Hulvattomimmat kadunnimet :)
Tsekkailtiin tässä vaimon kanssa jokakoti.fi:n sivuja ja revettiin oikein kunnolla; uudiskohteita tarjolla Hgissä osoitteessa Nahkahousuntie 1 :D :D
Kuinka moni muuttaisi tuohon osoitteeseen, oikeesti?
Mitkä ovat teidän mielestänne hupaisimpia kadunnimiä tai osoitteita, joihin olette törmänneet? Parhaat esiin, saadaan hyvät naurut :)
(PS, älkää vetäkö herneitä nenään, nahkahousuntieläiset!)
Kommentit (239)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 18:08"]
Tsekkailtiin tässä vaimon kanssa jokakoti.fi:n sivuja ja revettiin oikein kunnolla; uudiskohteita tarjolla Hgissä osoitteessa Nahkahousuntie 1 :D :D
Mitkä ovat teidän mielestänne hupaisimpia kadunnimiä tai osoitteita, joihin olette törmänneet? Parhaat esiin, saadaan hyvät naurut :)
[/quote]
Mulle tuli juuri Nahkahousuntie mieleen heti, kun näin tämän otsikon listassa :) Mitähän siinäkin on ajateltu, jos mitään...
[/quote]
No ei minulle ainakaan tule tuosta mitään mieleen. En ole homo.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:50"]
Juoponperäntie,Himanka
[/quote]
Asuuko siellä vielä aito spuge? Ai niin, ei ne alan miehet taida edes tarvita kämppää.
Jokelassa on Iltalenkki-niminen tie. :)
Piilunkorventie. Näyttää AINA Pillukorventieltä kun ajaa kyltin ohi...
Mä haluaisin asua tuolla Pikataipaleella:)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 18:08"]
[/quote]
Mulle tuli juuri Nahkahousuntie mieleen heti, kun näin tämän otsikon listassa :) Mitähän siinäkin on ajateltu, jos mitään...
[/quote]
Siinä on ilmiselvästi ajateltu saarta, jonka on Nahkahousuntien länsipään luona Lauttasaaren edustalla 100 metrin päässä.
Ei ole kadunnimi, mutta Nuuksiossa on lammet nimeltään Pöksynhaara ja Pikku Pöksynhaara
Lapseni luki että mentiin Pietari Kylläisen tietä mutta oikea kirjoitusasu oli Pietari Kylliäisen tie... Tämä Savonlinnassa
Alavuudelta löytyy Mulkkujärvi.
Ikaalisten Hanuripolku. Muuten sopisi hyvin yhteen alueen muiden soitinaiheisten kadunnimien kanssa, mutta kun sen kadun kulmassa sijaitsee päiväkoti nimeltä Kakkospesä...
Oulusta löytyy Hintanmutka kaupunginosasta nimeltä Hintta. Ulkopaikkakuntalaisissa tuntuu usein herättävän hilpeyttä joten vassokuu.
Okei en tajuu tuota Tulliportintietä, ei hauska käännettynäkään. Enkä tajua mitä hauskaa on Rallarvägenissä.
Kirkkonummella sen sijaan on tie jonka nimi on Rakojussintie.
Tjaah, kyllä se hieman paheksuttava on käännettynä, Tulliportintie vai oliko -katu?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 16:20"]
Oulusta löytyy Hintanmutka kaupunginosasta nimeltä Hintta. Ulkopaikkakuntalaisissa tuntuu usein herättävän hilpeyttä joten vassokuu.
[/quote]
mä oon asunut oulussa hintantiellä. :)
Paskoniementie, Suonenjoella. Kuusamosta löytyi ainakin ennen Kiveskuja.
AAAHhhahhaaaa! REPS! Paras!
Itse olen asunut tuolla aiemmin mainitulla Kumi nakujalla. Laajasalosta löytyy myös Kumianpää, joka vääntyi aina lasten suussa kumiankanpääksi.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 15:50"]
Ikaalisten Hanuripolku. Muuten sopisi hyvin yhteen alueen muiden soitinaiheisten kadunnimien kanssa, mutta kun sen kadun kulmassa sijaitsee päiväkoti nimeltä Kakkospesä...
[/quote]
Täällä Vaasassa on Neekerikyläntie tms. Ei hulvaton, mutta ehkä nykyään hiukan sopimaton.
Hinaajankatu