Nuorin tietämäsi isovanhempi? Onko jo 70-lukulaisia?
Kommentit (33)
Vm. -74, tuli 9 kk sitten isoäidiksi.
vm. 1980 oletko äiti siis? Aika hurjaa, sori vaan. Onnea kuitenkin, isoäitiydestä. Saako kysyä montako sukupolvea teidän perheessä on elossa?
Nuorin tuntemani on muistaakseni syntynyt 70 tai 71 ja vanhin lapsenlapsi jo jotain 3-4v.
80-lukulainen jo mummo? Siis reilu 30v mummo?
Nolottaako lapsentekoiässä olevia olla jo mummo?
Mulla on myös isomummo. Siitä sitten alaspäin on isovanhempia. (mummoja)
vm.80
Ei nolota. Miksi nolottaisi? Näytän muutenkin ikäistäni nuoremmalta. Minua luullaan usein 25-vuotiaaksi. En ole mikään pissis ulkonäöltäni kuitenkaan. Pukeudun kuin muutkin ikäiseni virkanaiset. Esikoiseni sain lukion ensimmäisellä luokalla.Terkkuja tutuille!
vm.80
Isomummo 90v, mummo 70v, äiti 50 v, tytär 33v , lapsenlapsi 15-18 v, lapsenlapsenlapsi.vauva?
Eipä ole teidän suvussa ehkäisystä paljon taidettu puhua.
Ei vai? Ainoa vahinkoraskaus on minulla. Sekään ei ole hidastanut elämää. Opiskeltukin on samassa aikataulussa kuin muutkin ikätoverit. Maisteriksi valmistuin 25-vuotiaana. Äiti opiskeli aikuisena vasta. Teki ensin neljä lasta.Kukin tavallaan.
vm.80
Nuorin tietämäni isoäiti, tuli mummoksi 31-vuotiaana. Oli itse 15, kun sai tyttärensä ja tytär 17 saadessaan lapsensa.
Varmaan nyt jo iso-isomummo, jos sama tahti jatkuu, mutta 31-vuotiaana tiedän erään henkilön mummoksi tulleen.