ihan yhtä siisti kuin ennen sitä.

Mikä tarve sulla on valehdella? Näkeehän nyt noista videoista, ettei siellä mikään rauha maassa ole. Täyttä anarkiaa ja mellakointia tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitää itse asiassa ihan paikkansa. Mellakat eivät ole vaikuttaneet mitenkään mun eikä kenenkään mun tuttavien arkielämään, vaikka mulla on ystäviä sekä Minneapoliksessa, että Portlandissa ja itse asun suuren kaupungin kupeessa Kaliforniassa.

Mielenosoituksia olen nähnyt kyllä useita, mutta ne ovat olleet ihan rauhallisia, ääntä lukuunottamatta ja mielenosoituksen jälkeen kaupunki ihan yhtä siisti kuin ennen sitä.

Seuraan instassa yhtä koiratiliä, jonka omistaja asuu Portlandissa. Hän lähti lenkille koiransa kanssa keskustaan päiväsaikaan ja otti kuvia. Hyvin rauhalliselta näytti, "rajuin" juttu oli suhteellisen nätit grafiitit. Kuvatekstiin tämä henkilö oli kirjoittanut, että toi mellakka tapahtuu vaan tiettyyn aikaan ja tietyssä paikassa (jonkun hallintorakennuksen lähellä), Portland on muuten ihan rauhallinen.

Vierailija
44/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve sulla on valehdella? Näkeehän nyt noista videoista, ettei siellä mikään rauha maassa ole. Täyttä anarkiaa ja mellakointia tuo on.

En kommentissani sanonut etteikö täällä olisi ollenkaan mellakoita ja väkivaltaisuuksia, saati että se olisi hyväksyttävää. Totesin vain, että aikaisempi kommentoija oli siinä oikeassa, että ne ovat hyvin pienellä, rajatulla alueella ja lähin iltaisin ja öisin. Tämä pitää paikkansa. Toki YouTuben mellakkavideoista voi saada erilaisen kuvan, mutta se on väärä kuva. Ne eivät näytä kokonaisuutta.

Vierailija
45/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraan instassa yhtä koiratiliä, jonka omistaja asuu Portlandissa. Hän lähti lenkille koiransa kanssa keskustaan päiväsaikaan ja otti kuvia. Hyvin rauhalliselta näytti, "rajuin" juttu oli suhteellisen nätit grafiitit. Kuvatekstiin tämä henkilö oli kirjoittanut, että toi mellakka tapahtuu vaan tiettyyn aikaan ja tietyssä paikassa (jonkun hallintorakennuksen lähellä), Portland on muuten ihan rauhallinen.

Ja jos jotakuta kiinnostaa tarkistaa, niin se seuraamani koiratili instassa on @spacewhippet

Tuorein postaus ei liity mellakoihin, kaksi seuraavaa liittyy. Ja tämä tyyppi siis asuu Portlandissa.

Vierailija
46/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/fordfischer/status/1279463131861979136

Oudosti BLM:n ja valkoisten boogaloo-ekstremistien kärkimiehet ovat hyvää pataa keskenään ja johtavat mielenosoituksia yhdessä. Onko molemmilla yhteinen päämäärä?

Olisko mitään opetella englantia ja kuunnella mitä ne itse sanovat. Ei ole mitään salaliittoja taustalla.

Kai tajuat että noiden amerikanpersujen sun muiden moskovan tietotoimiston sananjulistajien tarkoituskaan ei ole raportoida oikeita tapahtumia vaan spämmiä vaikka sekunnissa vääräksi todistettavaa soopaa jolla täytetään kaikki tiedonvälityskanavat. Samalla varmistuu ettei oikeakaan tieto välity kansalle.

Twitteri, facebook yms. noita välillä massabannaa. Ehkä suomessakin pitäisi tehdä kunnon somesiivous ennen seuraavia vaaleja, tai vaikka heti. 

Vierailija
47/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhteydessä fiksuihin ja koulutettuihiin usalaisiin poikki maan, ja he ovat kyllä järkyttyneitä. Tilanne on ennennäkemätön.

Kuvaavat sitä mm sanoilla mayhem, apocalypse.

Vierailija
48/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Trump, hieno mies!!

Uncouth nincompoop.

Vierailija
49/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos jotakuta kiinnostaa tarkistaa, niin se seuraamani koiratili instassa on @spacewhippet

Tuorein postaus ei liity mellakoihin, kaksi seuraavaa liittyy. Ja tämä tyyppi siis asuu Portlandissa.

Seesteiseltä, kyllä hänen kuvissaan näyttää🤔

T. Ap

Vierailija
50/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää kyllä, kuinka suurestikin ristiriitaista viestiä on tullut tilanteesta...

Vierailija
51/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää kyllä, kuinka suurestikin ristiriitaista viestiä on tullut tilanteesta...

Tilanne siellä on vähän, kuin jos Suomesta ennen corona-aikaa olisi julkaistu videoita kello kolmelta yöllä nakkikiskalla tapahtuneista tappeluista ja sitten sanottu, että tässä on Suomi. Joo, kyllähän siellä niitä tappeluita on, mutta vaan tiettyyn kellonaikaan ja tietyssä paikassa. Mutta ei ole mitään järkevää uutisoida siitä, että mellakka EI ole, joten jatkuva videotulva antaa vääristyneen idean siitä, että mellakat on kaikkialla ja kooo ajan.

Vierailija
52/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan jos vertaa todellisia uutislähteitä eikä jotain satunnaisia väitteitä joita ei voi kukaan todistaa tai joilla ei ole mitään tekemistä koko asian kanssa. Lisäksi kameran kanssa heiluminen noissa tilaisuuksissa näyttää johtavan pidätykseen/kaasutukseen trumpin joukkojen taholta. 

Vierailija
53/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne siellä on vähän, kuin jos Suomesta ennen corona-aikaa olisi julkaistu videoita kello kolmelta yöllä nakkikiskalla tapahtuneista tappeluista ja sitten sanottu, että tässä on Suomi. Joo, kyllähän siellä niitä tappeluita on, mutta vaan tiettyyn kellonaikaan ja tietyssä paikassa. Mutta ei ole mitään järkevää uutisoida siitä, että mellakka EI ole, joten jatkuva videotulva antaa vääristyneen idean siitä, että mellakat on kaikkialla ja kooo ajan.

Edes sota ei ole kaikkialla yhtäaikaa vaan suurin osa sotivaa maata voi ainakin jossain määrin sopivissa väleissä tehdä tavallisia asioita. Ei se siltikään sitä sotaa poista.

Jännä että moskovan spämmijöiden uusin strategia näyttää olevan teeskennellä ettei amerikassa ole mitään mellakoita. Silti trumppi yrittää joukkoineen lietsoa väkivaltaisia mellakoita sinne missä niitä ei ole ollut vaikka mieltä on osoitettukin eli mm. portlandiin. Samoin tuo hokee "china virus" ettei tyhmä kansa tajua että hänellä on joitain tekemistä siinä miten surkeasti tätä tautia on hoidettu amerikassa, tai syyttää antifaa ja muita vasemmistolaisia mellakoinnista vaikka ainoa riehuva porukka tällä hetkellä amerikassa on joko trumpin maastopukuiset "poliisit" tai trumppia kannattava klanipäära**stijoukko. 

Vierailija
54/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes sota ei ole kaikkialla yhtäaikaa vaan suurin osa sotivaa maata voi ainakin jossain määrin sopivissa väleissä tehdä tavallisia asioita. Ei se siltikään sitä sotaa poista.

Jännä että moskovan spämmijöiden uusin strategia näyttää olevan teeskennellä ettei amerikassa ole mitään mellakoita. Silti trumppi yrittää joukkoineen lietsoa väkivaltaisia mellakoita sinne missä niitä ei ole ollut vaikka mieltä on osoitettukin eli mm. portlandiin. Samoin tuo hokee "china virus" ettei tyhmä kansa tajua että hänellä on joitain tekemistä siinä miten surkeasti tätä tautia on hoidettu amerikassa, tai syyttää antifaa ja muita vasemmistolaisia mellakoinnista vaikka ainoa riehuva porukka tällä hetkellä amerikassa on joko trumpin maastopukuiset "poliisit" tai trumppia kannattava klanipäära**stijoukko. 

Siis syytät minua 'Moskovan spämmijäksi'? Valehtelevatko siis ihmiset esim. Portlandissa, kun sanovat, että mellakat keskittyvät pienelle alueelle ja tiettyyn aikaan? Millä perusteella väität tietäväsi paremmin kuin Portlandin asukkaat?

Vierailija
55/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo riehuja-mellakoijat ja heidän suojelija-"äitinsä" pitäisi kerätä Guantanamoon miettimään tekemisiään muutamaksi vuodeksi.

George Soroshan noita rahoittaa, eikä se ole edes mikään salaisuus, pelkästään tänä keväänä kymmenillä miljoonilla dollareilla. Venäjällä hänellä on voimassa oleva pidätysmääräys, eikä hän ole tervetullut sen enempää Israeliin kuin Unkariin, osasyynä ilmeisesti yhteistyö "netsien" kanssa sota-aikana, millään leirillä hänen perheensä ei ole ollut vaan inventoimassa juutalaisilta takavarikoituja kiinteistöjä Unkarissa.

Alla olevalla videolla heti alussa musta nainen huutaa mielenosoittajille, että Soros maksaa teille siitä, että tuhoatte ihmisten elinkeinot jne..

Antifa vaatii rahojaan Sorokselta 3 V. Sitten Kaliforniassa

https://youtu.be/QpPS9IWXSa4

Antifasta lisää

Antifa - truth behind the mask

https://youtu.be/_QJEZbQxCLw

Vierailija
56/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yhteydessä fiksuihin ja koulutettuihiin usalaisiin poikki maan, ja he ovat kyllä järkyttyneitä. Tilanne on ennennäkemätön.

Kuvaavat sitä mm sanoilla mayhem, apocalypse.

Minullakin on monta amerikkalaista lähes kaikista etnististä ryhmistä ja monista osavaltioista joita yhdistää suoranainen kuvotus Trumpia ja tämän perhettä kohtaan. Nämä kuuluvat siihen koulutetumpaan osaan kansasta ja luultavasti siksi näkevät sen p*skan läpi mitä Trump levittää ja he osaavat ajatella asioita vähän pidemmälle. He ovat vähän matkustaneetkin maailmalla ja siksi tietävät myös maailmanmenosta vähän enemmän kuin joku Trumpin twittertililtä koko maailmankuvansa rakentava juntti.

Muistan kuinka Trump piti puheen hurraaville poliiseille vuonna 2017 jossa totesi "please don´t be so nice with arrests" niin yksi tuttuni sanoi silloin jo että katsokaa vain niin kohta poliisiväkivalta räjähtää käsiin tässä maassa. Oi kuinka oikeassa olikaan!

Ei edes Bush ollut niin epäsuosittu silloin joskus. Kannattajat tai ihmiset jotka edes ajattelevat positiivisesti Trumpista ovat oikeasti harvassa. Trumpilla on se äänekäs vähemmistö joka mesoaa netissä ja jotka luultavasti hyppäisivät kaivoon idolinsa puolesta ihan täällä Suomessakin. (Jotakin mitä en ole koskaan ymmärtänyt). Mutta sellainen marginaaliryhmä ei mitään vaaleja ratkaise.  Ja jos et usko niin paljon kuvaa se tosiasia että 2020 vaaleissa Teksasin ennakoidaan olevan yksi vaa´ankieliosavaltioista. Siis osavaltio joka on republikaanien sydänmaita eikä ole monta kertaa ennen mennyt demokraateille.

Vierailija
57/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maailma on jo sisällissodassa, ihmiset ”repivät hiuksia” toistensa päästä nettifoorumeilla ja lehdistö heittää kerosiinia liekkeihin. Leivällä ja sirkushuveilla ennekin kusetettiin kansaa....

Vierailija
58/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jännä miten Yhdysvaltojen nykytilanne (Trump presidenttinä, mielenosoitukset, blm) näyttäytyy ihan erilaisena suomalaisille kuin Yhdysvalloissa asuville. Suomessa ollaan jo maata jakamassa osiin, ja luullaan, että joka puolella maata mellakoidaan. Yhdysvalloissa on aina osallistuttu mielenosoituksin näyttämään valtaapitäville ja muille tahoille, että väki on hereillä. Trumpin törkeä käyttäytyminen presidenttinä on johtanut osiltaan tähän tilanteeseen missä nyt ollaan.

Vierailija
59/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on noin pahaolla oikeus valtiossa voisivat koulutettuina palata esi isiensä maihin viemään sivistystä

Vierailija
60/73 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei tutkimusta kirjoitti:

jos on noin pahaolla oikeus valtiossa voisivat koulutettuina palata esi isiensä maihin viemään sivistystä

Nimenomaan! Suomi suomalaisille ja Amerikka alkuperäiskansoille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan