Otin mieheltäni suihin omassa puutarhassa
Pelotti että just silloin joku tärähtää kylään, mutta onneksi ketään ei tullut. Ekaa kertaa elämässäni harjoitin seksiä avoimen taivaan alla ja tykkäsin. Onneksi on suojaisa piha niin voidaan vaikka uusia.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:12"]
Mä oon ehdottanu mun miehelle monta kerta että harrastettais seksiä/suuseksiä tms automatkalla, pihalla, ihan missä vaan.. Mut kun ei. Mies on niin tylsä ja siveä, ettei mikään sovi.. :(
[/quote]
Mun ei taida sit olla kovin siveä. Tota sessiota ennen harrastettin jo aamupäivällä sängyssä seksiä pitkän kaavan mukaan. Pari tuntia meni kevyesti siinä leikkiessä. ap
voi en muista miltä kikkeli näyttää:/ sinkkuna 1,5vuotta.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:12"]
Mä oon ehdottanu mun miehelle monta kerta että harrastettais seksiä/suuseksiä tms automatkalla, pihalla, ihan missä vaan.. Mut kun ei. Mies on niin tylsä ja siveä, ettei mikään sovi.. :(
[/quote]
Mun ei taida sit olla kovin siveä. Tota sessiota ennen harrastettin jo aamupäivällä sängyssä seksiä pitkän kaavan mukaan. Pari tuntia meni kevyesti siinä leikkiessä. ap
[/quote]
Hierotko vielä vähän suolaa haavoihin..?? :(
Kateellisena iloitsen puolestasi! Minun mieheni pelaa tietokoneella...
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:22"]
[/quote]
Mun ei pelaa koskaan! ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:22"]
[/quote]
Mun ei pelaa koskaan! ap
[/quote]
Säälin miestäsi. Tietokonepelaaminen lievittää stressiä ja kehittää nopeaa päätöksentekoa. :D