Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan huonontuneita tuotteita!

Vierailija
27.07.2020 |

Listataan tähän tuotteita, jotka ovat huonontuneet - joiden laatu on kärsinyt, joiden pakkauskoot ovat pienentyneet...

Aloitan: nykyisin nenäliinat ovat järjestään pienikokoisia, ohuita ja heiveröisiä. Vähänkin isompi ja voimakkaampi ”niisto” hajottaa ne. Olenkin monesti siirtynyt talouspaperiin, vaikka se onkin karkeampaa.

Estradi on vapaa, purkakaa sydäntänne!

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa satsata kunnolliseen saumuriin.  Esim. Pfaffin hobbylock 2.5 on yhtä helppo langoittaa kuin tavallinen ompelukone ja yhtä helppo käyttää.  Moni puoti myy laadukkaita trikookankaita ja esim. jujunan kaavat on helppoja ihan aloittelijallekin hurauttaa monenlaista perusasua ja alusvaatetta. Itse olen tässä kesän aikana ommellut t-paitoja, mekkoja, housuja, collegetakkeja yms yms ja saa just sellaset kun tykkää. Toki kankaat maksaa enemmän kuin se halpa alevaate, mutta saapa ainakin kestäviä vaatteita, jotka eivät näy läpi, ellet itse niin halua.

Vierailija
62/79 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin perunasalaatti siinä isossa neliskanttisessa paketissa on hyvä ja varma valinta. Moni luullut itse tehdyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruherat menneet vaan huonompan suuntaan. https://keskustelu.suomi24.fi/t/16359973/ostin-proteiinijauhoa

Vierailija
64/79 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkallokarkit. Lapsuudessani ne olivat ohuempia kuin nykyään. Pidin niistä sellaisina, sillä karkit ovat kooltaan aika isoja, ja nyt kun ne ovat paksumpia, on niitä hankala syödä.

Vierailija
65/79 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iittalan Teema-lautaset. Mulla on 10 vuotta vanhoja ja sitten aivan uusia. Vanhoissa reunat on kuin viivottimella tehty, uusissa kupruttaa ja lupruttaa reunat miten sattuu. Sama kivi-kynttilälyhdyissä. Ennen 1-laatu oli kuplatonta ja lasissa ei ollut mukuroita. Nykyään 1-laadussa on jokaisessa kuplia ja jokaisen yläreunassa kohta missä lasi on rutussa. En enää osta Iittalan astioita, koska laatu putosi tuotannon siirryttyä thaimaahan.

Ostin Teema "murokuppeja" ja parissa lyhyen ajan sisään reunoista murentunut palasia pois. Yhtä surkeaa laatua kun halpisastiat.

Vierailija
66/79 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iittalan Teema-lautaset. Mulla on 10 vuotta vanhoja ja sitten aivan uusia. Vanhoissa reunat on kuin viivottimella tehty, uusissa kupruttaa ja lupruttaa reunat miten sattuu. Sama kivi-kynttilälyhdyissä. Ennen 1-laatu oli kuplatonta ja lasissa ei ollut mukuroita. Nykyään 1-laadussa on jokaisessa kuplia ja jokaisen yläreunassa kohta missä lasi on rutussa. En enää osta Iittalan astioita, koska laatu putosi tuotannon siirryttyä thaimaahan.

Ostin Teema "murokuppeja" ja parissa lyhyen ajan sisään reunoista murentunut palasia pois. Yhtä surkeaa laatua kun halpisastiat.

Tämä on niin totta. Meillä on töissä yli kolmekymmentä vuotta vanhoja teema-astioita. Firma kasvoi kasvamistaan ja astioita piti hankkia lisää. Vanhat teemat ovat moitteettomassa kunnossa mutta uudet menivät vuodessa aivan järkyttävän näköisiksi. Reunat ovat lohjenneet ja muutenkin lasitus ei kestä.

Vierailija
67/79 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse hermostuin Teeman laatuun laajennettuani vanhaa astiastoani ja möin kaikki pois. Tilalle hankin divarista 70-luvun Arabia Rosmarinia, enkä ole hetkeäkään katunut valintaani.

Vierailija
68/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen hallitus huononee aina toinen toisensa jälkeen.

Vierailija
69/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona roll on dödö, purkissa tosi huono korkki.

Vierailija
70/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aino jäätelöiden paketin ulkonäkö, se ihmeen hiilimöykky. Tulee mielikuva että joka paketissa olis lakritsajäätelöä vaikkei ole.

Omar karkkien pakkaus. Tulee hirveä kasa pientä muovisilppua kun yrittää saada niitä karkkeja ulos niistä muoveista. Ihan mahdoton tehtävä yhdellä kädellä.

Onko Ainoissa aina ollut alempi kerros, jota voi kutsua jäätelöksi ja sitten päällä on jotain jäätelön tapaista höttöä? Olin pettynyt.

Vierailija
71/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XL kondomit

Extra large, mutta löysä. Eihän se siinä pysy.

Vierailija
72/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Puhe. Tulee musiikkia nykyään.

Vierailija
73/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serlan Hellä wc- paperi. Ennen ihanan pehmeää ja paksua, nykyään ihan kammottavaa. En osta enää kunhan saan tuon paalin käytettyä.

Vierailija
74/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion ruusunmarjaviili. Ennen oli paksuhjoa sosetta, nyt ohutta, kitkerää lirua se ruusunmarja"hillo".

Vierailija
75/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanon 700g ruuat on pienentyneet 650g, yllättäen hinta ei ole muuttunut. Joutuu varmaan alkaa vähentämään / boikotimaan. Harmi kun kuitenkin ovat pirun hyvänmakuisia, mutta kun hinta / laatu -suhde heikkenee niin joutuu toimimaan markkinalakien mukaisesti.

Vierailija
76/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle Puhe. Tulee musiikkia nykyään.

Ylenannon Merisää, vttu mitä kusetusta ! Kertoilevat sään myös maalle nykyään.

Vierailija
77/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oboyn uusi pussipaketti. Olisin voinut maksaa vaikka enemmän entisestä pakkauksesta, joka oli niin paljon kätevämpi käyttää. Ja kannen olisi voinut tehdä kierrätysmuovista, niin olisi ollut helposti kierrätettäväkin. Mutta eihän tätä mistään ympäristösyistä muutettukaan vaan kustannussyistä.

Vierailija
78/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsätorpan emäntä kirjoitti:

Johonkin toiseen ketjuun jo näitä moitinkin, mutta Vuokkosten siteet. Muhjuuntuvat ja rullaantuvat melkein samana päivänä, kun taas Always tai Libresse kestää 3-4 päivää.

Juu, oon lukenu kommenttis jostain toisesta ketjusta aiemmin, mutta vieläkin tulee oksennus suuhun kun mietin sun muhineita hajuja.

Ei niitä ole tarkoitus käyttää päiväkaupalla. Yöks!

Vierailija
79/79 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Big Jack peniksenkehitin. Mieheni mielestä 1980-luvun mallit olivat todella tehokkaita. Nykyiset ei kehitä ollenkaan.

Jos on 80 luvulta lähtien yrittänyt niin olisi ehkä aika luovuttaa, nysä mikä nysä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi