Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita: mitä kiitokseksi kaasolle?

Vierailija
24.06.2013 |

Minulla on aivan loistava kaaso. En ole olettanut, edellyttänyt, pyytänyt yhtään mitään, ja hän tarjoaa apuaan kaikessa mahdollisessa. Mikä olisi hyvä kiitoslahja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietty jotain mistä kaaso tykkää  :)  Lahjakortti on aina kiva, mutta sinä itse tunnet tyypin parhaiten että mistä tykkää.

Vielä sitä lahjaakin tärkeämpää on että muistat kiittää ja kertoa moneen kertaan miten arvostat hänen apuaan.

Vierailija
2/2 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan sanoa mikä EI ole... nimittäin 2010 olin viimeisilläni raskaana (se sairaan kuuma kesä), ja ykskaks naimisiin menevä ystäväni hoksasi, että mähän osaan tehdä kynnet ja meikit (joo, osaan). Niinpä siinä sit kävi niin, että hääpäivää edeltävänä päivänä minä raahauduin morsiamen äidille, tein omilla lakoilla, koristeilla yms. välineillä morsmaikun ja hänen äitinsä kynnet sekä vielä yhden lapsen kynnet. Hääpäivän aamuna tein meikit... helle yli 30, jalat helvetin turvoksissa ja tosi tukala olo, mutta tiesin morsiamen vähävaraiseksi ja autoin kuitenkin. Morsian oli luvannut korvata kaiken vaivan, ja oli tosi kiitollinen.

Sain sitten häämatkalta kankaisen, arviolta 5-10 euron arvoisen kangaskassin, josta hajosi sekä vetskari että sauma ekassa käytössä.

Tuosta jäi vähän paha mieli, olisi ollut kiva, jos olisin saanut vaikka jonkun vauvanvaatteen, lahjakortin hierojalle tms. pientä, josta olisi ollut iloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän