Onko noloa saada stondis sekasaunassa?
En toki saisi saunassa jossa olisi vain miehiö mutta kun naisiakin on niin on vaikeaa olla saamatta
Kommentit (67)
On noloa. Mutta varttiheijari on edustava.
Nolompaa olisi saada tsondis miessaunassa
Itse runkkaan aina puolikovaksi suihkussa niin naisillakin vähän silmän iloa.
M28
Minusta sekasaunat ja siellä oleminen on jo itsessään noloa.
Mitä väliä sillä on, kun et sä koskaan sekasaunaan kuitenkaan pääse.
Maailman luonnollisin juttu, näinhän kaikkea aina perustellaan.
Sekasauna on hieno perinne. Puoliheijari on kohteliaisuus kanssasaunojia kohtaan.
Sekasaunassa olijat on muutenkin joitain panohulluja nymfoja, joten ihan sama vaikka vetäis käteen saunassa.
Aina sekasaunaan mennessäni, vemputan sellaisen puolikovan joka ei näyt vielä stondikselle, mutta hepin mitta alkaa olla kuitenkin täysi. Siinä on hienoa istuskella hajareisin kun lähes 20 senttiä miehistä lemmenhalkoa lepää lauteella. Miehet kadehtii ja naiset huokailee.
Vierailija kirjoitti:
Sekasauna on hieno perinne. Puoliheijari on kohteliaisuus kanssasaunojia kohtaan.
Mulla siis joskus seisoo iha täysii
Vierailija kirjoitti:
Aina sekasaunaan mennessäni, vemputan sellaisen puolikovan joka ei näyt vielä stondikselle, mutta hepin mitta alkaa olla kuitenkin täysi. Siinä on hienoa istuskella hajareisin kun lähes 20 senttiä miehistä lemmenhalkoa lepää lauteella. Miehet kadehtii ja naiset huokailee.
Omnomnom!
Ei kannata nolostua. Sekasauna ilman omaa puolisoa on harvinaista herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli vetää kätee tai yhtyä johonki
Kosmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellako? Siellä saunassa?
Vierailija kirjoitti:
Kosmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kaikkien edessä tietenkää mut ei oo mukavaa olla stondista ilman että voi sille mitää
Kosmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kaikkien edessä tietenkää mut ei oo mukavaa olla stondista ilman että voi sille mitää
Nyt ymmärrän ;)
Ei ollenkaan, jos omistaa ison kyrvän.
Siitähän tulee vähän sellaiset maailmanomistajan fiilikset ja voi hymyillä niille pikkumunaisille.
Vierailija kirjoitti:
On noloa. Mutta varttiheijari on edustava.
Eli ei saa seisoa täysiä niiku mulla?
Minä olen iso mies ja fyysiseen kokoon verrattuna heppi on tuikitavallinen varttikalu. Ei siis herätä ihastusta, jos ei nyt ihan sääliäkään. Jos käydään uimassa, niin piiloutuu tehokkaasti kuoreensa. Olen silti sekasaunonut jo nuoresta saakka ja ei siellä herkästi erektiota synny, jos nyt ei porukka tahallaan heruttele tai suorastaan ajaudu lähikontaktiin.
Sekasaunat on ihan kivoja, jos ne on kaikille läsnäolijoille ok. Jos joku ei halua, niin sanomatta ei tarvitse jättäytyä. Jos suurimmalle osalle ok, niin kieltäytyjä saa siitä huonot fiilikset. Joskus naiset jättää saunomatta ja varsinkin sekasaunomatta ihan luonnollisista syistä. Miesten on usein vaikea millään perusteella saunomasta kieltäytyä. Jos alastomuus ujostuttaa, niin tilanne on kieltämättä kiusallinen. Ehkä sitten penis puolittaiseen juhlakuntoon ja rohkeasti lauteille. Ei siellä sitten paljoa enää katsella, kun löylyissä istutaan? !!
Jos nyt saunassa erektio pääsee syntymään, niin mitäpä tuo - luonnollinen asia. Ei kannata kiusautua näkijänä eikä kokijanakaan.
Sookku kokeilemaan, mitä tunteita se tuottaa