Mistä syystä muistat kaverisi saaneen piiskaa
Kommentit (8)
voiko tuhmempaa kuvitellakaan kuin musta-pekka -kortit, voi ei :(
surullista jos tuollaisesta on saanut piiskaa.
Jaa a, en tiedä kyllä ketään, joka olisi saanut selkäänsä. Ei niistä asioista kait sitten vain puhuttu.
Minä olen saanut selkääni mm. sen takia, että sotkin (muiden lasten kanssa) pukukopin seinän (siellä siis vaihdettiin esim. luistimet jalkaan talvisin).
Mun naapurin poika (samalla luokalla kuin minä), sai joskus ala-asteella piiskaa meidän pihatiellä siksi kun oli vahingossa pudonnut kolmannen naapurin koiran aitaukseen vaikka oli kielletty leikkimästä aidalla.
Minä ja muutama muu saatiin tätä toimitusta todistaa, oltiin varmaan jotain 10-vuotiaita muistaakseni. Paljaalle pyllylle vielä, muistan kuinka itseänikin nolotti..
Pissi housuunsa. Harvinaisen hölmö syy:(
Söi luvatta herkkuja kaapista ja tarjosi mullekin. Sai kunnon selkäsaunan,oli kamalaa kuunnella sitä huutoa ja mäiskettä toisessa huoneessa. Ulospäin hieno perhe, mutta oikeasti tällainen...
Naapurin uskovaiset lapset pelasivat minun ja veljieni kanssa Musta Pekka -korteilla joskus vuonna kivi ja vasara :=)))
Itse olen saanut piiskaa mm. kiven heittämisestä ikkunaan ja pikkuveljen lyömisestä.
Systerini antaa vitsaa lapsilleen jos ovat tehneet pahojaan tms. Haetta vitsan ja sitten piiskaus tuvassa ja kaikki näkee jotka paikalla,