Sadulla, 37 on yhdeksän lasta (IL)
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/78117141-b6c8-4e7d-be9e-574b…
Saan ahdistuskohtauksen vaan tollaisten juttujen näkemisestä. Millä rahalla elätetään asiallisesti YHDEKSÄN lasta?? Mikä on miehen ammatti? Saako ruotsissa jokaisesta lapsesta extraa esim lapsilisää? Olen ihan kauhuissani aina näistä suurperhejutuista.
Kommentit (136)
Se, mikä itseäni pelottaa: kuinka vanhemmat kykenevät vastaamaan jokaisen lapsen tarpeisiin. En usko, että äiti / isä heitä edes huomioi. Se on vain kylmä fakta, ettei ole aikaa. Suurten perheiden lapset tarvitsevat aikuisena terapiaa.
Hulluutta on monenlaista, tuollaisen katraan hankkiminen on yksi muoto siitä.
Kulissit on kunnossa, mutta mielisairasta touhua etenkin tuo julkisuuden hakeminen lasten kustannuksella. Säälittää noi lapset :( Ei ole normaalia lapsuuttaa tuollainen Instahuomioh*roilu nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Hulluutta on monenlaista, tuollaisen katraan hankkiminen on yksi muoto siitä.
Kuin munat suustani! 👍
Kuin lehmä joka poikii koko ajan.
Sick.
Vierailija kirjoitti:
Taivutetaan Satulla.
Kun vien jonkin jutun Satu-nimiselle henkilölle, voinko sanoa vieväni sen Sadulle, vai Satulle?
Lähettäjä:
Varpu-Liisa
Satu taipuu Sadun, Sadulle.
Etunimet taipuvat useinkin eri tavoin kuin vastaavat yleissanat (vrt. Aarre : Aarren), mutta Sadulle-taivutusta on perusteltu sillä, että nimen kaunis merkitys halutaan säilyttää taivutuksessakin tunnistettavana.
http://www.kielitohtori.fi/suomen-kielenhuollon-kysymys/sadulle-vai-sat…
On keksinyt itsekkäimmän mahdollisen tavan hakea huomiota.
Olen ollut vastaavassa hoitajana. Uskisperhe. Todella vaikeaa häiriökäyttäytymistä. Osa lapsista vain huusi tauotta. Äiti uhkaili jättävänsä lapset hoitamatta, jos ei saa omaishoidon tukeen jatkoa. Näen vieläkin painajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä itseäni pelottaa: kuinka vanhemmat kykenevät vastaamaan jokaisen lapsen tarpeisiin. En usko, että äiti / isä heitä edes huomioi. Se on vain kylmä fakta, ettei ole aikaa. Suurten perheiden lapset tarvitsevat aikuisena terapiaa.
Eivät kyllä kaikki tarvitse ja tunnen myös ainoita lapsia, jotka ovat tarvinneet terapiaa.
Olen kateellinen. Kaunis äiti ja kaunis ydinperhe. Itse olen eronnut kahden lapsen äiti enkä jaksa enää ulkonäöstäni huolehtia.
ei kannata kadehtia.
Tuo on ihan homma.
tuo on ihan byööööörgh-homma tuossa piti lukea siis... 😊
Odotin, että jutussa mainittaisiin montako litraa menee viikossa maitoa. Juttu on puutteellinen!
Kylläpäs ootte kitkerän kateellisia.
Kylläpäs on kaunis tuo äiti! Hoikka ja lapset tosi suloisia!
Iloisen ja onnellisen näköisiä lapsia. Kaikki nätisti laitettuja joka kuvassa.
Jos jonkun intohimo ja elämäntarkoitus on olla äiti mitä se teille kuuluu. Jokainen saa käyttää elämänsä kuten tahtoo. Kumma et jotkut oikein määrää et sais tehdä vain kaksi lasta. Itse eivät kykene edes kahta kasvattamaan. Perheessä on työssä käyvä isä ja äiti saa sometuloja. Uliskaa tyynyynne!
Insta seuraajista saa rahaa, eli rahastaa lapsillaan. P*darit kuolaa.