Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile työtehtäväsi asentoja ja liikkeitä, muut arvaavat ammattisi

Vierailija
26.07.2020 |

Seison haara-asennossa, käteni heiluvat rytmikkäästi

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kapellimestari

Vierailija
2/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan yleensä selälläni alasti jalat levitettyinä. Olen joskus myös nelinkontin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivä jalkojen päällä. Ensin tunnin verran säntäilyä paikasta toiseen sisätiloissa ja sitten mahdollisesti seisomista tai askelluksia neliömetrin alueella, niin että kädet toimivat lähes koko ajan riippuen päivästä 1-7 tuntia. Sitten taas säntäilyä ja sitten seisomista käsien toimiessa koko ajan. Näitä toistuu päivän mittaan kertaa x, riippuen kulloisenkin paikallaolon kestosta. Työpäivän pituus on yleensä 8 tai 12 tuntia. Työskentely tapahtuu sisätiloissa. 

Vierailija
4/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hammaslääkäri tai puuseppä. Olen tehnyt noita töitä ja asento on sellainen. Numero kolme autonasentaja tai poliitikko?

Vierailija
5/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko päivä jalkojen päällä. Ensin tunnin verran säntäilyä paikasta toiseen sisätiloissa ja sitten mahdollisesti seisomista tai askelluksia neliömetrin alueella, niin että kädet toimivat lähes koko ajan riippuen päivästä 1-7 tuntia. Sitten taas säntäilyä ja sitten seisomista käsien toimiessa koko ajan. Näitä toistuu päivän mittaan kertaa x, riippuen kulloisenkin paikallaolon kestosta. Työpäivän pituus on yleensä 8 tai 12 tuntia. Työskentely tapahtuu sisätiloissa. 

Kioskinmyyjä?

Vierailija
6/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Makaan yleensä selälläni alasti jalat levitettyinä. Olen joskus myös nelinkontin.

Kotiäiti?

Vierailija
7/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun, liikutan käsiä ja jalka eräänlaisin painalluksin. Pidän koiraa työssä mukana.

(metsäkoneenkuljettaja)

Vierailija
8/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Kotiäiti?

Tai kotiäidin vauva.

Vierailija
9/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenhoitotyö tai henkilöstöravintolan kassa.

Vierailija
10/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasen käsi tekee liikettä oikealle tai vasemmalle, oikea käsi näppäilee ja käyttää erilaisia vipuja ja nappuloita. päivä alkaa kyykkäämisella, päivän mittaan katselen myös paljon ylös ja taakse, kuljen edestakaisin, kukaan ei saa häiritä minua ja minulla on oikeus käskeä ulkopuoliset pois tilasta

Vierailija
11/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain yksi, mutta hyvin tyypillinen työasento/-tehtävä.

Istun hajareisin ja nostan/lasken vasenta jalkaa usein pitkissä liikkeissä. Vasemmalla kädellä "pesen saavia" samalla kun oikea ojentuu ja koukistuu reiden suuntaisesti sen rinnalla jatkuvasti. Katson takaoikealle noin puolet ajasta. Toisen puolet eteenpäin. Ylävartalo siis saa kivaa kiertoliikettä.

Vierailija
12/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vasen käsi tekee liikettä oikealle tai vasemmalle, oikea käsi näppäilee ja käyttää erilaisia vipuja ja nappuloita. päivä alkaa kyykkäämisella, päivän mittaan katselen myös paljon ylös ja taakse, kuljen edestakaisin, kukaan ei saa häiritä minua ja minulla on oikeus käskeä ulkopuoliset pois tilasta

Kyseessä on ilmeisesti kaivinkoneen tai nosturinkuljettaja.

Vierailija
13/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanen pers* pumppaa ylös alas.

Vierailija
14/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kaikki asennot taitavat kuulua repertuaariin. Eri päivinä eri tavoin. Joskus saatan istua paikoillanikin tunnin verran ja joskus kävellä kilometri pari samaan menoon.

Suurimman osan aikaa liikkeessä eri tavoin.

Vierailija
15/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumarrun pöydän ylle, oikea käsi liikkuu, vasemmalla kirjoitan käskyjä. Pää liikkuu ja kallistuu, joskus nojaan eteenpäin zoomatakseni lähelle. Tartun laskimeen tai piirrän. Kävelen kahviautomaatille ja takaisin.

Vierailija
16/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kävelen ja kumartelen+kyykin paljon, voin myös kontata ja kurkotella, ja kulkea eteenpäin kyyryssä kuin joulupukki. Joskus vietän pidemmänkin aikaa polvillani, joskus astelen ylöspäin ja nostelen käsiäni.

Vierailija
17/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvanen pers* pumppaa ylös alas.

Persu putkimies.

Vierailija
18/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Emma K. on näyttelijä tai iskelmälaulaja.

Vierailija
19/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyin väliajoin kävelyä, jonka jälkeen istumista. Välillä joutuu joko kävelemään tai juoksemaan jos kutsu käy. Tällöin voi kädetkin joutua tekemään tiettyjä liikkeitä, riippuu ihan siitä, mistä syystä minut kutsutaan paikalle.

Vierailija
20/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyin väliajoin kävelyä, jonka jälkeen istumista. Välillä joutuu joko kävelemään tai juoksemaan jos kutsu käy. Tällöin voi kädetkin joutua tekemään tiettyjä liikkeitä, riippuu ihan siitä, mistä syystä minut kutsutaan paikalle.

Joku hoitaja joka tekee välillä kierroksia ja vastaa hälykutsuihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä