Ovatko n. 40-vuotiaan naisen isot luomurinnat aina huomattavan roikkuvat?
Vai onko minulla vain käynyt huono tuuri? Ovat siis aina olleet sellaiset roikkuvat "säkit", jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Kommentit (17)
Ei se mitään haittaa, päinvastoin. Tuollaiset rinnat ovat kaikkein parhaat.
Mulla ei ole. Olen normaalipainoinen 80F ja 52v. Geeneistä varmaan kiinni ja hyvistä rintsikoista.
Minä laihduin päälle nelikymppisenä 10 kg ja perhana kun kaikki lähti rinnoista :D Ennen rintani olivat isot ja täyteläiset. Nyt ne ovat keskikokoiset ja tyhjät. Mutta olenpahan normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole. Olen normaalipainoinen 80F ja 52v. Geeneistä varmaan kiinni ja hyvistä rintsikoista.
Upeaa. Onneksi olkoon
T. Mies 50 plus
10kg ylipainoo niin ei kaikki rasva pakene...ei roiku eukolla...kovinkaan c kupit
Aivan jokaisen isorintaisen tissit roikkuvat yli 3-kymppisenä. Se on ihan fakta. Mutta alkaa ne pienetkin roikkua jossain vaiheessa.
Aivan mahtavathan ne ovat, varsinkin vielä jos on suuret nännipihat ja pitkät nännit.
Vaimollani 47v on F kuppi ja eihän ne tietenkään pystyt ole, eivät roikkuvatkaan. Mutta ovat ihanan täyteläisen pyöreät 😍 Varsin avokätisesti rahoitan liivi ostoksia että parhaat saa parasta. M50
Eivät ole huomattavan roikkuvat eivätkä säkit. Monillakin isorintaisilla on ihan pyöreät vielä yli viisikymppisenä, jos vain paino on säilynyt suht samana, mutta eivät ne tietysti samalta näytä kuin parikymppisellä. Sitten eri asia, jos vaikka sairauden vuoksi laihtunut paljon. Jos rinnoista tulee säkit, niin niitä ei enää saa takaisin pyöreiksi kuin leikkauksella. Kerran näin sellaiset säkit parikymppisellä, olisiko ollut iso laihdutus takana.
No ei todellakaan. Vasta vanhuusiässä tulee säkit, eläkeläisenä. Paitsi jos tosiaan laihtuu paljon.
Ei säkkiydy.
Liiveihin kannattaa panostaa.
Ei ole. Olen nähnyt useampiakin D tai DD kupin ryhdikkäitä rintoja vielä yli 50 v. naisilla. Vaatii vain hyvät geenit ja rinnan alla treenatun rintalihaksen.
Mulla ei ole, ainakaan vielä (koputan puuta... tai tissiä). Ikä 39v, kuppikoko 70F ja voin kulkea vaikka ilman rintaliivejä, tosin se ei ole kovin miellyttävää sillä rintani kaipaavat luonnollisesti tukea.
Mutta joo, ei roiku lähelläkään napaa, mutta ei tietenkään ole mitkään pystyt silikonipallotkaan.
Kyllä ne on! Ja joka muuta väittää, ei tiedä asiasta mitään!
Kaljamahaakin voi väittää lihakseksi, mutta ei se ole sitä.
Noihin on just tosi kiihottavat. 🤔