Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja mies tönäisi vatsaan ;(

Vierailija
22.06.2013 |

Tiedän, on idioottia kirjoittaa tänne mutta kun en tiedä mitä tehdä. Meillä oli miehen kanssa riita ja mies oli vihainen ja suutuksissaan repäisi valokatkatkaisijan pälikuoren irti. Joo, olin paha suustani mutta niin oli mieskin. Olin keittiössä ja mies syöksyi minua kohti ja tönäisi/iski minua kädellä vatsaan, Mielettömän kova lyönti ei ollut mutta sattui. Rv on nyt 29. Tapahtumasta pari tuntia aikaa ja olen ihan järkyttynyt, ei ole tämmöistä tehnyt ennen. Vauva liikkuu, mutta vatsassa vähän tuntu kipua. Kotidopplerilal kuuntelin vauvaa ja normisti syke 140-145 ja nyt oli 170.

Onko vauva voinut vahingoittua? ;( En uskalla oikein tehdä mitään kun pelkään että mies hermostuu uudelleen ja täällä on 2 vanhempaa lasta.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap??

Vierailija
62/67 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakoti on ihan hyvä vaihtoehto tällaisessa tilanteessa. Niistä saa apua elämän järjestämiseen eron jälkeen eli asunnon hankintaan ja raha-asioihin. Kannattaa ainakin soittaa ja kysyä neuvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos emmit päivystykseen lähtöä siitä syystä tuleeko miehellesi siitä jotain sanktiota/haittaa. Niin mieti, suojeletko mielummin syntymätöntä lastasi ja varmistat että sillä on kaikki hyvin, vai haluatko suojella miestäsi, ja ottaa riskin että vauvallesi käy huonosti. 

Vierailija
64/67 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulethan kertomaan tilanteen ap?

Vierailija
65/67 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä. "Kyllä se mies leppyy jos en suututa sitä jättämällä". No, ei se lepy. Joltakulta menee henki eikä lepy sittenkään, jollei sitten vainaa ole mies itse.

Vierailija
66/67 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaihtoehto tuossa tilanteessa on ero, ja nopeasti! Rikosilmoitus myös on paikallaan.

Väkivalta ei ainakaan lopu, joten heitä äkkiä mies pihalle tai lähde itse.

Vierailija
67/67 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ap, sinulla ei ole mitään hävettävää, vaan miehelläsi on. Hän on aikuinen ihminen, jolla on vastuu pmista teoistaan. Olisi hyvä, jos miehesi nyt itsekin heräisi tekonsa vakavuuteen ja saisi apua. Tästä syystä rikosilmoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan