Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinteistökuningatar Kaisa-ohjelman uusintajakso 23.6.2013?

Vierailija
23.06.2013 |

Mikä homma sillä oli siinä sen työntekijänsä kanssa joka sai potkut ja jolle se raivosi puhelimessa että tää on niin iso homma, tätä ei saa mokata?

Katoin tän sillon kun tuli ekan kerran ja nyt uusinnassa en vieläkään ymmärtänyt tuota kuviota, että millä perusteella se antoi potkut?

Olisi ollut mielenkiintoista tietää, että millä perusteella antoi potkut koska selkeästi joku iso moka siinä oli taustalla..

Jos jollain on tietoa tästä vähäpätöisestä ja pinnallisesta asiasta niin kirjoittakaa tähän. :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni edellisessä jaksossa Kaisa sanoi, ettei ko. hlö "käyttänyt hyvää välitystapaa", mitä ikinä tämä nyt tarkoittaakaan...

Vierailija
2/20 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin sekava sarja että. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiits vastauksesta.. niin mitäköhän. ..? Ois kiva tietää että miten potkuja välittäjille jaetaan...

Vierailija
4/20 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin aina, että Kaisa on saamassa siinä potkut. Näin mä ajatuksella katselen näinkin hittisarjaa. ;)

Vierailija
5/20 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa ei raivonnut puhelimessa sille potkut saaneelle vaan jollekin firman työntekijälle, joka ei ollut huolehtinut erotetun työntekijän työpuhelinta pois.

Vierailija
6/20 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Kaisa saa potkut eikä sillä ole oma liike

Vierailija
7/20 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä, ettekö te hyvät ihmiset tajua, että tuo oli käsikirjoitettu pätkä, kuten koko ohjelma! Eli pitää keksiä jotain draamaa ohjelmaan, että mammat ovat ihan täpinöissään, missä mennään. Ei kai sitä kukaan muuten katsoisi.

Siis sori vaan, mutta ihan keksitty yksinpuhelu, joka näköjään meni täydestä. :D

Vierailija
8/20 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ihan työntekijä vaan, ei ole hänen yritys.

Vierailija
9/20 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei työsuhdetta ihan noin vaan saa poikki, kun mitä siinä ohjelmassa annettiin ymmärtää.. tai saahan sen, mutta sitten saa myös haasteen oikeuteen:)

Vierailija
10/20 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 08:27"]

Juu ei työsuhdetta ihan noin vaan saa poikki, kun mitä siinä ohjelmassa annettiin ymmärtää.. tai saahan sen, mutta sitten saa myös haasteen oikeuteen:)

[/quote]

Jos mokaa, niin saa poikki. Varsinkin jos oli vasta koeajalla.

Vierailija
11/20 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 08:27"]

[/quote]

Jos mokaa, niin saa poikki. Varsinkin jos oli vasta koeajalla.

[/quote]

Toki saa, mutta kannattaa silti katsoa, että todistusaineisto on kiistaton, vaikka kuinka olisi oltu koeajalla, ja itse asiasssa silloin mokaaminen voi olla jopa ihan ymmärrettävää käräjäoikeuden mielestä, harjoitteluaika nääs... Kerrasta poikki ei käy silloinkaan.

Vierailija
12/20 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Katsooko sitä näin moni oikeasti? Mä olen nähnyt ohjelman mainoksen, ja totesin että eipä tarvi totakaan paskaa katsoa.

Vierailija
13/20 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen sen daamin vaatteita. Siis ihanko oikeasti joku tekee töitään tuollaisissa hepeneissä :O Ja sitten siinä sarjassa on se ylimeikattu/laitettu tytsy joka näyttää siltä kuin olisi menossa yökerhoon eikä töihin. Vo härregyyd. Tai ehkä mä vaan olen itse ihan tylsä ;)

Vierailija
14/20 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis sehän antoi potkut jollekin työntekijälleen (?) mm. siitä syystä, että oli hinnoitellut jonkun Vantaan Variston talon 200 000e ylihintaiseksi, ja sitten sano että sen kaverin duunit loppu siihen. Ja eilisessä jaksossa se hinnoitteli itse kohteen yli 300 000e ylihintaiseksi ja kuittasi sen jollai heitolla ja sitten alkoi heittämään läppää. Joo ymmärrän että on käsikirjoitettu osittain, mutta ei ylihinnoittelut ole käsikirjoitusta, koska ko. kohteet oikeast olleet myynnissä siihen ja siihen hintaan. Lähinnä mietin, että MIKSI annetaan ohjelmassa se kuva että Kaisa jakelee potkuja mielivaltaisesti, kun eihän siinä ole mitään logiikkaa,että miten ja koska ja miksi.

Vierailija
15/20 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 12:18"]

No siis sehän antoi potkut jollekin työntekijälleen (?) mm. siitä syystä, että oli hinnoitellut jonkun Vantaan Variston talon 200 000e ylihintaiseksi, ja sitten sano että sen kaverin duunit loppu siihen. Ja eilisessä jaksossa se hinnoitteli itse kohteen yli 300 000e ylihintaiseksi ja kuittasi sen jollai heitolla ja sitten alkoi heittämään läppää. Joo ymmärrän että on käsikirjoitettu osittain, mutta ei ylihinnoittelut ole käsikirjoitusta, koska ko. kohteet oikeast olleet myynnissä siihen ja siihen hintaan. Lähinnä mietin, että MIKSI annetaan ohjelmassa se kuva että Kaisa jakelee potkuja mielivaltaisesti, kun eihän siinä ole mitään logiikkaa,että miten ja koska ja miksi.

[/quote]

Ykköskaudella kaverin duunit loppuivat siihen, kun suuttui kaisalle, joka hyvän hyvyyttään neuvoi ja auttoi. Mutta sehän taidettiin jossain lehdessä todeta "käsikirjoitetuksi", oikeasti ei tullut potkuja.

Vierailija
16/20 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 08:23"]

[/quote]Miten sitten on niin rikas jos palkkatyössä?

Vierailija
17/20 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 08:23"]

[/quote]Miten sitten on niin rikas jos palkkatyössä?

[/quote]

Se on se provikkapalkka.. Mutta onhan hänellä ulosotossakin ihan pikkulaskujakin.

Vierailija
18/20 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013031116747990_vi.shtml

Tässä kerrotaan ulosottoveloista ja siitä ettei tuo ole hänen yritys.

Vierailija
19/20 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Kaisa sanoo ettei ala enää ikinä yrittäjäksi on ihan oikein. Vain suomessa on niin tyhmä verotusjärjestelmä että esim. kauppa maksaa n. 30 % veroa varastostaan. Eli vaikkei myisi yhtään niin varasto on tulosta josta maksetaan suuret verot. Tuon takia menee moni kauppa nurin ekojen vuosien aikana. Mutta vain suomessa..

Vierailija
20/20 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:47"]

Mä ihmettelen sen daamin vaatteita. Siis ihanko oikeasti joku tekee töitään tuollaisissa hepeneissä :O

[/quote]

En ole katsonut sarjaa muuten kuin silloin, kun se on kanavasurffailussa esiin putkahtanut. Kerran Kaisa oli ilmeisesti noussut jonkin talon pihalla ulos autostaan, koska seisoi auton vieressä. Jalassa sillä oli sellaiset kahdentoista sentin korot, ja minä vain tuijotin niitä: herrajjumala, ei kai se vain tuollaisilla kengillä ole autoa ajanut! Niillä on vaaraksi liikenteessä itselleen, ja kaikkein pahinta, muille. Muutenkin minusta työpukeutuminen on jotain ihan muuta kuin mitä sillä oli päällään. Itse en ainakaan haluaisi tehdä asuntokauppaa, sen paremmin myymistä kuin ostamistakaan, ihmisen kanssa, joka ei ilmennä ammatillista osaamista myös pukeutumisellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän