Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ottanut liian tosissaan työkaverin kiinnostuksen osoitukset :(

Vierailija
22.06.2013 |

Molemmat olemme varattuja, ei siis tee asiaa helpommaksi yhtään.  Miehellä ei ilmeisestikään ole tarkoituskaan muuhun kuin flirttiin ja toisaalta hyvä niin, mutta silti mietin häntä ihan koko ajan!! Miten päästä tästä yli ? Mies vaikuttaa tosi kiinnostuneelta ja silti leikkii selvästi kanssani. Kun huomaa, että kiinnostun enemmän, perääntyy, taas hakeutuu seuraan jne. MITEN pääsä tästä yli?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 13:59"]

Kilpailetteko samoista etuusuuksista ja asemasta työpaikalla?

Jos kilpailette, pysy erossa miehestä. Hän voi pelata kanssasi osoittaaksesi kevykenkäisyytesi ja samalla pelaa sinut ulos kilpailusta. Kilpailusta paremmasta palkasta ja ylenemisestä. Naiset ovat tässä suhteessa täysin vietävissä eivätkä ymmärrä omaa parastaan. Haaveillaan vaan siitä unelmien prinssistä, joka vie jalat alta. Viis muusta.

[/quote]

Ei ole näin. Ap

Vierailija
22/45 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Mulla myös tilanne että olen toivottoman ihastunut työkaveriini (ei onneksi samalla osastolla töissä). Itse olen varattu mutta suhde ollut kuralla jo pitkään ja eroa mietitty. Hän on vapaa.

Meillä oli pientä säpinää miehen aloitteesta (suutelua yms.) mutta sitten hän vetäytyi ja ilmoitti potevansa morkkista kun meidän piti tavata.

Suututtaa lähinnä juuri se että pitikin mennä homma noin pitkälle ja päästää itsensä ihastumaan varsinkin kun toinen sitten perääntyy...tulee kurja ja jotenkin vedätetty olo.

Itse olen yrittänyt pysyä henkilöstä kaukana ja keskustelut liittyvät_vain ja ainoastaan_ työasioihin. Olen myös tehnyt ajatusharjoituksia ja yrittänyt saada itseni suuttumaan hänen toiminnastaan vaikka toisaalta ymmärrän sen hyvin, olenhan varattu. Mutta siis mielessäni yritän tehdä hänestä inhottavan että ihastus laantuisi.

Hieman on jo helpottanut mutta kyllä matkaa on vielä. Tsemppiä ja kokeile tosiaan niitä ajatusharjoituksia ja pysy kaukana tyypistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miksi vielä olet häneen ihastunut? Eihän sillä mitään suuria tunteita ole, kun heti kun sinä osoitat kiinnostusta, niin pelästyy ja luulee että saa sinusta vielä jonkun riesan. Ei se sinua kovin suuressa arvossa pidä ja flirttailee varmasti siellä sun täällä. Sitäpaitsi varmaan tuo vetäytyminen pitää sinunkin mielenkiintoasi enemmän yllä kuin jos oikeasti alkaisitte vaikka suhteeseen, mies vaikuttaa paljon mystisemmältä ja kiinnostavammalta kuin onkaan.

Vierailija
24/45 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 oliko kirjoituksesi tarkoitettu ap:lle?

Ihmiset ihastuu, mitä kummallisemmista syistä. Ap et saa täältä varmaankaan hirveästi ymmärrystä, koettu on. Elä tunteesi ja pyri pysyttelemään tyypistä kaukana. Aika parantaa ja helpottaa oloasi. Minulla vielä reilu kuukausi sitten ihan kamala olo ja ahdistus päällä mutta nyt jo huomaan että pystyn keskittymään muihin asioihin eikä tämä mies pyöri koko ajan mielessä.

T. 11

Vierailija
25/45 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama tilanne täällä. Auttaa kun tajuat, että et ole ihastunut juuri tuohon mieheen, vaan kuka tahansa, joka käyttäytyisi samalla tavalla (ja olisi suunnilleen yhtä paljon silmääsi miellyttävä), herättäisi samanlaisia tunteita. Kyse on siitä, että olet kaivannut ihailluksi tulemista ja ihastumisen tunnetta = sun päänsisäisestä prosessista, jonka voit myöskin pysäyttää pääsi sisällä. Pääset yli, kun tajuat tämän ja puret hammasta muutaman kuukauden.

Tai sitten olet rakastunut tähän mieheen ihan ihmisenä, mikä on hankalampi juttu, mutta veikkaan että 99% varmasti kyse on ylemmästä vaihtoehdosta.

Vierailija
26/45 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:01"]

Vähän sama tilanne täällä. Auttaa kun tajuat, että et ole ihastunut juuri tuohon mieheen, vaan kuka tahansa, joka käyttäytyisi samalla tavalla (ja olisi suunnilleen yhtä paljon silmääsi miellyttävä), herättäisi samanlaisia tunteita. Kyse on siitä, että olet kaivannut ihailluksi tulemista ja ihastumisen tunnetta = sun päänsisäisestä prosessista, jonka voit myöskin pysäyttää pääsi sisällä. Pääset yli, kun tajuat tämän ja puret hammasta muutaman kuukauden.

Tai sitten olet rakastunut tähän mieheen ihan ihmisenä, mikä on hankalampi juttu, mutta veikkaan että 99% varmasti kyse on ylemmästä vaihtoehdosta.

[/quote]

Ihanaa, että joku pukee sanoiksi asian, kuten itsekin olen epäillyt. Tämä mies on mielettöän komea ja mulla ikää jo keski-iän verran. Enpä ole moista ihailua juuri saanut kokea, vaikka tietty ihailijoita on ollut, mutta ei noin aktiivisia. Oletko kenties psykologi, kun osaat noin hyvin osua oikeaan:)? Ap

Vierailija
27/45 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun epäilysi vahvistuu (kumpi ?) auttaako se selviämiseen ?

Vierailija
28/45 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 20:28"]

nyt kun epäilysi vahvistuu (kumpi ?) auttaako se selviämiseen ?

[/quote]

Niin siis tuo että olen kaivannut ihailua, osin en keneltä tahansa, sen tiedän. Pään sisällä koko ajan ajatusprosessi asiaan suhteen. Kiva kun joku pukee sanoiksi asioita joita olen miettinyt itsekin. Olen samalla miettinyt, että vaikeasta lapsuudeta johtuen mulla on miellyttämisen tarve, sen takia vaikeaa viheltää peliä poikki, kun mun pitäisi olla "kiitollinen" saamastani ihaillusta, hullua :/, ap

Vierailija
29/45 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/45 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 06:28"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 00:08"]

Mutkatonta on, jos toinen sanoo suoraan ettei hänellä ole muuta motiivia kuin ystävyys.

[/quote]uskotko itsekään?

[/quote]en

Vierailija
31/45 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltat itsesi loppuun antautumalla tämän tyypin vietäväksi .ainoa pelastuksesi on pysyä poissa pysyä poissa hänen vaikutus alueelta .jos mikään konsti ei auta sinun täytyy varmaan suuttua itsellesi ,herätäksesi !! 

Vierailija
32/45 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu noita tuollaisia varattuja miehiä on työpaikat pullollaan, jotka testailevat omaa viehätysvoimaansa. Nähty on...Auttaa varmaan ajatella että ei se susta oikeasti kiinnostunut ole (mikä pikälti varmaan tottakin).

Vierailija
33/45 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuollainen prosessi meillä oli aiheuttaa avioeron. Olihan meillä paljon korjaamista suhteessa, mutta helpomallakin olisi selvitty, mikäli olisi asioista voitu keskenämme puhua, eikä olisi ihastusta tarvittu pakkaa sekoittamaan.

Vierailija
34/45 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 17:27"]

[/quote]

Tuollainen prosessi meillä oli aiheuttaa avioeron. Olihan meillä paljon korjaamista suhteessa, mutta helpomallakin olisi selvitty, mikäli olisi asioista voitu keskenämme puhua, eikä olisi ihastusta tarvittu pakkaa sekoittamaan.

