Onko noloa saada stondis sekasaunassa?
En toki saisi saunassa jossa olisi vain miehiö mutta kun naisiakin on niin on vaikeaa olla saamatta
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
On noloa. Siitä tulee vähän sellainen "really?"-fiilis. Muistan kun opiskeluaikoina eräs fuksipoika sai sellaisen ainejärjestön bileissä, ja sitten se istui saunassa vaikka kuinka pitkään saadakseen sen laskemaan.
Ymmärrän mutta ei tarvitse miestä kuitenkaa pilkata siitä. Joskus voi olla tosi vaikeeta olla saamatta eikä sitä oikein pysty itse hallitsemaan.
Mies 50+ kirjoitti:
Minä olen iso mies ja fyysiseen kokoon verrattuna heppi on tuikitavallinen varttikalu. Ei siis herätä ihastusta, jos ei nyt ihan sääliäkään. Jos käydään uimassa, niin piiloutuu tehokkaasti kuoreensa. Olen silti sekasaunonut jo nuoresta saakka ja ei siellä herkästi erektiota synny, jos nyt ei porukka tahallaan heruttele tai suorastaan ajaudu lähikontaktiin.
Sekasaunat on ihan kivoja, jos ne on kaikille läsnäolijoille ok. Jos joku ei halua, niin sanomatta ei tarvitse jättäytyä. Jos suurimmalle osalle ok, niin kieltäytyjä saa siitä huonot fiilikset. Joskus naiset jättää saunomatta ja varsinkin sekasaunomatta ihan luonnollisista syistä. Miesten on usein vaikea millään perusteella saunomasta kieltäytyä. Jos alastomuus ujostuttaa, niin tilanne on kieltämättä kiusallinen. Ehkä sitten penis puolittaiseen juhlakuntoon ja rohkeasti lauteille. Ei siellä sitten paljoa enää katsella, kun löylyissä istutaan? !!
Jos nyt saunassa erektio pääsee syntymään, niin mitäpä tuo - luonnollinen asia. Ei kannata kiusautua näkijänä eikä kokijanakaan.
No ku jos nainen tosi hyvällä pyllyllä nousee ja lähtee nii ei voi mitää. Alkaa nousee ja panettaa. Vituttaa olla mies.
Vierailija kirjoitti:
Minusta sekasaunat ja siellä oleminen on jo itsessään noloa.
Miksi??
Minä jäin kerran juhannussaunaan kahden kesken mieheni ystävän kanssa. Kyllä siinä kelpasi nakuna rupatella, kun paksu lenkki kiilteli hiestä vastapäätä. Jäi mukava muisto hyvin varustellun ystävän paikoista. Oma mieheni on vielä ns. katkarapuosastoa lepotilassa, joten paksua tankoa katseli oikein mielellään sivusilmällä.
Ei nolota kirjoitti:
Minä jäin kerran juhannussaunaan kahden kesken mieheni ystävän kanssa. Kyllä siinä kelpasi nakuna rupatella, kun paksu lenkki kiilteli hiestä vastapäätä. Jäi mukava muisto hyvin varustellun ystävän paikoista. Oma mieheni on vielä ns. katkarapuosastoa lepotilassa, joten paksua tankoa katseli oikein mielellään sivusilmällä.
Seisoiko hänellä? Harrastitteko seksiä?
awfasf kirjoitti:
Nolompaa olisi saada tsondis miessaunassa
No hyi
Tyttöystävä oli alkukesästä ihan pirulainen sekasaunassa. Oltiin mökillä saunassa sellaisella kokoonpanolla, että tyttöystäväni ja itseni lisäksi saunassa oli neljä muuta miestä. Hän istui provosoivasti jalat levällään ja keimaili oikein kunnolla ihan kiusatakseen. Kun kaikilla seisoi ihan kunnolla, mimmi arvosteli varustukset ja testasi kaikilla, että saako sormet menemään ympäri. Miehet kävivät luonnollisesti ihan kuumina, mutta sehän siinä oli tarkoituskin. Tämä ei johtanut siis ryhmäseksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä oli alkukesästä ihan pirulainen sekasaunassa. Oltiin mökillä saunassa sellaisella kokoonpanolla, että tyttöystäväni ja itseni lisäksi saunassa oli neljä muuta miestä. Hän istui provosoivasti jalat levällään ja keimaili oikein kunnolla ihan kiusatakseen. Kun kaikilla seisoi ihan kunnolla, mimmi arvosteli varustukset ja testasi kaikilla, että saako sormet menemään ympäri. Miehet kävivät luonnollisesti ihan kuumina, mutta sehän siinä oli tarkoituskin. Tämä ei johtanut siis ryhmäseksiin.
Laukesivatko miehet vai mitä kävi?
Kosmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta tilanne oli niin latautunut ja sähköinen, että kyllä siinä itse kukin olisi tullut nopeasti, jos olis yhtään liikuttanut kättään varrella edestakaisin. :D
Vierailija kirjoitti:
Kosmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta tilanne oli niin latautunut ja sähköinen, että kyllä siinä itse kukin olisi tullut nopeasti, jos olis yhtään liikuttanut kättään varrella edestakaisin. :D
Miksi hei eivät vetäneet käteen? Etkö ollu ok sen kaa että kaikki neljä olisivat saanet kokeilla tyttöystävääsi?
Riippuu sekasaunasta. Meillä oli pari vuotta sitten firman pikkujouluissa eräästä hotellista priva tilat saunoineen vuokrattu käyttöön. Vähän epäselvää miten sinne änkeytyi pari nuorta muijaa jossain välissä. Myös sitten saunoivat siellä ukkojen seassa. Pitivät rintsikat ja pikkarit päällään kokoajan. Kyllä siellä äijillä oli hyviä puoliheijareita niillä, ketkä sinne jäi. Olin jossain kohtaa kahdestaan toisen kanssa saunassa ja annoin seistä ihan reippaasti. Hän tottakai näki, mutta ei ollut oikeen milläskään. Hain lisää löylyvettä, niin se tuli suihkun puolelle perään. Kysyin ihan suoraan, et haittaako jos runkkaan tässä. "Ööh, senkun runkkaat" sen verran pyysin, että pyllistäiskö ihan vähän kun on niin upee pieni peppu. Vähän nojas seinää päin ja minä ammuin lastin lattialle. Kiitin mitä kauniimmin. Mutta olen aina ollut peppujen ystävä ja viimeksi varmaan teini ikäisenä nähnyt noin pientä ja timmiä pyrstöä, oli pakko.
Vastaus alkeperäiseen kysymykseen. Uskon, jos miehet kokevat sen nolona. Oikeassa elämässä sitä (sekasaunaa) ei vain tapahdu kovin usein.
Kosmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hei eivät vetäneet käteen? Etkö ollu ok sen kaa että kaikki neljä olisivat saanet kokeilla tyttöystävääsi?
En siinä tilanteessa, kun muiden äijien tyttöystävät odotti päärakennuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kosmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata nolostua. Sekasauna ilman omaa puolisoa on harvinaista herkkua.
Tekis mieli vetää kätee tai yhtyä johonki
Todellako? Siellä saunassa?
No ei kaikkien edessä tietenkää mut ei oo mukavaa olla stondista ilman että voi sille mitää
Nyt ymmärrän ;)
reippaat naisethan poistaa aiheuttamNsa seisokin, näin on monet sanoneet. eli ei "liian" naisellista lookkia lähelle....ellei tuskaa haluu miehelle
Ukm37 kirjoitti:
Riippuu sekasaunasta. Meillä oli pari vuotta sitten firman pikkujouluissa eräästä hotellista priva tilat saunoineen vuokrattu käyttöön. Vähän epäselvää miten sinne änkeytyi pari nuorta muijaa jossain välissä. Myös sitten saunoivat siellä ukkojen seassa. Pitivät rintsikat ja pikkarit päällään kokoajan. Kyllä siellä äijillä oli hyviä puoliheijareita niillä, ketkä sinne jäi. Olin jossain kohtaa kahdestaan toisen kanssa saunassa ja annoin seistä ihan reippaasti. Hän tottakai näki, mutta ei ollut oikeen milläskään. Hain lisää löylyvettä, niin se tuli suihkun puolelle perään. Kysyin ihan suoraan, et haittaako jos runkkaan tässä. "Ööh, senkun runkkaat" sen verran pyysin, että pyllistäiskö ihan vähän kun on niin upee pieni peppu. Vähän nojas seinää päin ja minä ammuin lastin lattialle. Kiitin mitä kauniimmin. Mutta olen aina ollut peppujen ystävä ja viimeksi varmaan teini ikäisenä nähnyt noin pientä ja timmiä pyrstöä, oli pakko.
Kysyitkö myöski että saisitko panna nopeesti mällit ulos?
Ei oikeasti aikuisten sekasaunassa aikuisella miehellä seiso. Olis tosi noloa olla niin teini.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeasti aikuisten sekasaunassa aikuisella miehellä seiso. Olis tosi noloa olla niin teini.
No ite oon 16v nii teini :D
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit. Kohtahan nuo koulut alkaakin.
On noloa. Mutta sitä kattelee lähinnä toiset miehet. Naiset toteais vaan et hyi yök.
On noloa. Siitä tulee vähän sellainen "really?"-fiilis. Muistan kun opiskeluaikoina eräs fuksipoika sai sellaisen ainejärjestön bileissä, ja sitten se istui saunassa vaikka kuinka pitkään saadakseen sen laskemaan.