Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on suuri ikäero?

Vierailija
23.06.2013 |

Meillä on miehen kanssa 9 vuotta ikäeroa ja monet tutut ovat ihmetelleet ,että mitä teen tollasen "vanhuksen" kanssa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu siitä, minkä ikäinen suhteen nuorempi osapuoli on. Jos suhteen nuorempi osapuoli on alle 25 -vuotias, niin silloin enemmän kuin 5 vuotta on liikaa. Elämäntilanteiden erilaisuus on tuossa vaiheessa liian suuri ja parikymppinen on vielä kasvuvaiheessa, etsimässä itseään. Mutta jos nuorempi osapuoli on ylittänyt tuon maagisen 25 rajan, niin sanoisin, että yli 15 vuoden ikäero tulee aiheuttamaan ongelmia ennemmin tai myöhemmin.

Minkä ikäisiä sitten olette kumppanisi kanssa? 

Vierailija
2/9 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yli 20 vuotta on aika suuri. Meillä on ikäeroa 12 vuotta, enkä pidä sitä enää suurena kun ollaan niin kauan oltu yhdessä. Alussa ihmiset sitä hämmästeli ja arvostelikin, mutta ei taida kukaan nykyään edes muistaa koko ikäeroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkais jo riittää nää ikäerojutut

Vierailija
4/9 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 15 vuotta, 10 vuotta on täysin normaali.

Vierailija
5/9 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 17:39"]

Alkais jo riittää nää ikäerojutut

[/quote]

Varsinkin nää jossa ikis vastailee itselleen.

Vierailija
6/9 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa 20 vuotta. Kuulostaa todella suurelta ja minäkin olin hieman kauhuissani silloin aikoinaan, mutta kemiat kun täsmäs ja tunteilleen ei voinut mitään niin.. tässä sitä ollaan edelleen yhdessä pian 6 vuoden jälkeen, yksi lapsi siunaantunut ja toista odotamme parhaillamme. Minä olen 22-vuotias ja mies 42.

Mitään korvike isää en hae, isääni minulla hyvät välit. Ei täällä kukaan enää osaa tätä päivitellä, kaikista tämä on yhtä luonnollista kuin meistäkin.

Vierailija
7/9 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 16:57"]

Se riippuu siitä, minkä ikäinen suhteen nuorempi osapuoli on. Jos suhteen nuorempi osapuoli on alle 25 -vuotias, niin silloin enemmän kuin 5 vuotta on liikaa. Elämäntilanteiden erilaisuus on tuossa vaiheessa liian suuri ja parikymppinen on vielä kasvuvaiheessa, etsimässä itseään. Mutta jos nuorempi osapuoli on ylittänyt tuon maagisen 25 rajan, niin sanoisin, että yli 15 vuoden ikäero tulee aiheuttamaan ongelmia ennemmin tai myöhemmin.

Minkä ikäisiä sitten olette kumppanisi kanssa? 

[/quote]

Hahhhahaaa vittu sä ikis jaksat! Toi avaus on SUN oma ja sit vastaat ittelles jankuttaen tätä vitun ikärasismiskeidaas. Ketä sä luulet kusettavasi? Mee nyt hoitoon.

Vierailija
8/9 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ikis, olis uskottavampaa, jos "ap:na" nyt vastaisit, minkä ikäisistä on kyse tuossa aloituksessa.

Sairastatko skitsofreniaa? Ei ole nääs eka kerta, kun vastailet itsellesi eri persoonina.

Vierailija
9/9 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toimii edelleen ikivanha kaava. Jos nuoremman osapuolen ikä on vähemmän kuin vanhemman osapuolen ikä jaettuna kahdella plus seitsemän, niin sitten on epätavallinen ikäero.

Tuon mukaan siis 26v ja 19v ikäero on huomattavan suuri ("epänormaali", "sairas" tms av-kielellä), mutta 38v ja 26v on vielä toimiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi