Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tunnollinen ja kiltti ihminen, joka silloin tällöin

Vierailija
24.06.2013 |

pms-raivareita miehelle. Joskus tulee lapsillekkin huudettua, kun mitta tulee täyteen. Nyt olen kuitenkin alkanut pelkäämään, että lapseni kaverit pelkäävät minua kun olen niin arvaamaton. En kuitenkaan koskaan ole kilahtanut kavereiden läsnäollessa vaan olen aina tosi kiva kaikille. Pelkään että lapseni jää ilman kavereita, koska kaikki pelkäävät minua :-(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä olet pohjimmiltasi kuitenkin onneton ja sulla on tiettynä aikana kuusta "lupa" näyttää todelliset tunteesi...

Vierailija
2/5 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää huolta siitä, että omat tarpeet tulevat tyydettyä pitkin kuukautta. Silloin kilahtamisen todennäköisyys PMS-päivinä vähenee. Eivät ne tunteet tyhjästä ilmaannu. Kuuntele itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottinen sinä lähinnä olet, jos pelkäät lastesi kavereiden pelkäävän sinua PMS-kilareiden takia, vaikka et ole koskaan kilahtanut heidän nähtensä...

Ihan oikeasti, ei kukaan huutamiseen kuole, älä nyt tuollaista asiaa murehdi.

Vierailija
4/5 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
5/5 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, täällä äiti joka kilahtelee oli pms eli ei. Ei ole vaikuttanut lapsien kaverisuhteisiin yhtään millään lailla. Enhän minä ole heidän kaverinsa, ja aikuisena ihmisenä osaan vihaisenakin sen verran hillitä itseäni, että kohtelen lapsia niin ettei heidän tarvitse pelätä. 

Minäkin olen tunnollinen ja kiltti ihminen, ja pitkään minun ainoa vikani olikin se, etten koskaan suutu. Mutta niin ei voi elää. Se on epäreilua paitsi itseäni kohtaan, myös kaikkia muita kohtaan.

Minäkin suosittelen ap, että mietit mikä sinut tekee vihaiseksi pms:n aikaan, koska aika harvoin se vaan menee niin, että pelkät homoonit saisivat ihmisen suuttumaan. Ne vain madaltavat kynnystä ilmaista suuttumista.