Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa lempi luomiväri merkkinne?

Vierailija
23.06.2013 |

Mietin uuden luomiväri paletin ostamista ja tällä hetkellä minulla on yksi urban decayn naked paletti. Mietin toisen ostamista urban decayltä mutta en osaa päättää. Onko muita suosituksia tai suosituksia urban decayltä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Make up store on tosi hyvä.

Vierailija
2/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kirjoittanut "lempi luomi väri merkki"? Sulla tuli vahingossa yksi yhdyssana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mitään voi noilla tiedoilla suositella. UD:llakin on niin paljon erilaisia ja kaikki ovat varmasti "riittävän" hyviä. Noh, Smoked on tietty kehuttu, tai sitten voi katsoa Too Facedin paletteja, niitäkin on monia erilaisia riippuen siitä, mistä tykkää.

Vierailija
4/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki on Inglot. Väreissä on tosi  hyvin pigmenttiä ja ne pysyvät hyvin luomilla. Freedom palettiin saa itse valita valtavasta valikoimasta haluamansa sävyt. 

Vierailija
5/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Ricci:n meikit.

Vierailija
6/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

#4 tarkoittanee Naked-palettia... Niitä on kaksi, Naked ja Naked 2. Alkuperäisessä on ehkä monipuolisemmat värit, vaikkain siis nudehengessä tietty.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smashbox

Vierailija
8/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isa Doran luomivärit on minusta hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 23:09"]

#4 tarkoittanee Naked-palettia... Niitä on kaksi, Naked ja Naked 2. Alkuperäisessä on ehkä monipuolisemmat värit, vaikkain siis nudehengessä tietty.

[/quote]

Itse asiassa Naked-paletteja on kolme, uusimpana pienempi Naked Basics. Mutta mikä tahansa Naked on niin yleinen ja kaikille sopiva, että sen perusteella on kovin vaikea suositella yhtikäs mitään, kun ei tiedä, mitä AP on etsimässä. Suurin osa UD:n paleteista on värikkäitä, joten eipä siinä varmaan yksittäiset suositukset hirveästi auta. Harvat suomalaiset käyttävät edes niin värikästä meikkiä.

Se nelonen

Vierailija
10/16 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap heräsi vastaamaan. :) Eli löytyy UD:n naked2 paletti ja kaipaisin hieman vaihtelevamman, koska siitä ei kaikki sävyt sovi (tai ainakin tuntuu siltä). Siniharmaat silmät/vaaleat hiukset, pisamia. Tuolla too facedilla onkin paljon luomivärejä. Smoked palettia olen miettinyt UD:lta mutta tuleeko käytettyä niin paljon sitten niin tummia luomivärejä? Onko kellään kokemusta siitä? Toisaalta olen miettinyt alkuperäistä naked palettia myös.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuten sanoin, niin Smokedia on kehuttu, mutta se saattaa olla liian tumma monelle.  Tietenkin paljon riippuu siitä, haluaako selvästi kylmempiä tai lämpimämpiä sävyjä. Minä melkein suosittelisin TF:n uutta Boudoir Eyesia, siitäkin kuullut hyvää. Matte Eyessa ovat kaikki mattaisia sävyjä. Summer Eye on värikkäämpi. Itselläni on Smokey Eye, olen ollut tyytyväinen. Vanhemmat TF:n paletit eivät ehkä ole uusimpien tasoa, mutta kyllähän se taitaa olla pitkälti UD:n kilpailija palettimarkkinoilla, ja arvosteluja ja swatcheja löytyy googlaamalla.

Vierailija
12/16 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kandeeko tuota naked1 palettia ostaa jos omistaa jo 2 paletin. Onko värit samanlaisia? Itseäni kiinnostaisi kun siinä ehkä paremmin käytettävät sävyt. Nyt muuten tein töihin smoked lookin tuolla naked2:lla ja kyllä tämä vaatii totuttelua. Eli smoked paletti jää ostamatta. Olisiko vielä suosituksia?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata

Vierailija
14/16 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien kokeilujen jälkeen MAC on suosikkini. Mahtava pigmentti, värit ja kestävyys.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mac on kyllä kiinnostanut. Ainut että taitaa olla aika kalliita ostaa erikseen paletti ja koota siihen lemppari sävyt. Lisäksi voi tulla valinnan vaikeus. =)

No päätin nyt kuitenkin tilata ud:n naked basics paletin. Oli sopivan hintainen ja sävyt mattaisia. Ainut mikä harmittaa ettei mitään punertavaa matta sävyä paletissa ole. No jos katsoisi siltä macilta vielä.Kiitos vastauksista.

ap

Vierailija
16/16 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorin nimeen vannon. Pysyvyyys ja sävyt omaa luokkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme