Onko normaalia että mies estää minua "vitsillä" käyttämästä korkokenkiä?
Sanoo esimerkiksi että noita h*ron kenkiä et sinne häihin/tupareihin/ravintolaan laita. Kummatkaan omistamistani kengistä eivät kelpaa.
Myönnyin että lähden sitten matalissa ballerina-kengissä, mutta harmittaa. Ja en nyt ole jättämässä miestä siksi ettei hän pidä kengistäni.
Kommentit (21)
Kauniita kenkiä molemmat. Miehellä on jokin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Sinun jalat, sinä päätät. Mies voi halutessaan käyttää ballerinoja. Onko hän lyhyt, vai mikset saisi käyttää korkokenkiä?
Väittää että yritän niillä houkutella miehiä, vaikken usko että 99% miehistä edes huomaavat kenkiäni. Mies on 188cm eli ei johdu siitä. Minä 160cm ilman korkoja.
Ap
Ei se miehen huono itsetunto ole siitä kiinni että on pitkä tai lyhyt, johtuu jostain muusta. Siinäpä olet sitten jos tuohon kohteluun alistut, kohta se on vaatimassa jotain muuta muutosta sinussa, oma on valintasi.
Ei todellakaan ole normaalia. Ennustan, että pian mies määrää aika monta muutakin asiaa elämässäsi. Lopulta hänen on kertakaikkisen pakko vetää sinua turpaan ja vain vähän kuristaa kun et kuunnellut hänen neuvojaan. Hänhän vain ajattelee aina sinun parastasi. Suojelee sinua. Katso nyt, mitä sait hänet tekemään.
JSS.
Jollakin Sirpa Syrjäytyneellä luistaa hihna ja pahasti, kun näitä pituusprovoja ilmestyy palstalle kuin sieniä sateella.
Miten suhde päätyy tähän tilaan? Ajautuuko se siihen pikkuhiljaa? Mikä saa ihmisen kestämään tuollaista? Onko tuollaisessa suhteessa rakkautta? Uteliaisuudesta kysyn. Minusta kuulostaa, että ei ole pitkä matka siihen, kun nyrkki heiluu. Vieläkö saat tavata kavereita?
Missä on vitsi? Tuolla linkissäkö?
Mitä helvettiä nyt taas.
Ei sun miestä tarvitse tuon takia jättää, mutta ensi kerralla annat sille lempeän suukkosen otsalle ja sanot "muru, minähän laitan juuri ne kengät jotka haluan ja sinä pidät suusi kiinni ja ihastelet."
Itse rakastan korkokenkiä, niiden kopinassa on tiettyä femiiniä voimaa ja seksikkyyttä, ne saa ryhdin suoristumaan ja fiiliksen kattoon. En todellakaan kuuntelisi mitään ulinaa ihanista korkkareistani!
Sinä käytät juuri niitä kenkiä mitä haluat. Miehesi sitten voi aikuisen tavoin mököttää mutta älä anna hyppiä silmille. Menköön vaikka pihalle kiukuttelemaan.
Molemmat kauniita. Laita vain jalkaasi. Itse innostaisin naista vain laittamaan tuollaiset. Ostaisin mielelläni hänelle haluamansa ja olisin ylpeä.
Minä en miehenä koskaan ole häpeillyt sitä, jos oma nainen näyttää seksikkäältä ja kauniilta. Eikä liity pituusjuttuihin millään tavalla, aivan sama onko nainen korkkareissa hieman pidempi tai samanpituinen kuin meikäläinen.
Itsetunnossa joku miehelläsi nyt mättää.
taas tämä sama trolli, ja mammat nielee. milloin on meikit, milloin on korut, ja milloin on tissipaidat.
Mies voi suksia kuuseen. Laita korkokengät.
Vierailija kirjoitti:
taas tämä sama trolli, ja mammat nielee. milloin on meikit, milloin on korut, ja milloin on tissipaidat.
Voi ollakin. Ei se sitä poista, etteikö itse olisi samanlaista joutunut kuuntelemaan parisuhteessa. Miehet on sikamaisia.
Vierailija kirjoitti:
Siis ensin vitsailee "ethän sä nyt noita laita, on hassun näköiset ton paidan/mekon kanssa tai kaikilla muilla on joku hieno kampaus siellä verrattuna siihen jos sä tuollaiset kengät aiot laittaa"
Sitten kun tajuaa että aion laittaa, tulee eteiseen ehdottelemaan että älä mene, mennään mieluummin tuonne makkariin ja alkaa riisua, alkaen kengistä. Älkää nyt tap pako mutta joskus olen suostunut että pääsen nopeammin sinne minne tarkoituskin.
Ap
Minä en tollasta miestä katselisi, joka edes "vitsillä" hu**ittelee ja vihjailee että tyrkytän muka itseäni. Mustasukkainen, naisia vihaava hulluhan tuo on.
JSSAP.
Hän siis on sairaalloisen mustasukkainen, kontrolloi pukeutumistasi ja kuvittelee että yrität iskeä muita miehiä?
Mitä siitä vaikka jotakuta miestä vetäisikin puoleensa sinun kenkäsi? Kuvitteleeko miehesi että joko yrität iskeä muita miehiä tai että jos joku mies yrittäisi iskeä sinut, niin sinun olisi pakko suostua? Ajatteleeko hän, että KAIKKI korkkareita käyttävät naiset ovat h*roja, vai pelkästään sinä vain?
Ei kuulosta vitsiltä, varsinkin jos muutit tuon "vitsin" takia pukeutumistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ensin vitsailee "ethän sä nyt noita laita, on hassun näköiset ton paidan/mekon kanssa tai kaikilla muilla on joku hieno kampaus siellä verrattuna siihen jos sä tuollaiset kengät aiot laittaa"
Sitten kun tajuaa että aion laittaa, tulee eteiseen ehdottelemaan että älä mene, mennään mieluummin tuonne makkariin ja alkaa riisua, alkaen kengistä. Älkää nyt tap pako mutta joskus olen suostunut että pääsen nopeammin sinne minne tarkoituskin.
Ap
Kuulostaa narsistilta.
Sinun jalat, sinä päätät. Mies voi halutessaan käyttää ballerinoja. Onko hän lyhyt, vai mikset saisi käyttää korkokenkiä?