Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletko olevasi suositumpi tai kauniimpi kuin oikeasti oletkaan?

Vierailija
26.07.2020 |

Minä joskus, sitten todellisuus palaa kipeästi takaisin...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja se on ihan kiva fiilis. Ei tarvitse lesoilla tyhjää tai muuten nokka pystyssä luulla itsestään liikoja, mutta kun pitää fiiliksen oman pään sisällä omana tietonaan on se kivasti itsetuntoa nostattava juttu. Vaikka sitten olisinkin objektiivisesti ruma

Vierailija
2/13 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen varmaan. Ihmettelen sitten, miksei ihmiset pidä minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiikö aikuiset tällaisia?

Vierailija
4/13 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on tärkeämpääkin ajateltavaa.

Vierailija
5/13 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen itseäni vieläkin rumemmaksi kuin mikä on totuus. Rumuuteni vuoksi ihmiset eivät yleensä pidä minusta. Mutta minkä minä piirteilleni voin, kun niihin auttaisi ainoastaan plastiikkakirurgia?

Vaikka olen ruma, silti haluan elää hyvää ja siveellistä elämää. En siis sorru alkoholiin tai tupakkaan tai irtoseksiinkään koskaan. Rumakin ihminen voi olla hyveellinen ja siveä muuten.

Vierailija
6/13 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tiedän olevani epäsuosittu suohirviö.

Vierailija
7/13 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuvittelenkin, mutta ei haittaa. Olen itseeni ja elämääni oikein tyytyväinen, kahden lapsen ylipainoinen naimisissa oleva mamma.

Vierailija
8/13 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oma ihanteeni ja oman maailmani kaunein nainen ja muiden mielipiteillä ei ole väliä. Hekin olisi mielestäni kauniita jos näyttäisi minulta, mutta eivät näytä, joten ei ole. Tämä on minun makuni asioiden suhteen. Ihan oma yksityinen piirini itseni kanssa. 

Vierailija
9/13 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani erittäinkin kaunis, mutta Tinderissä tasoni paljastui. Ei musta tykkää kuin rumat ja läskit.

Vierailija
10/13 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minäkuvani on hyvin epävakaa, heilahtelee hyvin tyytyväisestä melkeinpä itseinhoon. En tiedä, miltä näytän.

Vierailija
11/13 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettiikö aikuiset tällaisia?

Valitettavasti näköjään miettivät. Ja pahoin pelkään, että ovat jo kypsässä Kauniit ja Rohkeat -iässä (varttuneempaa väkeä siis, kuten ne kovimmat palstatrollit täällä).

Vierailija
12/13 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakkaat kanssakulkijat pitävät huolen, ettei turhia kuvitelmia synny.

Vierailija
13/13 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että kuvittelen itseni rumempana kuin mitä olen. Nuorena kukaan ei ollut minusta kiinnostunut joten päättelin olevani ruma. Ajattelin että jos saan parisuhteen joskus, se on tyyliin kosminen vahinko. Yliopistossa sitten olikin yhtäkkiä paljon vientiä, samoin tinderissä. Mun mies aina sanoo että en arvosta itseäni tarpeeksi, mutta se on vähän jäävi puhumaan mun ulkonäöstä. Usein kyllä mietin, miten sain sen itselleni kun on kaveriporukastaan selvästi komein ja hauskin :)