Koska olet viimeksi leiponut ja mitä?
Minä leivoin sämpylöitä, en ole vuosiin leiponut (kuin pizzaa yleensä viikottain).
Kylläpä on omatekonen tuore sämpylä hyvvää.. nyt alan kyllä useammin leipoa.
Seuraavaksi ois pullat vuorossa.. Korvapuustit.
Kommentit (26)
Perjantaina tein älyttömän hyvää foccaciaa. Siihen tuli pinnalle kunnolla valkosipuliöljyäkin ja kaikki tykkäsivät.
Tunti sitten leivoin kissaa. Nyt kissa leipoo vuorostaan minua. Lisäksi eilen leivoin sämpylöitä ja viime viikolla vuokaleivän.
Toissa jouluna piparkakkutalon. Valmistaikinasta.
Leivoin pullat pystyyn tuossa iltapäivällä.
Eilen lauantaina leivoin Herrasväen pikkuleipiä.
Aamulla leivoin bageleita. Mukavaa vaihtelua sämpylälle ja tulee hyvät lämpimät "voileivätkin".
Pizzaaa just 2 pellillistä. Nami maiskis.. röyh
Viikon aikana olen leiponut kaksi mustikkapiirakkaa ja yhden chiapatta leivän.
Eilen suklaakakkua. Sämpylöitä leivon usein ja kakun tai jotain herkkua joka viikko.
Mustikkapiirakkaa viikko sitten. Kunhan saan pakastinta tyhjemmäksi, teen sinne pellillisen porkkanakakkua valmiiksi annospaloihin leikattuna. Nyt ei mahdu yhtään palaa :D
Reilu viikko sitten tein viljatonta siemenleipää mukaan mökille.
Pari tuntia sitten mustikka-vadelmapiirakan. En ollut koko aikuisikänä käynyt mustikassa, nyt lähdin, ihan tietämättä edes mitään paikkoja uudella asuinseudulla. Piirakkamarjat tuli kerättyä.
Viime yönä. Oli niin kauhea nälkä eikä oikein mitään syötävää ollut, niin tein 3 pientä rieskaa ja paistoin pannulla, muusijauhetta ja hiivaleipäjauhoja kun oli.
Toissaviikolla leivoin veljeäni turpaan
Leivoin tällä viikolla sitruunapullia. Niitä perinteisiä, pienissä vuoissa paistettavia pikkukakkuja.
Sämpylöitä ja pizzapiirakkaa tulee useammin tehtyä. Joskus myös pullia, mutta ne ovat vähän liian tuhteja minun makuuni. Joulutorttuja myös jouluksi.
T. Lidl-mies.
Leivon yleensä kerran viikossa. Tällä viikolla tein mustikkarahkapiirakkaa. Ensi viikolla varmaan jotain vadelmista kun mennään mökille keräämään sato.