Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testamentista..

Vierailija
24.06.2013 |

Mä en voi käsittää miksi mies on mennyt puhumaan anopilta mitään meidän tekemästä testamentista.. Nyt se huohottaa mun niskaan koko ajan mitä mteehetkiä väärin ja lapsille pitää testamentata kuulemma lakiosa jne..

me siis teimme mieheän kanssa testamentin jossa toinen perii koko toisen omaisuuden. Yhdessä ollaan kaikki hommattu ja lapsille ostettu omat asunnot jne.. Ja päätettiin että tehdään näin ja nyt anoppi oon koko ajan säätämässä, menee hermot. Aarrgghh oli pakko purkautua kun se soitti äsken..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallintaoikeuddella perittyä omaisuutta ei saa myydä eikä vaihtaa. Minusta tämä on ihan hyvä syy testamentata koko omaisuus leskelle, varsinkin jos kyseessä on pariskunta josta toisella tai molemmilla syystä tai tosiesta ei ole luvassa mikään loistava eläke, vaan on suunniteltu, että mukava. Vanhuus vietetään sen yhteisen omaisuuden turvin. Miksi lesken pitäisi jäädä vielä köyhäksikin kun jää yksinäiseksi? Kai sillä nyt jotain iloja elämässä saa olla?

lapset elättäkööt itse itsensä ja tyytykööt siihen, mitä vanhemmat heille haluavat antaa. Ap:n  anoppi voi samoin testamentata oman omaisuutensa ihan kenelle huvittaa.

Vierailija
22/22 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 20:13"]

Hallintaoikeuddella perittyä omaisuutta ei saa myydä eikä vaihtaa.  

[/quote]

Oletko varma. Minä olen käsityksessä, että omaisuutta ei saa hukata. Mutta se ei välttämättä tarkoita sitä, etteikö saisi myydä tai vaihtaa. Mutta tuo ei ollut meillä oleellinen asia, joten en laita päätäni pantiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi