Tuleeko teille muille ihana olo kun illan pimetessä käytte koiran kanssa lenkillä ja koira suojelee teitä?
Kommentit (9)
No ei, hävettäisi jos koira räyhäisi hihnassa. Eikä suojeleva chihuahua muutenkaan tekisi kovin turvallista oloa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa naivi aloitus.
Naivi! :D
Suosittelen sinulle diettiä.
Tulee siksi hankin oman sfhcähferin.
Mun koira pelästyi siiliä ja juoksi äkkiä pakoon. Kyllä tuli ihanaja turvallinen olo
Kyllä. Koiramme ovat isoja, mustia ja hyvätapaisia eivätkä rähjää kenellekään, mutta tulevat minun ja muiden väliin, jos joku lähestyy. Ananastukkaiset väistävät kadun toiselle reunalle. Kolmen tyttären äitinä olen myös tyytyväinen siihen, että lapset voivat liikkua koirien seurassa turvallisesti. Ei siitä ole montaakaan vuotta, kun Otaniemestä tuli paniikkipuheluita, että iskä tule hakemaan meidät, me istutaan autossa ovet lukossa ja konepellillä ja auton katolla on alaikäisiä kotoutujia hakemassa kontaktia...
Luitko ap ylen artikkelin koirankouluttajasta? Siinä tehtiin kaikille koirille testi, missä paikalle tuotiin valekarhu. Omistajat kuvittelivat että koira suojelee heitä henkensä kaupalla. Vielä mitä. Kun koirat haistoivat pedon, ne pinkoivat pakoon jättäen perheen lapsetkin "karhun" kitaan. Kouluttaja oli ollut alalla vuosia, eikä yksikään koira ollut koskaan jäänyt puolustamaan perhettään.
Ihmisen itserakkaus on vertaansa vailla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Koiramme ovat isoja, mustia ja hyvätapaisia eivätkä rähjää kenellekään, mutta tulevat minun ja muiden väliin, jos joku lähestyy. Ananastukkaiset väistävät kadun toiselle reunalle. Kolmen tyttären äitinä olen myös tyytyväinen siihen, että lapset voivat liikkua koirien seurassa turvallisesti. Ei siitä ole montaakaan vuotta, kun Otaniemestä tuli paniikkipuheluita, että iskä tule hakemaan meidät, me istutaan autossa ovet lukossa ja konepellillä ja auton katolla on alaikäisiä kotoutujia hakemassa kontaktia...
Eli olet kouluttanut tyttäristäsi hysteerikkoja, jotka turvautuvat koiraan. Tässä elämässä on oikeitakin vaaratilanteita ja haasteita, missä koira ei auta. Mutta olettepa varustautuneita sitten, jos zombit valtaavat maailman ja paniikki leviää. Oikeaan elämään olette varustautuneet sitten vähän huonommin.
Ei. Vastaantulijoille rähisevät koirat kertovat lähinnä sen, että koiraa pelottaa eikä se luota omistajansa kykyyn selvitä ulkona kävelystä, lisäksi koira on jäänyt kouluttamatta.
Tuttavilla "se on niin äidin perään, iha äipän kulta" sheltti. Ärisee äipän vietessä hampaat irvessä 🙄