[/quote]

Kertoisitko lisää? Olisi kiva kuulla sun tarina. Ap

Vierailija
35/45 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin, että aiheutin avioeron tietämättäni. Olen siis mies ja jututin mukavaa naista työpaikalla. Olin häneen hieman ihastunutkin, mutta missään tapauksessa en halunnut viedä asiaa yhtään sen pidemmälle. Välillämme ei ollut mitään fyysistä - lähin kontakti oli tanssi joulujuhlassa.

Harmi vaan, että nainen taisi ihastua minuun sen verran vakavasti, että päätti erota miehestään. Ehkä ihastuminen oli tapeen siitä syystä, että hän uskalsi tehdä omaa elämäänsä koskevat välttämättömät ratkaisut. Missään vaiheessa en häntä rohkaissut, enkä antanut ymmärtää, että meidän välillämme voisi olla mitään vakavampaa.

Vierailija
36/45 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 17:42"]

Minulle kävi niin, että aiheutin avioeron tietämättäni. Olen siis mies ja jututin mukavaa naista työpaikalla. Olin häneen hieman ihastunutkin, mutta missään tapauksessa en halunnut viedä asiaa yhtään sen pidemmälle. Välillämme ei ollut mitään fyysistä - lähin kontakti oli tanssi joulujuhlassa.

Harmi vaan, että nainen taisi ihastua minuun sen verran vakavasti, että päätti erota miehestään. Ehkä ihastuminen oli tapeen siitä syystä, että hän uskalsi tehdä omaa elämäänsä koskevat välttämättömät ratkaisut. Missään vaiheessa en häntä rohkaissut, enkä antanut ymmärtää, että meidän välillämme voisi olla mitään vakavampaa.

[/quote]

No tuskin sun takia otti eron :)

Vierailija
37/45 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 17:44"]

[/quote]

En tietenkään väitä, että minä olisin syy heidän parisuhteensa ongelmiin ollut. Ilman ihastumistaan nainen tuskin kuitenkaan olisi eronnut miehestään. Kuulostaahan tämä todella omahyväiseltä, mutta minussa hän näki jotain sellaista, mikä omasta suhteesta puuttui. Sitä en kuitenkaan tiedä, miten ero todellisuudessa meni. Ehkä hän kertoi ihastumisestaan miehelleen, herätelläkseen tätä ja parantaakseen oman suhteensa, mutta mies teki tästä omaa johtopäätöksensä.

Olen siis sitä mieltä, että olin myötävaikutamassa heidän eroonsa. Oikeastaaan olisi kyllä hyvä, että minulla ei olisikaan ollut mitään vaikutusta. Olen meinaan muutaman kerran jälkeenpäin harmitetellut, että "vahingossa" sotkeuduin toisten parisuhdekuvioihin. 22

Vierailija
38/45 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 17:44"]

[/quote]

En tietenkään väitä, että minä olisin syy heidän parisuhteensa ongelmiin ollut. Ilman ihastumistaan nainen tuskin kuitenkaan olisi eronnut miehestään. Kuulostaahan tämä todella omahyväiseltä, mutta minussa hän näki jotain sellaista, mikä omasta suhteesta puuttui. Sitä en kuitenkaan tiedä, miten ero todellisuudessa meni. Ehkä hän kertoi ihastumisestaan miehelleen, herätelläkseen tätä ja parantaakseen oman suhteensa, mutta mies teki tästä omaa johtopäätöksensä.

Olen siis sitä mieltä, että olin myötävaikutamassa heidän eroonsa. Oikeastaaan olisi kyllä hyvä, että minulla ei olisikaan ollut mitään vaikutusta. Olen meinaan muutaman kerran jälkeenpäin harmitetellut, että "vahingossa" sotkeuduin toisten parisuhdekuvioihin. 22

[/quote]

Mistä tiedät nuo kaikki? Kertoiko nainen sulle kaiken tuon vai oletko vain olettanut?

Vierailija
39/45 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 18:12"]

Mistä tiedät nuo kaikki? Kertoiko nainen sulle kaiken tuon vai oletko vain olettanut?

[/quote]

Osa on naisen kertomaa, osa olettamusta. Niinkuin tuossa jo kerroinkin, en tiedä kumpi heistä lopulta halusi erota. 22

Vierailija
40/45 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 17:33"]

Kertoisitko lisää? Olisi kiva kuulla sun tarina. Ap

[/quote]

Mitä haluat tietää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän