Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verenvuoto vitsatessa (mies)

Vierailija
24.06.2013 |

Olen 22v mies, täysin terve ja hyväkuntoinen eikä todettuja sairauksia/tauteja.

Harrastimme tyttöystäväni kanssa seksiä useita kertoja parin päivän aikana (kondomin kanssa), mikä ei meille määrällisesti ole täysin tavallista. Huomasin jo parin kerran jälkeen, että alapäässä tuntui väsymystä ja särkyä johtuen liian rajun seksin/usean kerran johdosta. Liian kiimaisena tietenkään pystynyt hillitsemään itseäni särystä huolimatta vaan harrastimme vielä pari kertaa seksiä, joka ei kuitenkaan sattunut. Seksin jälkeen huomasin virtsan seassa verta. Ajattelin heti, että johtunee liiallisesta seksin harrastamisesta sillä alapääkin sen kertoi että koville otti. Verta tuli vielä tänään aamulla.. Pitäisikö huolestua vai voiko tuollaista tapahtua miehille? Netistä lueskelin että saattaa jokin pieni verisuoni olla puhjennut joka sitten tiputtelee virtsan sekaan ja se sekoittuessaan näyttää että verta tulisi runsaasti. Verta tulee virtsaamisen alussa, mutta lopussa ei juurikaan ollenkaan vaan pelkkää virtsaa.

Minulla on tullut verta virtsan mukana n. 14 vuotiaana ennen seksin harrastamisen aloittamista.. Silloin se tutkittiin eikä mitään löytynyt ja meni viikossa ohi itsestään.. Voisiko asiat olla kytköksissä toisiinsa tai että minulla vain olisi taipumusta tuolla alueella vastaavanlaiseen.. ?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla