Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Multa lähtee järki!!!!!!!

Vierailija
13.07.2006 |

Olen niin kypsä miehen vanhempiin. He auttavat miestä talon rakentamisessa. Miehen isä on pilkunviilaaja. Kaiken täytyy olla tasan tarkkaan niin kuin HÄN sanoo. Kukaan muu ei tietenkään osaa mitään! Tai sit muiden täytyy olla selvännäkijöitä että tietäis aina mitä työkalua HÄN nyt tarvitsee tai mitä HÄN ajattelee.

Mulla on siellä todella mukavaa olla melkein 3-vuotiaan lapsen ja ison mahani kanssa kun en oikee voi tehdä mitään. Tai oikeestaan mä en osaa mitään!!! Olenhan TYHMÄ!!! Tai ainakin sellainen olo mulla siellä tulee. Joten monena päivänä olen vaan häipynyt sieltä. Mitäs minä siellä tekisin ku mua katsotaan muutenkin jo alentavasti ja pahasti.

Sitten tänään: Menimme rakennukselle, miehen vanhemmat olivat tuoneet miehelle ruokaa sinne. Pitävätkö ne mua ihan idioottina vai mikä siinä on. Ihan ku mä en olis sit miehelleni ruokaa sinne vienyt!!!

Siis mä olen niin kypsä jo siihen touhuun, etten taida mennä sinne ikinä apuun! prkl, nussikoot pilkkua siellä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä ei taida olla monta keinoa hellitellä aikuista poikaansa, ruokkiminen on yksi jäljellä olevista.

t. kahden pojan äiti

Vierailija
2/8 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan miehen isä!!! Kaikilla muilla ne talot on ihan paskasti rakennettu, meillä tuleekin olemaan sitten todella hyvin, koska täytyyhän kaiken olla millin tarkkaa!!! MÄ EN KESTÄ!!!

ja sit kun tulee miehen sisko ja sen mies auttamaan pariks päiväks, ni he ovat sitten niiiiin väsyneitä. Mutta entä minä??? Mun kyllä pitäisi jaksaa kaivaa siellä ojia, tukkia ojia, kantaa ruokaa sinne, hoitaa lasta siellä yms. joka päivä!

Ja kun haluan tehdä hyvää mieltä, niin haen välillä jätskiä kaikille. Ni kerran kun olin kauempana ja just tuonut jätskit ja nautittu ne, ni miehen isä huusi kiukkuisena että " täytyykö jotain hemmetin jätskitaukojakin olla, kun sinä aikana olis voinu tehdä sitä ja tätä!"

Arvaatte vaan olenko vienyt sen jälkeen sinne mitään? Ja jätskin syöntiin meni se 5 min!!!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehköön ite hommannsa. Materiaalien hankinnassa olin mukana ja sitten kun taas alkaa sisustus uudessa asunnossa. Ei ne miehet mua siellä kaipaa, paremmin hommatkin sujuu kun pidän itseni ja muksut sieltä poissa

Vierailija
4/8 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä tänään sanon miehelle suorat sanat mitä mieltä mä olen ja toivottavasti ymmärtää!

On tosi vaikeeta olla siellä iloinen kun sisälläni kiehuu!

ap

Vierailija
5/8 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy tyynesti poissa sieltä. Miehesi isä kuulunee niihin ikuisiin pätijöiden, joiden pitää aina saada olla päällepäsmäreinöä joka paikassa ja jotka ovat aina oikeassa, ainakin omasta mielestään.

Nauti siitä ajatuksesta, että miehelläsi on apua ja että appi tekee pikkutarkkaa työtä. Pysyttele itse poissa sieltä ja huolehdi lastenhoidosta.

Vierailija
6/8 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksipä me ei heidän avullaan rakennetakaan vaan ihan itse. He ovat varmaa tulevaisuudessa samanlaisia kuin naapurini vanhemmat jotka meille puhuvät " meidän talo" , " kun me rakensimme nuorille talon" , " Kun ovat vähän avuttomia" ....

Kannattaa muistaa että harvoin mikään apu tai raha on ilmasta ja voin kokemuksella kertoa että tuollaista velkaa maksaa aina kuten minäkin kun nuorena ja tyhmänä annoin vanhempieni antaa rahaa minun ja exän ekaan omaan asuntoon ja sen lisäksi päästin heidät remontoimaan siellä. Vaikka olemme exän kanssa eronneet (ja varsinkin kun menin tyhmänä vielä eroamaankin ja exä sai osansa ko asunnosta ja hurjasta hinnan noususta...)niin vieläkin siitä muistutetaan kuinka tuhlasin perintöni mokomaan hulttioon. Itse pyytämättä tarjosivat. Viime viikonloppuna pistin sitten pillit pussiin suhteessa vanhempiini ja kerroin heille muutaman rehellisen mielipiteen ja kerroin että eivät ole meille enää tervetulleita.

Vierailija
7/8 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksat miehesi vanhemmille palkkaa tuosta raskaasta työstä? Et kai oleta, että he ilmaiseksi raatavat miehesi ja sinun työmaallasi?

Onko miehesi rakennusalan ammattilainen? Osaako hän työnjohdolliset tehtävät? Vai onko hänen isänsä siellä siksi, että hän osaa neuvoa poikaansa talon rakentamisessa?

Herää todellisuuteen, nainen! Ole kiitollinen, että appivanhempasi auttavat teitä. Juuri tuollaiset naiset minua ihmetyttävät, oma talo pitää saada, itse ei tienaa mitään, miehen pitää raataa raksalla yötä päivää, omien ja appivanhempien ja sisarusten ja serkkujen pitää raataa siellä myös palkatta. Ja sitten nainen kiukuttelee. Häpeä. Sanon suoraan.

Vierailija
8/8 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli siinä on että appiukollasi on tietoa ja taitoa ja hän varmasti tekee talon hyvin. Ei tarvitse sitten myöhemmin ihmetellä. Oma isäni tekee kaiken vähän sinnepäin tuloksesta välittämättä (paitsi omassa työssään ylitarkka). Sekin on ärsyttävää kun ei voi luottaa että tekisi kunnolla.

Pysy pois rakennukselta. Luultavasti appiukkoa ärsyttää häiriötekijät. Hän tekisi kaiken mieluiten yksin jos vain voisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi