Hulvattomimmat kadunnimet :)
Tsekkailtiin tässä vaimon kanssa jokakoti.fi:n sivuja ja revettiin oikein kunnolla; uudiskohteita tarjolla Hgissä osoitteessa Nahkahousuntie 1 :D :D
Kuinka moni muuttaisi tuohon osoitteeseen, oikeesti?
Mitkä ovat teidän mielestänne hupaisimpia kadunnimiä tai osoitteita, joihin olette törmänneet? Parhaat esiin, saadaan hyvät naurut :)
(PS, älkää vetäkö herneitä nenään, nahkahousuntieläiset!)
Kommentit (239)
Porista löytyy Pervontie ja Pervonkuja
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 20:43"]
Mua nauratti joka kerta Kirkkonummen keskustassa asuessani, kun kävelylenkillä menin Rallarvägenin ohi. En yhtään muista, mikä se oli suomeksi, mutta ei varmaankaan läheskään noin symppis nimi.
[/quote]
Suomeksi Nokikanantie :)
Varkaudessa on Rasikuja (kusiraja).
Mä olen asunut Pässinradalla. Paikallisille ihan arkipäivää, mutta muille jatkuva ihmetyksen aihe. Valaisuksi: tien paikalla on aikoinaan kulkenut kapearaiteinen junarata, veturin nimi oli Pässi.
Terkkuja Suolahteen.
Peräkorventie on aika hassu, varsinkin kun ainakin Tampereella kyseessä on melkoinen peräkorpi ;)
Tipotie on myös Tampereella söpö. Sinne rakennetaan juuri uutta sosiaalikeskusta mikä on mielestäni melko osuvaa :D
Teknotie Rovaniemellä. Tie on tehty joskus 2000-luvun alun teknologiahuumassa, mutta lama ehti tulla ja tie vie keskelle metsää.
Kirkkonummellä Kantvikissa olen myös asunut Kummissa. Siis ihan talossa jonka katuosoite oli Kummi 3. Melko kummallista mielestäni :)
Loimaalla (tai Ypäjällä) on Velkaperäntie. En sitten tiedä, onko siellä asuvilla runsaasti velkaa ;)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 20:48"]
Kannelmäessä, Helsingissä. Palikkapolku.
Juu, asuttiin siellä. Aivokapasiteettia järsi pahemman kerran.
[/quote]
Ja sieltä löytyy myös Hanuripolku...olen asunut, myönnetään.
Espoossa on ilmeisesti loppunut mielikuvitus kesken, kun siellä on Ensimmäinen huvilatie, Toinen huvilatie jne. aina Kahdeksanteen huvilatiehen saakka.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 23:07"]
Kuminakuja
[/quote]
Kumi nakuja :D hyvä, seksuaalivalistus toimii!
Särkyneensydämenpolku
Ukonhatturinne
Töpöhäntä tulikin jo mainittua, ja Pallivahankatu. :)
Nämä Turussa, ja sitten Raision puolelta löytyy MM-1995 maajoukkuepelaajien mukaan nimettyjä katuja: Sakunpiha, Jerenpiha, Jarmonpiha, Raimonpiha, Markonpiha, Mikankuja, Tomminkuja...
Hamina:
Kanasenmäen palotie, Kääpiönpolku, Neuvottomanlahdentie, Pernasinpolku, Piimäpiianpolku
Imatra:
Happilenkki, Johtoliitos, Kupariliitos, Lampsiinkatu, Lankalinja, Lempeenlietteentie, Pentti Hallen katu (Hantti Pellen katu), Rokkakatu (kakkarotu), Ruiskuja, Salamakuja (sala makuja), Ylisyöksy
Kotka:
Erinomaisenpolku, Kumarruspuuntie, Maahieta, Madekuja (kudemaja), Mällinmutka, Ämmänleuantie
Kouvola:
Alkutaival, Jatkoraitti, Kiitäjänkierros, Kurvinpussi, Kuukusenkuja (Kuu kusen kuja), Liinakkopiha (Piinakkoliha), Losojätkäntie, Mettä-Tuomas, Nakkerin mutaukkojen tie, Pikataival, Sudenhaudanpolku, Umpikuja, Varppiraitti (warp???)
Lappeenranta:
Haimlinnunlenkki, Hanuritie, Hönöntie, Käpälämäenkatu, Liito-oravankaari, Revonhäntä, Vanha Happotie
...jatkan taas puhelinluettelon lukemista kunhan joudan... ;-)
Täälläpäin on Isopällinkatu jonka kyltistä yllättäen on raaputettu ä-pilkut pois...
horonkulma