Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan kuulla paljon asenteestasi, miksi?

Vierailija
26.07.2020 |

Ihmettelen kovasti sitä, että hyvin monessa paikassa (työssä, harrastuksessa, opinnoissa), saan kuulla negatiivista asenteestani. Minua sanotaan usein vahvaksi, itsenäiseksi ja myös että olen huonolla asenteella liikenteessä tai ettei minulta voi kysyä mitään?

Olen vuosia yrittänyt päästä irti tästä ja saada positiivisempaa palautetta, mutta en ole onnistunut täysin karistamaan tätä piirrettä itsestäni.

Mietinkin että mistähän nuo palautteet voisi johtua? Yritän olla neutraali, en puhu päälle, en tuo omia mielipiteitäni esiin pahemmin tai ollenkaan, en puutu muiden tekemisiin, en kyseenalaista, määräile, pakota tai vaadi mitään. Tulen töihin, teen hommani ja lähden kotiin. En juorua, puhua pahaa muista tai laiskottele.

En vain enää jaksa kuulla jatkuvasti luonteestasi tai asenteestani. Kun ei ole mitään asennetta!! Monesti en edes ajattele tai tunne mitään ja sitten joku tulee sanomaan taas kerran ettei minua voi lähestyä kun "asenteeni". Olenko vain sellainen persoona josta kukaan ei vain tykkää?

En tiedä mitä tehdä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla