Nina Mikkosen hurja vaatimustaso miehen suhteen
Pitäisi olla rikas, älykäs, komea yms. Itse on kahden lapsen velkainen, iäkäs leskiäiti. Luuleeko hän itsestään liikoja?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naisethan haluaisi, että heillä olisi mies, joka olisi rikas, älykäs ja komea. Sen lisäksi pitäisi tietysti olla myös hyväluonteinen ja sellainen, että sille kelpaa ihan tavallinen nainen.
Sellaisiahan ei tietenkään kasva joka oksalla, mutta haaveillahan saa.
Jos minä nyt jäisin jostain syystä yksin, minäkin laittaisin seuraavalle miehelle tosi kovat kriteerit. Juuri siksi, etten enää edes haluaisi ketään, mutta jos nyt joku todella pitäisi ottaa, niin sitten sellainen älykäs, komea ja rikas. Jos sellaista ei löytyisi, olisin mieluummin yksin.
Nina Mikkosessa ei ole mitään vikaa, nätti nainen, ja ihan järkevältä kuulostaa. Ei ihmisissä ole parasta ennen -päiväystä. Jos niin luulette, niin ette ole katsoneet ympärillenne yhtään. Kyllä ne vaan pariutuu vanhemmatkin ihmiset, jotkut jopa hyvinkin iäkkäinä.
Isäni kuoli, kun äiti oli 56 -vuotias. Alkoi melkoinen pommitus miesten taholta. Kyllä olisi ihan hyvin voinut mennä vaikka uudestaan naimisiin, mutta ei vain halunnut enää.
Minun mieheni ei tarvitse olla rikas. En tee mitään toisen rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei huoli vanhaa naista, kun voi saada nuoremman.
Paitsi vanhemmat miehet. 65 v leskiäitini löysi miehen.
Ninalla on asiat hyvin. Juuri noin minäkin toimisin, jos jäisin yksin: koska yksinkin on oikein hyvä, tarvitaan ihmemies parantamaan elämää vielä siitä. Mikään muu ei kannata. Noin 35-40 -vuotiaana se tuntuu aika monella kääntyvän näin. Naisella, siis.
Vierailija kirjoitti:
Hän on sanonut, että miehen tulee lisäksi tiedostaa se, että hän tulee mahdollista uutta kumppania aina jollain tasolla vertaamaan entiseen puolisoonsa. Tuon lausuminen ääneen on melko rohkeaa. Aika harva mies lähtee suhteeseen, jossa tietää tulevansa vertailluksi kumppaanin entiseen puolisoon.
Tämä leskirouva elää muutenkin pelkästään menneisyydessä. Ei kukaan jaksa katsoa loputtomiin hänen perhealbuumia.
Vierailija kirjoitti:
No enpä tiedä. Vanhan koulukunnan nainen, joka oli miehensä omaishoitaja ja nyt kunniallisesti leski. Kyllä tuossa on näyttöä, että kyseessä on uskollinen ja reipas nainen, joka pistää itseään likoon perheensä edestä. Miksei löytäisi miestä? Hyvinkin voi iskeä hynttyyt yhteen vaikka jonkun leskimiehen kanssa.
"Kunniallisesti leski". Mitä lie tarkoittaa? Oudompaa olisi ollut, jos olisi jättänyt sairaan miehen.
Nina Mikkonen on oppinut vaatimaan kun edellinen mies oli mitä oli.
Eiköhän se ole vain kiltti tapa ilmaista, että viihtyy ihan hyvin ilman miestä.
Miehet loukkaantuvat niin pienistä, jopa naisesta, joka ei halua parisuhdetta.
No miksi ottaa huonoa jos hyvää ei saa? Parempi olla itsekseen kuin vaikka nyt sitten alkoholistin tai muuten epävakaan kanssa.
Ei Nina eikä kukaan muukaan nainen enää välttämättä tarvitse miestä parisuhteeseen, mutta jos on molemmin puolin mukavaa yhdessä niin miksikäs ei?
En mä ainakaan etsi elättäjää, vaan tahdon että se kenen kanssa seurustelen on kumppani ja ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka huolii vanhaa, lihavaa, työtöntä, vuokralla asuvaa yksinhuoltajaa?
Alapeukuista päätellen tällä palstalla on paljon tuollaisia.
Mutta kysypä, kuka huolii vanhaa, lihavaa, työtöntä miesta joka ei vastaa lapsistaa, niin epäilenpä ettei sellainen todellakaan näille kyseisille mammoille kelpaisi. Ja takuulla raivokkaasti ilmiannettaisiin ketju jos sellainen mies kertoisi täällä että hänen vaatimustaso on tyyliin nuori ja kaunis ja että hän mieluummin sinkku kuin jonkun lihavan tai yhoon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet loukkaantuvat niin pienistä, jopa naisesta, joka ei halua parisuhdetta.
Ei me miehet taideta ihan uskoa sitä sun selitystä. Naiset kun ovat just tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet loukkaantuvat niin pienistä, jopa naisesta, joka ei halua parisuhdetta.Ei me miehet taideta ihan uskoa sitä sun selitystä. Naiset kun ovat just tuollaisia.
No hyvä ettei sun tarvi ikinä pelätä joutuvasi tekemisiin naisten kanssa.
Jos joskus tulevaisuudessa olen yksin syystä tai toisesta niin ei ole mitään vaatimuksia uuden miehen suhteen koska en halua uutta miestä. Tämäkin on varmasti väärin jonkun mielestä koska eihän kukaan voi haluta olla yksin ilman parisuhdetta.
Minusta Nina on aina ollut todella seksikäs nainen, vaikken muuten ole faninsa. Vientiä olisi varmasti jos itse haluaisi miehen, mutta miksi haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet loukkaantuvat niin pienistä, jopa naisesta, joka ei halua parisuhdetta.Ei me miehet taideta ihan uskoa sitä sun selitystä. Naiset kun ovat just tuollaisia.
Millaisia?
Taitaa etsiä vanhana tätinä elättäjää. Menisi itse töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä tiedä. Vanhan koulukunnan nainen, joka oli miehensä omaishoitaja ja nyt kunniallisesti leski. Kyllä tuossa on näyttöä, että kyseessä on uskollinen ja reipas nainen, joka pistää itseään likoon perheensä edestä. Miksei löytäisi miestä? Hyvinkin voi iskeä hynttyyt yhteen vaikka jonkun leskimiehen kanssa.
"Kunniallisesti leski". Mitä lie tarkoittaa? Oudompaa olisi ollut, jos olisi jättänyt sairaan miehen.
Käytin tarkoituksella vanhahtavaa ilmaisua osoittaakseni arvostusta hänen siviilisäätyään kohtaan. Nykyään tuskin silmää räpäytetään jos sairas puoliso jätetään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Nina on aina ollut todella seksikäs nainen, vaikken muuten ole faninsa. Vientiä olisi varmasti jos itse haluaisi miehen, mutta miksi haluaisi.
Helvetilliset huutikset :D
Harvalle naiselle kelpaisi päinvastainen mies, ainakaan puheissa, mut kaikenlaisten luusereitten kanssa ne sit hengaa ja se on surullista kyllä