Mä en halua enää ikinä vuorotyöhön, 10v riitti.
Keksikääs mulle uusi ammatti. Eka tutkintoni on kaupall. alalta ja toka hoitoalalta. Olen ylioppilas.
Kommentit (6)
Lue lähihoitajaksi, kestää 2v. aikuisopiskeluna/ylioppilaalla. Takuuvarmasti töitä ja suuntautumisvaihtoehdoksi hammashoitaja tai lapset ja nuoret. Päivätyötä löytyy tuolla suuntautumisella.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:50"]
Keksikääs mulle uusi ammatti. Eka tutkintoni on kaupall. alalta ja toka hoitoalalta. Olen ylioppilas.
[/quote]
hanki yliopistollinen loppututkinto, niin pääset vuorotyöstä, noilla duunaritutkinnoilla joudut paiskimaan vuoroa maailman tappiin asti.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 20:16"]
Lue lähihoitajaksi, kestää 2v. aikuisopiskeluna/ylioppilaalla. Takuuvarmasti töitä ja suuntautumisvaihtoehdoksi hammashoitaja tai lapset ja nuoret. Päivätyötä löytyy tuolla suuntautumisella.
[/quote]Mä olen lähihoitaja joten minut voidaan passittaa jonnekin tk:n vuodeosastolle perushoitajaksikin. ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:50"]
[/quote]
hanki yliopistollinen loppututkinto, niin pääset vuorotyöstä, noilla duunaritutkinnoilla joudut paiskimaan vuoroa maailman tappiin asti.
[/quote]Juu, pääsykokeessa on käyty :) ap
Mä taas tykkään vuorotyöstä. Palkkakin on isompi ja lomaa kertyy enemmän.
Joo, en minäkään... mielummin vaikka työttömänä, mutta ei enään koskaan vuorotöitä!