Paras eläinkappa pääkaupunkiseudulla?
Kommentit (5)
Riippuu mitä hakee. Mulle se on Murren Murkina, koska en syötä kuivaruokia vaan tuoretta, ja sieltä saa monenlaisia lihaisia luita, lihoja, sisäelimiä, valmiita liha-kasvisaterioita raakapakasteena tms.
Ehdottomasti Viherlaaksossa Espoossa sijaitseva Espoon lemmikkipiste. Erittäin monipuolinen ja laaja valikoma, halvat hinnat, jos nyt mikään voi olla halpaa enää tässä maailmassa mutta verrattuna muihin liikkeisiin joissa olen asioinut. Samat yrittäjät jo ainakin yli 10 vuotta, muistan heidät lapsuudestani jo.
Erittäin laaja valikoima koirien raaka tuotteita siis luita ja pakastettuja makkaroita ym. Sekä koira ja kissatarvikkeita laidasta laitaan. On tavaraa ja ruokaa myös jyrsijöille runsaasti joita esim. mustissa ja mirrissä ei ole, toiveetkin tuotevalikoimasta käsittääkseni huomioidaan.
Eläimiä kaupassa ei ole enää myyty sen jälkeen kun muutti Lähderannasta viherlaaksoon. Mutta kaupassa on aivan ihanat papukaijat tervehtimässä tulijoita.
Aivan loistopaikka!
Mielenkiintoinen keskustelu, mäkin haluaisin tietää. Oon kinnostunut siitä uudesta joka avattiin Töölöön, niillä on (ilmainen?) kotiinkuljetus mikä ois aika kiva noille 15kg ruokasäkeille.